Mascha

Slecht, als de standaard oplossingen niet werken helpen ze je niet verder en moet je maar wachten

Frankvoort

Hele slechte service. In nov 2023 hebben wij een Samsung OLED 4K 55S95C gekocht. Vanaf begin dec 2023 klachten dat het beeld op zwart gaat, tijdens gebruik van de ps 5. Al op afstand hulp gehad van... Hele slechte service. In nov 2023 hebben wij een Samsung OLED 4K 55S95C gekocht. Vanaf begin dec 2023 klachten dat het beeld op zwart gaat, tijdens gebruik van de ps 5. Al op afstand hulp gehad van Samsung uit. Toen een monteur langs geweest. Toen opgehaald gerepareerd en met beschadigd beeldscherm teruggebracht. Toen monteur geweest en beeldscherm vervanger. Na deze keer was de afspraak bij de volgende keer geld terug of een nieuwe tv. Helaas begin mei 2024 weer steeds op zwart beeld, tijd4ns gebruik van de ps 5.
En weer wil Samsung hem laten nakijken en repareren en willen ze niks weten van geld terug of een nieuwe tv. Nou wij zijn helemaal klaar met Samsung en hebben zeer zeer zeer grote spijt van deze aankoop. En zullen dan ook niemand aanraden om dit merk te nemen. Het product is bagger, maar de service is echt totaal nul komma nul. Dus mensen wees gewaarschuwd, want dat van de service zie ik bij meerdere reviews terug komen.

E

Voor mijn reis koop ik een Samsung tablet s9fe plus. De aktie gratis keyboard lijkt mij een bijkomend voordeel en handig voor de reis. Vol enthousiasme vul ik mijn gegevens in maar al snel krijg ik... Voor mijn reis koop ik een Samsung tablet s9fe plus. De aktie gratis keyboard lijkt mij een bijkomend voordeel en handig voor de reis. Vol enthousiasme vul ik mijn gegevens in maar al snel krijg ik bericht dat de gegevens door een storing bij Samsung niet goed doorgekomen zijn. Kan gebeuren dus weer invullen. Wederom komt het niet goed door dus weer opnieuw. Echter nu 5 weken verder, verschillende keren invullen ( ook op andere apparaten, naam etc), de nodige frustraties, veel vuldig chat contact met Samsung nog steeds geen keyboard gekregen. Ook bel simpel ( overigens hele nette server van Belsimpel) kan geen ingang krijgen bij Samsung. Door de storing ( die wel heel lang duurt.....) kan je dus als klant fluiten naar de beloofde aktie. De kortingscode die we als compensatie krijgen is ook een dooddoener. Op deze site zijn de producten duurder dan bijvoorbeeld bij Belsimpel 🤔.
Al met al een waardeloze aktie. De klant is de dupe van Samsung hun problemen. ( ze maken van hun probleem de klant zijn probleem want medewerkers kunnen niks invoeren in het systeem zeggen ze) Omdat ik er 5 weken lang genoeg tijd aan heb besteed, Samsung al mijn gegevens heeft, mijn reis al begonnen is heb ik besloten mij er mij neer te leggen dat ik geen keyboard krijg ( tenzij Samsung het nog spontaan gaat opsturen).
Ik voel mij behoorlijk bedonderd. Al zeggen ze dat ik tot 14 juni nog steeds kan proberen in te vullen , ik geloof er niet in en heb geen zin om mijn reistijd hier aan te verspillen.
Ps de tablet voldoet verder wel prima .

Nikita

24 juli 2022 heb ik de robotstofzuiger AI+ een jaar later begon de stofzuiger met mankementen. Deze heb ik reeds 3x opgestuurd n.a.v. contact met de klantenservice van Samsung. Vervolgens krijgen... 24 juli 2022 heb ik de robotstofzuiger AI+ een jaar later begon de stofzuiger met mankementen. Deze heb ik reeds 3x opgestuurd n.a.v. contact met de klantenservice van Samsung. Vervolgens krijgen we te horen dat onze stofzuiger niet gemaakt kan worden en duurt het bijna 2 maanden voordat we te horen krijgen of we een nieuwe stofzuiger of geld terug gestort krijgen. Ik heb aangegeven dat wij een nieuwe willen. Krijgen we geld terug. Nu is de stofzuiger zo’n 200 euro duurder geworden dan wat ik ervoor betaald heb. En Samsung zegt we kunnen het product niet voor de zelfde prijs aanbieden we hebben uw geld terug gegeven. Hele slechte klantenservice is dit. Het is gekken werk dat de klant zelf een nieuwe moet aanschaffen en zelf nog extra moet betalen vanwege de “huidige marktprijs”

Samsung Klantenservice

NOOIT meer Samsung!!!!

Marian

Slechtse klantenservice die er bestaat en je wordt genept en in de maling genomen

Mark

Telefoon besteld, verkeerd geleverd en zit vervolgens al 4 weken te wachten op een "onderzoek"wat gedaan moet worden. Compleet waardeloos, ga der nooit meer bestellen. Compleet gestoord. Ondertussen... Telefoon besteld, verkeerd geleverd en zit vervolgens al 4 weken te wachten op een "onderzoek"wat gedaan moet worden. Compleet waardeloos, ga der nooit meer bestellen. Compleet gestoord. Ondertussen al tich keer gebeld en alleen maar te horen gekregen, heb even geduld meneer.

Schrijver

Zeer slecht