Nicolay van Breukelen

Service gericht, liefhebbers en kwaliteit

Kwaliteit, vakmannen, service.

Parkethuizen.nl

Top bedrijf.
Hier is afspraak nog afspraak
Aanrader zou ik zeggen dus op zoek naar nieuwe Ram ga hier zeker eens kijken.

Onderhoudsbeurt kan gewoon ook op zaterdag. Echt top

Arbo Ter Bekke

Erg vriendelijk, goede service, spreken duidelijke taal en je wordt nog echt als klant benadert.

Kennis, eerlijkheid, klantwens voorop.

Bouwbedrijf Gerritsen

Vandaag mijn schitterende Ram 1500 opgehaald. Een jong gebruikte die zoals omschreven in de advertentie echt nog in topstaat verkeerde! Super blij mee👌🏻

Alles duidelijk en snel geregeld

R & P Drinks

Prima bedrijf .
Netjes ontvangen .
Er werd de tijd genomen ,Peter was heel relaxed.
Mooie volle Ram gezien en in overleg,heeft Peter m mooi aangekleed met een Hulk pakket.
Ook...
Prima bedrijf .
Netjes ontvangen .
Er werd de tijd genomen ,Peter was heel relaxed.
Ook tevreden met de inruil prijs van de auto.
Twee uurtjes later was de deal gesloten ,en is de Ram confirm afspraak na een leuk ontvangst perfect afgeleverd !

Duidelijkheid, relaxed, betrouwbaar ,
Snel handelen conform afspraak

Grand Café Xity Roermond

Service subliem

Vakkennis, vriendelijkheid, snelheid en accuraat.
Auto afgeleverd in Horn Limburg.
Ben heel blij met de rood, metalic kleur. Deze RAM Longhorn heeft een interieur lek duim lek vinger... Vakkennis, vriendelijkheid, snelheid en accuraat.
Auto afgeleverd in Horn Limburg.
Wat een super bak. Ik heb veel exclusieve auto's gereden maar dit spant de kroon
Peter en team Sami... Merci, Jos Roijen van Grand Café Xity Roermond

Mje holding bv

Super Top bedrijf nu onze derde dodge ram gehaald Peter Stefan super bedankt en zeker ook rest Team Sami

Perfecte service

Jan

Mijn RAM 1500 Laramie night edition voor zijn 1ste beurt weggebracht. Er was een storinkje (lambda sonde) Sami heeft de lambda vervangen en de storing kwam terug. Toen ik de auto voor de 2de maal... Mijn RAM 1500 Laramie night edition voor zijn 1ste beurt weggebracht. Er was een storinkje (lambda sonde) Sami heeft de lambda vervangen en de storing kwam terug. Toen ik de auto voor de 2de maal terug moest brengen kreeg ik een mooie leen RAM mee, en mijn auto werd gratis gepoetst en met een volle tank weer teruggebracht (aan de andere kant van het land!) Kijk, dat is SERVICE!!

IJzersterke service

Ron

Na diverse Dodge pick-ups en Dodge specialisten ,mijn huidige 1500 bij Sami in 2020 gekocht. Wat mij opviel als ik een pick-up rijder bij mij in de regio vroeg of hij tevreden was en nog eens een... Na diverse Dodge pick-ups en Dodge specialisten ,mijn huidige 1500 bij Sami in 2020 gekocht. Wat mij opviel als ik een pick-up rijder bij mij in de regio vroeg of hij tevreden was en nog eens een auto zou kopen bij zijn Dodge specialist was dat vaak niet het geval. Van de bij Sami gekochte pick-ups niemand tegengekomen........

Garantie /service en expertise

Verveer

Prima geholpen telefonisch als in de zaak

Kunnen snel handelen en denken daarin mee.