Projecten

3 jaar actieve investeerder

Voirnamelijk vastgoed

Ruim aanbod in vastgoed

Ja

Wat heeft u van ons nodig om een aanbeveling te doen bij uw eigen netwerk/vrienden/familie?

Niets

Zeg ik liever niet

Ik ben een investeerder

Sinds vorig jaar

Aanbieders op Sameningeld

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Naam gehoord bij mijn hypotheekagent

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Ik zou graag meer beveiliging opties zien voor accounts (bv 2FA of SMS authenticatie bij het inloggen)

Ja

Voor mij niet per de nodig maar referral links doen het goed: laat een familielid of vriend met een bepaalde code van een bestaande gebruiker investeren en de bestaande gebruiker krijgt daar dan... Voor mij niet per de nodig maar referral links doen het goed: laat een familielid of vriend met een bepaalde code van een bestaande gebruiker investeren en de bestaande gebruiker krijgt daar dan iets voor (klein % of een beetje investeer-tegoed, zoiets)

L. C. van der Gugten

Makkelijk en vertrouwd investeren met mooi rendement

Ik investeer bij SamenInGeld vanaf 2017

Alleen bij SamenInGeld

Hoog rendement

nee

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Misschien onder een andere naam? Ik vind de naam 'sameningeld' niet erg professioneel overkomen terwijl het dat (in mijn optiek) wel degelijk is.

absoluut, ook al gedaan

Ooit bezoek gehad van Luuck Kalverda en nog wat foldertjes op mijn kantoor staan die ik wel eens meegeef. Extra aansporing in de vorm van een bijdrage aan de Wallet is natuurlijk ook leuk.

2016, diverse sites

In welke segmenten van Crowdfunding investeert u al?

Leningen met hypotheek als onderpand

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Mooie mix tussen risico en rendement

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Sorteren van projecten: bijna volle projecten bovenaan

Geen suggesties

Niks

Henk van de geest

Vastgoed en horeca

Betrouwbaar

Beloon de vaste kring

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Beloon de vaste klantenkring met korting bij aanbrengen

Een extra stimulans

n

Administratief een rommelige aanbieder van een goed concept

Hypotheken, leningen

Hypothecaire zekerheden

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Administratie en wallet zijn een rommeltje

Frits van Leeuwen

Goed, betrouwbaar

5 jaar diverse paltformen

In welke segmenten van Crowdfunding investeert u al?

alles wat mij aanspreekt. via KOM, geld voor elkaar en SIG

relatief veilige investeringsmogelijkheid

neen

adverteren via financiele bloggers eg SVMV, Geldnerd etc

niets

Sascha

Tot heden tevreden met het investeringsgedeelte. De website blijft achter bij de overige platformen en bij de eigen wensen die ik heb als investeerder.

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

Tot heden drie jaar ervaring, en over meerdere platformen...

In welke segmenten van Crowdfunding investeert u al?

Eigenlijk alle, maar meer en meer in projecten met hypothecaire zekerheden

de hpothecaire zekerheden

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

ja, ik zou graag in 1 overzicht alle gedane en toekomstige aflossingen, rentebetalingen en openstaande bedragen willen zien en ook zo kunnen downloaden met alle onderliggende gegevens erbij. Nu is... ja, ik zou graag in 1 overzicht alle gedane en toekomstige aflossingen, rentebetalingen en openstaande bedragen willen zien en ook zo kunnen downloaden met alle onderliggende gegevens erbij. Nu is het vaak handmatig controleren of alles wel correct is verwerkt. Helaas is dit niet altijd zo. Ik zou nog meer investeren bij SIG als dit er zou zijn. Dit zou het platform professioneler maken.

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Neem in ieder geval bescheiden deel op het FOK forum. Vanuit de community wordt er actief meegedacht bij de projecten maar ook bij CF als geheel en de platformen. Er is zoveel kennis aanwezig, zonde... Neem in ieder geval bescheiden deel op het FOK forum. Vanuit de community wordt er actief meegedacht bij de projecten maar ook bij CF als geheel en de platformen. Er is zoveel kennis aanwezig, zonde als je dit niet zou gebruiken. Verder zou SIG wellicht wat meer open kunnen zijn wat er achter de schermen gebeurt. Onbekend maakt onbemind. Wie doet wat op welk moment en wat zijn de afwegingen die er dagdagelijks gemaakt worden. Laat je zelf kennen en leer van de omgeving teneinde door te kunnen groeien.

ja

Actie's zoals een percentage van het aangedragen geïnvesteerd vermogen over een bepaalde tijd (zoals bij voornamelijmk de P2P platformen.

Tim

Momenteel nog weinig ervaring met sameningeld. Projecten zien er goed uit, rendement is in verhouding tot risico goed. Alleen is het wennen dat de lening aflossingsvrij heb, deze leningen zijn... Momenteel nog weinig ervaring met sameningeld. Projecten zien er goed uit, rendement is in verhouding tot risico goed. Alleen is het wennen dat de lening aflossingsvrij heb, deze leningen zijn vooral gunstig in mijn opzicht voor start-ups, want dan ligt het risico meer bij de investeerders.

6 jaar

In welke segmenten van Crowdfunding investeert u al?

Franchises zoals de Jamin, papa johns (lineaire leningen,) bedrijven zoals debanensite.nl & restaurants (annuitaire leningen), duurzame bedrijven als vanmoof en Wocozon (converteerbare leningen) &... Franchises zoals de Jamin, papa johns (lineaire leningen,) bedrijven zoals debanensite.nl & restaurants (annuitaire leningen), duurzame bedrijven als vanmoof en Wocozon (converteerbare leningen) & windparken/zonneparken.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Eens rondkijken voor nieuwe segmenten/andere leningen.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

De kosten evenredig over de looptijd verspreiden zoals bij andere crowdfunding sites. Dit zorgt bij beleggers een stabielere uitbetalingsschema en voor sameningeld voor maandelijkse opbrengsten.... De kosten evenredig over de looptijd verspreiden zoals bij andere crowdfunding sites. Dit zorgt bij beleggers een stabielere uitbetalingsschema en voor sameningeld voor maandelijkse opbrengsten. Daarnaast is het risico voor de belegger in de eerste 2 maanden (geen uitbetaling door kosten). Dus ben aan het overwegen om niet te veel te investeren.

Daarnaast is het geld terughalen van het account vrij duur (de andere platforms die ik ken rekenen geen kosten.)

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Kleinere inleg gaat echt helpen, dit zien we ook bij bijvoorbeeld meewind, maar dat gaat waarschijnlijk minder opleveren.

Zou u SamenInGeld aanbevelen bij uw familie en vrienden?

Momenteel beleg ik voor een paar familieleden en vrienden in projecten van sameningeld.

Reden dat ik dit doe is om voor hun de inleg te verlagen, meestal willen ze wel meedoen maar dan bijvoorbeeld met 50-100 euro. Zo doen we dit ook op andere platformen.

Pieter Hoogland

Snelle en transparante manier van financiering om investering in vastgoed mogelijk te maken!

Eén project gedaan, in 2020

In welke segmenten van Crowdfunding investeert u al?

Dit was mijn eerste Crowdfunding project

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Kreeg goede indruk van de website, en had van andere beleggers positieve verhalen gehoord. Dat de investeerders middels een notariële inschrijving gezamenlijk hypotheeknemer worden vond ik daarnaast... Kreeg goede indruk van de website, en had van andere beleggers positieve verhalen gehoord. Dat de investeerders middels een notariële inschrijving gezamenlijk hypotheeknemer worden vond ik daarnaast een sterke pré.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Ik moest op de website soms wat lang zoeken wat nu precies voor mij als investeerder de voorwaarden en regels zijn.

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Presentatie geven op real estate netwerk meetings! Daarnaast is er een aantal vastgoedcoaches/trainers actief in Nederland, die zouden jullie rechtstreeks kunnen benaderen (bv Pieter Monsma, Martijn... Presentatie geven op real estate netwerk meetings! Daarnaast is er een aantal vastgoedcoaches/trainers actief in Nederland, die zouden jullie rechtstreeks kunnen benaderen (bv Pieter Monsma, Martijn van de Berg, Steph Rampollo)

ja

Dat er tot 90% of zelfs 100% LTV beleend kan worden kan voor sommigen zeer interessant zijn verwacht ik.