Het Contact met koerier was kort en bondig.
Je merkt wel dat de chauffeur haast heeft door snel en vluchtig te handelen komt het wat onvriendelijk over.
Daarna kon je het volgen via track...

126869403

Naar eigen wens een tijdspanne aangeven is helemaal geweldig.

Mart Lans

Super effici�nt 3 dagen alles geregeld tab terug in perfecte conditie

Super! Ik ben heel enthousiast over het hele traject. De brief die bij de bezorging zit met wat er is gerepareerd is ook heel fijn. Ik ben ook blij omdat alles onder de garantie viel.

Ik vond t superfijn!. Op zondag werd mijn mobiel opgehaald op doorgegeven tijd, vriendelijke koerier. 3 dgn later weer netjes verpakt, werd mijn mobiel weer geleverd. Ook weer een vriendelijke...

Badhoevedorp

Ophalen binnen tijdsblok helemaal top. Terugbrengen gaat alleen per dag, ik zou hier ook een 2 uur tijdsblok willen zien.

H. D. Nguyen

Ben heel tevreden. Kreeg netjes een email en sms met duidelijke informatie over de ophaalservice. Dat wil zeggen dat de tijd en voortgang netjes werd vermeld

VOLENDAM

Dit had ik niet verwacht dat een koerier mijn toestel zou ophalen, en ook na een paar dagen weer thuis bezochte. ik heb er geen woorden voor echt super.

Schols

Op zich handig als het allemaal goed gaat. Communicatie is nog wel een aandachtspuntje. Toestel zou tussen 12 en 14 terugkomen. Om 16.30 nog niets gehoord dus contact opgenomen met Dynalogic, bleek...

Zwolle

Bezorger zou tussen 13.00 en 18.00 uur komen. Helaas werd het toestel pas om 20.30 uur geleverd.