CDK

Goed, niets op aan te merken!

No nonsens, vriendelijk, doen wat ze beloven.

MJE Holding bv

Super correct bedrijf

Afspraak is afspraak

Sami autos

Super service. Vriendelijk netjes betrouwbaar.
Gewoon een aanrader

Service en vriendelijkheid

Frank de jong Mystic garden

De aanbieding via mail voor een nieuwe Dodge laramie sport gekocht op 04-01-2020 was eigenlijk zo goed in vergelijking met andere dealers dat ik het niet vertrouwde , maar zo blij nu dat ik de rit... De aanbieding via mail voor een nieuwe Dodge laramie sport gekocht op 04-01-2020 was eigenlijk zo goed in vergelijking met andere dealers dat ik het niet vertrouwde , maar zo blij nu dat ik de rit van 2 uur heb gedaan om toch even langs te gaan .
Kreeg ook goed bedrag inruil oude dodge ram terug !
Ook hele relaxte duidelijk uitleg over de functies en mogelijkheden die er allemaal opzitten.
En .....lekkere fruitmand .
Thanks
Frank
Mystic garden
Oirschot

Snelle levering , allemaal prachtige uitvoeringen voornamelijk zwarte trucks

Fiesta Disco Show

Vandaag mijn eerste Dodge ram1500 opgehaald bij Sami auto,s. Zeer vriendelijke mensen met een mooie voorraad aan auto,s. Prima geholpen door Peter. Doen wat ze zeggen!!!

No nonsens mentaliteit wat mij erg aanspreekt.

Twegron Kabelwerken Bv

Net ff De Dikke Dodge Ram laten nakijken voor onze vakantietrip naar het zuiden
fantastische mensen en monteurs Dikke 10 voor de service
mvg Martin

super snel

Maikel

Onlangs hier een auto gekocht. Erg tevreden op de wijze waarop. Aanrader voor iedereen die op zoek is naar het type auto wat Sami verkoopt.

Goede service
Veel in overleg mogelijk
Groot aanbod in diverse prijsklassen

LanKo Timmefabriek

Ben er 1 keer geweest kijken voor een Dodge, keurig en snel geholpen met alle tijd voor de klant.
Bij de 2e keer kijken voor 1 specifieke auto naar mijn wens, was het snel geregeld.
Heb...
Heb er een Dodge Ram 1500 gekocht, Mat Zwart.
Keurig geholpen en alle tijd voor mij met alle vragen.
Auto was dan ook snel te leveren.
Daarna paar vragen over bediening via de app of mail
en binnen een half uur ook steeds een duidelijk antwoordt terug.
Super geregeld en zeer vriendelijk daar.

Snel geholpen, juiste antwoorden, begrip voor de klant, alle tijd voor de klant.

Mje Holding bv

Super Team de dikke Dodge was snel geregeld
een 10 met een griffel.

zeer snel leveren

Het is een super team dat erg klantvriendelijk is.

* De prijs die vermeldt staat is het ook daadwerkelijk. Dat geeft wel duidelijkheid en geen verrassingen.