Karlien

Zeer positief, vriendelijk geholpen en er werd goed meegedacht.

Vriendelijk, nemen de tijd en denken goed met je mee.

Adrie Hessels

Na eerdere ervaringen zijn we bij Briljant sanitair in Maurik terecht gekomen voor de aanschaf van wc en badkamer van ons nieuwe huis. Wat een geweldige ervaring. Een megagrote showroom met heel...

Prijzen en het ruime aanbod. Vriendelijke verkopers die zonder de bekende druk je eerlijk advies geven. Geen POESPAS!

Nvt

Familie Elings

Wij hebben de begeleiding bij het ontwerp en aankoopproces als deskundig en prettig ervaren.

Veel keuze en showroomopstellingen.

Adrie Hessels

Nvt

G.J. ter Horst

Een groot compliment voor Briljant Sanitair! Veel gekocht uit de prachtige showroom. Zelf geïnstalleerd..., maar ondanks het laatste hebben ze ons herhaaldelijk geholpen met kleine vragen. Top...

Word goed geholpen en geinformeerd

Veel keus

Mooie showroom met ruime keuze aan sanitair en tegels. Prettige service bij aankoop.

Ze nemen alle tijd voor je om een mooi resultaat te behalen.

Angela van den bosch

Heel goed

Werd snel geholpen en er werd naar onze wensen geluisterd

Anita

Hele mooie grote showroom waar je enorm veel keuzes kunt maken en waar alles mogelijk is voor hele mooie scherpe prijzen en dat met zeer deskundig advies!

Zeer goede adviezen en deskundige medewerkers. Ze nemen de tijd alles met je door te nemen en laten de verschillende opties zien. Zelfs bij bepaalde onderdelen werkend zoals bij de douchekranen. Hoe druk het ook is, ze hebben alle aandacht voor jouw droombadkamer! En uiteindelijk krijg je zelfs de badkamer te zien in 3D!

Zeer hoge kwaliteit en kennis, dus ga zo door!

Luc

Heel fijne samenwerking. Wij hebben hier 2 keer een badkamer aangeschaft en er is 2 keer erg goed met ons meegedacht.

Nee denken
Service