Jan kan holding bv

Vorige week wezen kijken vandaag mochten we om 10 de Dodge op halen bij aan komst stond hij buiten te glimmen met een word wauw na uitleg en instellen van me telefoon gingen we op pad geweldig zo... Vorige week wezen kijken vandaag mochten we om 10 de Dodge op halen bij aan komst stond hij buiten te glimmen met een word wauw na uitleg en instellen van me telefoon gingen we op pad geweldig zo blij me wil de verkoper en de jongens die onderhouden. Schoonmaken van de Dodge ram bedanken voor als kom zeker terug

Wat ze zegen doen ze ook en zelfs meer toppers

Takens Holding

Hele slimme marketing. Als je de vraag zou u dit bedrijf aanbevelen nee invult dan verdwijnt de review automatisch

Marketing🙈

Emile | Virtual Partners

Super service, vriendelijk, behulpzaam, niets teveel gevraagd. Sami team, jullie zijn Top!

duidelijkheid, vriendelijkheid, kwaliteit

Nicolay van Breukelen

Service gericht, liefhebbers en kwaliteit

Kwaliteit, vakmannen, service.

Parkethuizen.nl

Top bedrijf.
Hier is afspraak nog afspraak
Aanrader zou ik zeggen dus op zoek naar nieuwe Ram ga hier zeker eens kijken.

Onderhoudsbeurt kan gewoon ook op zaterdag. Echt top

Arbo Ter Bekke

Erg vriendelijk, goede service, spreken duidelijke taal en je wordt nog echt als klant benadert.

Kennis, eerlijkheid, klantwens voorop.

Bouwbedrijf Gerritsen

Vandaag mijn schitterende Ram 1500 opgehaald. Een jong gebruikte die zoals omschreven in de advertentie echt nog in topstaat verkeerde! Super blij mee👌🏻

Alles duidelijk en snel geregeld

R & P Drinks

Prima bedrijf .
Netjes ontvangen .
Er werd de tijd genomen ,Peter was heel relaxed.
Mooie volle Ram gezien en in overleg,heeft Peter m mooi aangekleed met een Hulk pakket.
Ook...
Prima bedrijf .
Netjes ontvangen .
Er werd de tijd genomen ,Peter was heel relaxed.
Ook tevreden met de inruil prijs van de auto.
Twee uurtjes later was de deal gesloten ,en is de Ram confirm afspraak na een leuk ontvangst perfect afgeleverd !

Duidelijkheid, relaxed, betrouwbaar ,
Snel handelen conform afspraak

Grand Café Xity Roermond

Service subliem

Vakkennis, vriendelijkheid, snelheid en accuraat.
Auto afgeleverd in Horn Limburg.
Ben heel blij met de rood, metalic kleur. Deze RAM Longhorn heeft een interieur lek duim lek vinger... Vakkennis, vriendelijkheid, snelheid en accuraat.
Auto afgeleverd in Horn Limburg.
Wat een super bak. Ik heb veel exclusieve auto's gereden maar dit spant de kroon
Peter en team Sami... Merci, Jos Roijen van Grand Café Xity Roermond

Mje holding bv

Super Top bedrijf nu onze derde dodge ram gehaald Peter Stefan super bedankt en zeker ook rest Team Sami

Perfecte service