M den Hartog

Na 4 jaar gaan we opnieuw een woning bouwen en hebben geen moment getwijfeld; Snel naar Briljant in Maurik! Veel keus, goede prijzen, en veel vakkennis. Ook al waren we op zaterdag pas laat in de... Na 4 jaar gaan we opnieuw een woning bouwen en hebben geen moment getwijfeld; Snel naar Briljant in Maurik! Veel keus, goede prijzen, en veel vakkennis. Ook al waren we op zaterdag pas laat in de showroom, we werden al snel geholpen door Dion and het maakte niet uit dat we wat langer door moesten. We hebben eerlijk en goed advies gekregen en toen we keken of er ook goedkopere opties mogelijk waren werden we ook daarmee professioneel geholpen. We hebben twee mooie badkamers en toiletten besteld.

Vriendelijke- en tegelijkertijd professionele bediening. Echt heel vakkundig en Dion begreep al heel snel wat onze smaak was en hoe de verschillende elementen daar in pasten. Mooie 3D tekeningen en... Vriendelijke- en tegelijkertijd professionele bediening. Echt heel vakkundig en Dion begreep al heel snel wat onze smaak was en hoe de verschillende elementen daar in pasten. Mooie 3D tekeningen en een concurrerende prijs. Wij houden nogal van een beetje tempo en Dion ging daar erg goed mee om.

Familie. Van Est

Vriendelijke mensen. Uitstekend geholpen.

Heel veel keuze. Zijn in het verleden hier ook al goed geslaagd

Zeer goed, fijn geholpen, ruime keus, goede aftersales

ruime keus, goed prijs/kwaliteit, service ook goed

Francien Drost

Onze ervaring is zeer positief en willen dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen.

Zeer hulpvaardig, vakkundig en goed advies zonder het gevoel te hebben dat ze je iets opdringen. Nemen alle tijd voor je en geven je het gevoel van welkom zijn.

Prima ervaring, goede en deskundige service

Snelle levering en deskundigheid

Fijn geholpen met uitkiezen van de materialen voor de badkamer door verkoper

Goed advies

K van Mourik

Prettige, ontspannen sfeer. Goede, overzichtelijke sanitaircollectie.

Goede adviezen m.b.t. tegels, voegenkleur, etc.

goede kennis van zaken plezierig personeel

alles klopt zoals afgesproken

Cochius

Op aanraden van kennissen hier beland en zeker de moeite waard.
Ik zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Vriendelijk geholpen in showroom, goede communicatie en strakke levering!!