Projecten
Deskundigheid en professionaliteit
7.2/10
Rendement
Betaalsysteem

Mijn ervaring is positief. Ik vind het rendement in combinatie met de zekerheid die geboden wordt aantrekkelijk.

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

Ik heb bjina 4 jaar ervaring met het investeren via crowdfunding.

In welke segmenten van Crowdfunding investeert u al?

Goede doelen en vastgoed.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Artikelen in de media. En video's maken: interviews met investeerders.

Zou u SamenInGeld aanbevelen bij uw familie en vrienden?

Ja

Wat heeft u van ons nodig om een aanbeveling te doen bij uw eigen netwerk/vrienden/familie?

Niets

Het is een hele mooie oplossing om toch een mooi rendement met je liggende gelden te halen.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

op advies van mijn assurantiën bemiddelaar

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

de periode die tussen het afsluiten en het investeren zit duurt wel erg lang !

Reintjens

Eerste ervaring positief maar moet nog afwachten hoe het verdere verloop en de uitbetaling is.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Na een tip van een kennis om eens uit te proberen hoe dit platform werkt.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Kan ik nog niet geven omdat ervaring met dit platform tot op heden ontbreekt.

Goed platform, echter is het jammer dat de opstart kosten op de investeerders word verhaald middels de 0,5% kosten.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Laag risico en hypothecaire zekerheid.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

De kosten voor investeerders en geld leners verlagen. Probeer meer samen te werken met de internationale geld verstrekkers.

Jan-Willem Prinsen

Goed vast rendement. Blij met de maandelijkse uitkeringen. Duidelijke communicatie

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Vanwege het rendement zonder omkijken en gedoe eromheen. Zekerheid vanwege het recht van hypotheek was voor ons het belangrijkst.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Er was een klein probleempje met Intersolve, echter dat werd meteen opgepakt en opgelost

Han

Website werkt zonder problemen. Informatie duidelijk omschreven.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

je geld spreiden over meerdere platforms.

Hans Gemert

Goed platform tot op heden. Komen afspraken na en geven reele verwachtingen. Heb nu 7 projecten lopen en lopen tot op heden allemaal volgens afspraak. Enige nadeelpunt vind ik de ewallet, ook al... Goed platform tot op heden. Komen afspraken na en geven reele verwachtingen. Heb nu 7 projecten lopen en lopen tot op heden allemaal volgens afspraak. Enige nadeelpunt vind ik de ewallet, ook al werkt die wel, heb ik het geld toch liever meteen op mijn eigen rekening.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Goed rendement in combinatie met een laag risico. Ik investeer tot op heden enkel in schijf 1.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

- projecten diverser door het land al zijn jullie de laatste tijd steeds beter mee bezig - onderzoek of je van de ewallet afkan en inplaats daarvan rechtreeks aan investeerders uitbetaald.
- meer informatie over de geldvrager

Dennis

Komt serieus en betrouwbaar over, reageert goed en snel op vragen. Bieden realistische verhouding risico rendement van mijn investering, maar de tijd zal moeten uitwijzen hoe dit op de langere... Komt serieus en betrouwbaar over, reageert goed en snel op vragen. Bieden realistische verhouding risico rendement van mijn investering, maar de tijd zal moeten uitwijzen hoe dit op de langere termijn blijft gaan.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

realistische verhouding risico rendement van mijn investering,

Spreiding van mijn investeringen over sectoren en platforms

Communicatie over wanneer de 25 euro van de zomeractie wordt uitgekeerd

Nog geen ervaring

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Ik denk dat het vestrekken van 1ste hypotheken op basis van max de WOZ waarde een belegging is met relatief laag risico en toch een redelijk rendement.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Ja, ik snap even die 25 ct per overboeking niet (lijkt me heel veel op relatief geringe bedragen) en de kostenstructuur is mij niet helemaal helder geworden

Goed en duidelijk platform, helaas beperkt aantal projecten van beperkt aantal aanbieders, zou meer gaan investeren als er meer projecten zouden zijn. Ook aandachtspunt is backup / achtervang... Goed en duidelijk platform, helaas beperkt aantal projecten van beperkt aantal aanbieders, zou meer gaan investeren als er meer projecten zouden zijn. Ook aandachtspunt is backup / achtervang scenario indien er onverhoopt iets met de continuïteit van SIG plaatsvindt

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

spreiding in platformen en projecten. Beperkt rendement met zekerheden past als deel binnen mijn portefeuille