Dick Hofsommer

Fantastisch geholpen

Service gericht

van den Bos

Zeer goed geholpen door Ruud. Erg professioneel en een goede uitleg. Zeker een aanrader!

Duidelijke uitleg en vriendelijk

Esther Holierhoek

Leuk, enthousiast bedrijf met een klantvriendelijke maar niet opdringerige houding. Veel opties die aangeboden worden en er wordt rekening gehouden met de wensen en budget van de klant.

Klantvriendelijk, enthousiast, vrijblijvend.

van den Berg

Goede positieve ervaring

uitgebreide uitleg
Goed mee denkend en uitstekend advies gekregen

Natasja spek

Goed geholpen door George, alle voors en tegens van onze keuzes werden uitgelegd.

Heel veel kennis aanwezig bij het personeel

Duru

Gisteren vanuit Almere vertrokken en om 16.15 aangekomen in de showroom. Na 5 minuten te zijn rondgelopen, zijn wij, als enige klanten op dat moment binnen, de winkel uitgezet. Volgens de eigenaar... Gisteren vanuit Almere vertrokken en om 16.15 aangekomen in de showroom. Na 5 minuten te zijn rondgelopen, zijn wij, als enige klanten op dat moment binnen, de winkel uitgezet. Volgens de eigenaar zouden "kinderen niet in winkels mogen komen".
Ik heb meneer erop gewezen dat zo een regelgeving en/of richtlijn niet bestaat. Immers zijn de scholen heropend en is er een uitspraak vanuit de RIVM dat kinderen de ziekte niet snel overdragen, mits ze ermee besmet zijn. Dat was niet goed genoeg, omdat meneer zijn eigen kleinkinderen al weken niet kon zien?!
Indien u als bedrijfspolicy een "fictieve" regelgeving handhaafd, zou het ook zo netjes zijn dit aan te geven op uw website, zodat ik heen en weer geen 160 km hoef te reizen voor gebakken lucht!
Als u als eigenaar uw gezondheid zo erg vreest, is het wellicht verstandig om zelf thuis te blijven. Al bij al een waardeloze ervaring en een zeer onprofessionele bedrijfscultuur!

N.v.t

Reactie Sanitaireiland:

Beste Erkan,
Beste Erkan,
Allereerst vinden wij het vervelend te lezen dat u een negatieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Dit is absoluut niet onze opzet geweest. Op onze website hebben wij de vermelding echter wel vermeld staan. Dit staat namelijk in de splashscreen. Bij het bezoeken van onze website komt er gelijk een melding naar voren wat onze maatregelen zijn omtrent het Corona-Virus en de veiligheid van onze klanten en medewerkers. Dit hebben wij gedaan zodat onze bezoekers vooraf de keuze kunnen maken of ze onze winkel willen komen bezoeken zonder kinderen.
Tevens hebben wij dit ook nog goed vermeld staan voor de entree van onze showroom. Uiteraard begrijpen wij dat u aan het laatste weinig heeft als u hier al staat. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Dave van Toorn
Briljant Sanitair

Marijke

Ontzettend fijn geholpen. Vrijblijvend zonder enige druk.

Veel kennis en inzichten die helpen om een perfecte badkamer naar smaak te creƫren

Randolph Hart

Heel goed

Plezierige behandeling en gunstige prijzen

John

Toegankelijk bedrijf, met erg vriendelijk personeel en groot aanbod van artikelen.

Open minded meedenkend personeel met veel ervaring die in overleg iets moois tegen goede prijs kwaliteit verhouding leveren.

Vakkundig geholpen, goed meedenken, creatieve oplossingen, vriendelijke medewerkers

One stop shopping, alles in huis