Projecten
Deskundigheid en professionaliteit
7.2/10
Rendement
Betaalsysteem

Het idee van SiG spreekt mij erg aan, omdat in vergelijking met spaarrente een hoog rendement kan worden behaald met veel zekerheden. Helaas werkte het betalingssysteem nog niet goed, wat hopelijk... Het idee van SiG spreekt mij erg aan, omdat in vergelijking met spaarrente een hoog rendement kan worden behaald met veel zekerheden. Helaas werkte het betalingssysteem nog niet goed, wat hopelijk snel definitief is verholpen.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Het concept van SiG spreekt mij erg aan. Iets minder rente dan andere crowdfundplatformen, maar wel met beduidend meer zekerheden. Ik verwacht dat het percentage van mijn inleg dat niet terug komt... Het concept van SiG spreekt mij erg aan. Iets minder rente dan andere crowdfundplatformen, maar wel met beduidend meer zekerheden. Ik verwacht dat het percentage van mijn inleg dat niet terug komt hierdoor zeer laag zal zijn, waardoor ik per saldo net zoveel rendement (of misschien wel meer rendement) behaal als bij andere platformen.

- meer projecten, zodat men meer kan spreiden;
- lagere inleg mogelijk maken (100 euro i.p.v. 250 euro of misschien nog wel iets lager);
- uitbetaling direct op een bankrekening en niet...
- meer projecten, zodat men meer kan spreiden;
- uitbetaling direct op een bankrekening en niet op een wallet met hoge opnamekosten; Ik zou ook kunnen leven met bijvoorbeeld 1 gratis opname uit de wallet per kwartaal.
- een deugdelijk overzicht van inkomsten per project

Eelco Raspe

Bij vragen wordt er snel en adequaat gereageerd.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Via Hypotheken Midden Nederland bij Samen in Geld terecht gekomen. Lijkt een zeer betrouwbare club.

Niet direct.

Nu een paar investeringen lopen, erg tevreden!

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

hoog rendement en een grote zekerheid

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

overzichtelijkere schema's en of uitleg van de projecten. Het was in het begin nog goed kijken hoe het nou precies in zijn werk ging

Heb goede ervaringen met dit platform.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Was op zoek naar een andere manier van inkomen ( de rente op spaarrekeningen is laag ).

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

De website werkt goed. Rente wordt idd bijgeschreven. dat is mijn ervaring met de reguliere investeringsroute
Als fundingszekerheidsverschaffer heb ik minder goede ervaringen. reactiesnelheid van medewerkers kan omhoog. Als ik niets hoor terug hoor als ik een zekerheidstoezegging doe per mail, doet dat mijn vertrouwen afnemen. Het lijkt erop dat het werkproces van het verschaffen van fundingzekerheid nog niet geheel bedacht is.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Ik ken een van de oprichters en dat geeft vertrouwen.
Afweging van rendement en risico.
Ik ken een van de oprichters en dat geeft vertrouwen.
Afweging van rendement en risico.
rendement van 5% en de zekerheid dat je recht van hypotheek hebt met een notariele akte en dat er iemand is die dat recht zal opeisen als niet aan de verplichtingen wordt voldaan. Die optelsom lijkt veilig.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Als je meerdere investeringen hebt gedaan, is het lastig dat bij de rente betalingen niet vermeld staat voor welk project is. Zou handig zijn als je maandelijks een overzicht kon downloaden. Of is... Als je meerdere investeringen hebt gedaan, is het lastig dat bij de rente betalingen niet vermeld staat voor welk project is. Zou handig zijn als je maandelijks een overzicht kon downloaden. Of is dat al mogelijk en mis ik iets?
Ik vraag me af hoe ik aan een jaaroverzicht kom voor de belasting dienst. Ook daar vraag ik me af heb ik iets gemist of moet ik er achter aan. Daarmee zou ik jullie meer werk verschaffen dan mogelijk nodig is. Als jullie mij hierover informeren scheelt dat jullie veel werk. Jullie hebben heeeeeel veel relatief kleine investeerders, lijkt me.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Ervaringen zijn goed. Pitch mag wat specifieker want nu heb ik soms vragen waardoor ik moet bellen of mailen.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Hypothecaire inschrijving en daarmee harde zekerheden

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

De Wallet is een puinhoop, ik heb meerdere investeringen maar kan niet zien welk bedrag bij welke investering hoort. Graag spoedig oplossen anders stop ik eerst met investeren

Prima projecten icm zekerheden. Verantwoording stortingen in E-Wallet is volstrekt onvolledig. Het is niet duidelijk welke storting bij welk project hoort

Zekerheden

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Liefst afschaffing E-Wallet of afschaffing kosten overboeking E-Wallet naar eigen rekening. Boete vervroegde aflossing omhoog (zeker in 1e jaar). Verbeteren verantwoording stortingen in E-Wallet

Redelijk.

Goed: Hypothecaire actie + kopie deelnemers hiervan. Ook is de communicatie per mail ok, achteraf betalen een plus.

Verbeterpunten: Overzicht per project (met...
Redelijk.

Verbeterpunten: Overzicht per project (met data) / betalingen (totaal niet duidelijk); Overzicht betalingen/ status per project; taxatie rapport niet altijd beschikbaar (wat lastig is om te beoordelen); achtergrond aanvrager.
Ook zijn er projecten van 10 jaar waarbij slechts 5jr rentevast is. Wat er na 5 jaar gebeurd is ook nog onduidelijk.

Hypothecaire zekerheid

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Overzicht per project/ financien heel onduidelijk.

Simpel, doeltreffend

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Veilig met toch redelijk rendement

Iets meer projecten aanbieden