Bart

Stuur nooit je telefoon terug voor garantie, die is er namelijk niet

N.V.T.

Heel slecht,geven geen respons,op revieuws

As

Ik heb een goede ervaring met de ophaalservice. De afspraak was zo gemaakt en de volgende dag konden ze al komen. Hierbij kon ik zelf een tijd kiezen waartussen ze zouden komen. 10:00-15:00, ze... Ik heb een goede ervaring met de ophaalservice. De afspraak was zo gemaakt en de volgende dag konden ze al komen. Hierbij kon ik zelf een tijd kiezen waartussen ze zouden komen. 10:00-15:00, ze kwamen echter om 15:30. Na 4 dagen zou ik mijn telefoon met garantie terug krijgen, super snel! Ze zouden de telefoon tussen 08:30-17:00 komen brengen, maar dit werd uiteindelijk 20:40. De telefoon was gerepareerd en goed verpakt, ook was hij helemaal schoongemaakt en zag er als nieuw uit.

Het is een uitstekende service en je wordt in het proces goed op de hoogte gehouden. Het enige punt is dat je van tevoren eigenlijk geen idee hebt hoe laat ze komen, want de tijd in de track-and-trace verandert gedurende de hele dag. Nu maakte dat voor mij niet uit want ik was beide dagen thuis, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat fijn zou vinden.

Zondag opgehaald dinsdag alweer retour! Top service

Merel

Heel goed geregeld. Komen al de volgende dag. Zelfs op zondag.

1217689965

Goed! Vooral ook tof dat dit gratis is!

Drachten

Goed geregeld. Ontzorgen komt het dichtst bij.

Ben Rubingh

Uitstekende service, goed geïnstrueerde ophaler en brenger in verband met het corona gevaar enn uitgebreide informatie over het transport door mails, sms en track and trace. Complimenten!

Zuidlaren

De ophaalservice is erg professioneel ingericht. Je device word goed ingepakt en verzegeld. Duidelijke informatie en een sms kort voor het ophaaltijdstip. Top!

Wim Jakobs

De ophaaldienst is een prima oplossing, zeker tijdens de coronacrisus.
Zal er in de toekomst zeker vaker gebruik van maken.