famlie van Dinhter Voortman

Aankoop en aftersales van een prachtige badkamer. De tijd vooraf bij advies en aanschaf van de badkamer was erg prettig, genieg tijd, geen druk, overleg en meedenken. Maar vooral bij de aftersales... Aankoop en aftersales van een prachtige badkamer. De tijd vooraf bij advies en aanschaf van de badkamer was erg prettig, genieg tijd, geen druk, overleg en meedenken. Maar vooral bij de aftersales liet Sanitaireiland zien dat ze een fantastische zaak zijn. De servicem, het geduld en geen nare toestanden. WE hebbenm heel veel gebeld omdat eea toch anders liep, niet paste of niet werkte zoals we het graag wilden. De oplossingsbereidheid en de kosten die hiermee gepaard gingen werden netjes door hen opgelost. Superrrr!

service vooraf en ook met name de nazorg

Gerard van Eeten

Top bedrijf!

Assortiment en persoonlijk advies

Andy

Fantastisch!!!

Eerlijk advies en erg behulpzaam

Leon Buijs

Ruim assortiment met voldoende keus. Zeer goed geholpen door Dave en Dion, nemen alle tijd om je te helpen en informeren. Denken mee over de inrichting met tips en er zit geen druk op om extra zaken... Ruim assortiment met voldoende keus. Zeer goed geholpen door Dave en Dion, nemen alle tijd om je te helpen en informeren. Denken mee over de inrichting met tips en er zit geen druk op om extra zaken aan te schaffen. Ik ga er van uit dat levering ook soepel gaat verlopen.

Service, ruime keus aan artikelen

Familie Veens

Topbedrijf

Alle tijd voor de klant

Van Koning

Voor de 2e keer top

Persoonlijke zorg en aandacht

G.A. Linthorst-Rijnders

In december 2021 heb ik een complete nieuwe badkamer en toilet inclusief wand- en vloertegels besteld. Ik werd uitstekend geadviseerd door Nick de Miranda. Maar voor de Aftersales-afdeling heb ik... In december 2021 heb ik een complete nieuwe badkamer en toilet inclusief wand- en vloertegels besteld. Ik werd uitstekend geadviseerd door Nick de Miranda. Maar voor de Aftersales-afdeling heb ik geen goed woord over. De goederen werden in februari 2022 geleverd. Op 1 maart constateerde ik al een gebroken vloertegel en heb dat gemeld aan de Aftersales-afdeling en ook heb ik gemeld, dat de installateur pas op 8 maart zou beginnen en dat dan pas eventuele verdere gebreken konden worden geconstateerd. Door omstandigheden kon de installateur echter pas na 10 weken aan de badkamer beginnen. Toen bleken er nog meerdere gebreken aan het geleverde te zijn, o.a. gebroken vloertegels en beschadigingen aan de wandtegels. Er zat niet tussen alle wandtegels beschermingsfolie. Door de aftersalesmedewerker werd doodleuk gezegd dat die beschadigingen door de installateur zelf zijn veroorzaakt. Aan de spiegelkast zat een kleine beschadiging. Door de aftersalesmedewerker werd aangeboden dat Briljant voor de helft van de prijs een nieuwe spiegelkast zou kunnen leveren. Dit aanbod heb ik afgewezen, want wat moet ik met een tweede spiegelkast? Ik heb voorgesteld, dat Briljant mij de helft van de prijs van de spiegelkast zou uitkeren, maar dat wees hij af. Er zou dan tenminste toch een lakstift aangeboden kunnen worden? Andere gebreken heb ik niet eens meer gemeld.

Briljant heeft een uitgebreid en mooi assortiment. Ik ben uitstekend geadviseerd door Nick de Miranda.

Michel pico

15 jaar geleden onze badkamer daar gekocht naar alle tevredenheid. Verleden jaar ander huis gekocht en weer nieuwe badkamer gekocht waar we perfect bij zijn geholpen .De service houdt niet op als de... 15 jaar geleden onze badkamer daar gekocht naar alle tevredenheid. Verleden jaar ander huis gekocht en weer nieuwe badkamer gekocht waar we perfect bij zijn geholpen .De service houdt niet op als de badkamer is geleverd .Probleempje met de douche kraan was binnen 1 week geregeld. Aftersale perfect

Klantgerichtheid,vriendelijk

Homan

De eerste fout was al dat ze veels te weinig badkamertegels besteld hadden en dan bel je ze op en kan je het zelf regelen.nu heb ik laatst een klacht voor mijn tegels in de badkamer gemeld en weer... De eerste fout was al dat ze veels te weinig badkamertegels besteld hadden en dan bel je ze op en kan je het zelf regelen.nu heb ik laatst een klacht voor mijn tegels in de badkamer gemeld en weer kwamen ze met allemaal opmerkingen die totaal niet klopte...dus weer geen gehoor aangegeven...als er klachten zijn dan zijn ze niet thuis...ik kom er in de toekomst nooit meer ...

Reactie Sanitaireiland:

Beste mevrouw Homan,
Bedankt voor uw review. Vervelend te lezen dat u de levering van materialen in 2013, 8 jaar geleden, als vervelend heeft ervaren.
U heeft bij ons de melding gedaan dat...
Beste mevrouw Homan,
U heeft bij ons de melding gedaan dat de tegels wit uitslaan in uw natte ruimte. Onze aftersales nemen wij serieus en zijn bij u langs geweest om dit te bekijken.
Tijdens ons bezoek heeft u aangegeven agressieve ontkalk producten te gebruiken om de kalkvorming in uw doucheruimte te verwijderen.
Het probleem komt niet voort uit de tegel zelf, maar uit het gebruik van de verkeerde reinigingsmiddelen.
Dit is ook met u besproken.
Het Briljant team.

J.Meewis

Heel goed

klacht werd direkt serieus genomen. Zeer snelle service.