Fam. van Bergen

Erg positief!! De keuze is enorm. Ze nemen de tijd om te luisteren naar je wensen en begeleiden je uiteindelijk naar jouw keuze. Wij zijn vriendelijk en vakkundig geholpen door Rick.

Laagdrempelig. Enorme keuze. Vriendelijk en gastvrij.

Wisselo

Duidelijke uitleg en goede ideeën. Vriendelijk personeel en ze namen de tijd dus we voelde ons zeker niet opgejaagd.

Rust en veel keuze.

Jeroen Heij

Positief. Met enthousiasme geholpen. Denken mee, niet opdringerig

Enthousiasme, meedenkend

Emma Morang

Fijne hulp en goed geadviseerd.

Realistisch meedenken en niet mooier maken dan dat het is.

Jan de Jong

Zeer prettig geholpen. Voldoende tijd om zelf rustig te kijken. 3D erg goed. Ruime keuze.

Professioneel, vakkundig en zeker niet opdringerig

Theo Brugman

Bij binnenkomst nemen ze alle tijd voor jou en werd goed geholpen met advies en het uitkiezen van de produkten.produkten waren in oktober geleverd ,maar kon wegens omstandigheden en Corona pas in... Bij binnenkomst nemen ze alle tijd voor jou en werd goed geholpen met advies en het uitkiezen van de produkten.produkten waren in oktober geleverd ,maar kon wegens omstandigheden en Corona pas in eind januari geplaatst worden.Nu bleek dat er water lekte uit de douchestang waarschijnlijk door een fabricagefout. Maandag foto en mail gestuurd en had woensdag al een nieuwe in huis.Snelle en goede service.Ook de prijzen liggen hier beduidend lager dan in andere sanitairwinkels.

Service en goede advies bij aankoop.

Jan Voerman

Omdat ik principieel tegen het dragen van mondkapjes ben en er zelf bovendien veel last van ondervind bij het dragen, ga ik niet naar winkels en zaken die het verplicht stellen. Heb daarom eerst op... Omdat ik principieel tegen het dragen van mondkapjes ben en er zelf bovendien veel last van ondervind bij het dragen, ga ik niet naar winkels en zaken die het verplicht stellen. Heb daarom eerst op de website van deze zaak hun helder verwoordde Coronamaatregelen bekeken. Naast de gebruikelijke geen enkele over mondkapjes. Ook bij de ingang geen verplichting aangegeven, wel het dringende verzoek ze te dragen. Binnen echter werd ik ik door een mondkapjes dragende verkoper tot op nog geen meter afstand benaderd, terwijl ze zelf wel de 1,5 meter regel communiceren op hun website, en werd mij op onvriendelijke toon en met een vuile blik verzocht een mondkapje te gaan omdoen. Op mijn reactie dat ik daarvoor niet kies en dat niet zou gaan doen, werd mij verteld het pand dan onmiddellijk te verlaten. Let op: het was zo stil met klanten in de enorme ruimte dat een mondkapjesmaatregel op dat moment compleet overbodig is. Na 26 jaar klant te zijn geweest zien ze mij dus nooit meer terug: te schijterig om hun mondkapjesplicht helder re communiceren maar jou wel gelijk veel te dichtbij te benaderen plus jou op een verongelijkte norse toon aan te spreken.

Janina

Heel goede ervaringen met dit bedrijf. Er wordt alle tijd voor je genomen om de badkamer en of toilet zo samen te stellen, zodat hij helemaal voldoet aan je wensen. Wordt goed geluisterd naar je... Heel goede ervaringen met dit bedrijf. Er wordt alle tijd voor je genomen om de badkamer en of toilet zo samen te stellen, zodat hij helemaal voldoet aan je wensen. Wordt goed geluisterd naar je wensen en meegedacht. Een grote showroom met veel keuze.

Vriendelijke, leuke medewerkers, grote showroom en er wordt ruimschoots de tijd voor je genomen.

M. Klaassen

Prettige en professioneel advies gekregen, tevens met goede ideeën en juiste oplossing. Mooi helder in 3D rendering gezien wat het eindresultaat is geworden. Hierdoor ook besteld.

Prettig informeel, goed advies

Keurig geholpen