Projecten
Deskundigheid en professionaliteit
7.2/10
Rendement
Betaalsysteem

Goede aanbiedingen met hypotheek en redelijke rente.
Trage Website. Redelijke veel foutjes/slordigheden in de communicatie.
De administratie was erg slecht en is nu redelijk.

Hypothecaire zekerheid.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Snelheid Website (veel) verbeteren.
Snelheid Website (veel) verbeteren.
Veel beter overzicht op 'Mijn Investeringen' (bijvoorbeeld per project aangeven wanneer welke betaling verwacht kan worden, of en wanneer een betaling gedaan is, communicatie/bijzonderheden per project weergeven....).

Prima. Volgens mij loopt de ICT en communicatie nu goed. De financiële overzichten mogen nog wel wat gebruikersvriendelijker.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Mooi rendement met een beperkt risico. Goed om te spreiden over verschillende panden.

Nu niet

Ok, 1 lopend project, 1 project al afgelost.

Betere zekerheid

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

-Wallet opname kosten te hoog
-Website oogt ouderwets
-Dashboard heeft zeer lange tijd niet goed gewerkt
-Duidelijkere communicatie omtrent looptijd projecten

Snel en goed

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Ik ken de oprichters. Omdat ze betrouwbaar zijn en een mooi product bieden

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Ja, ik zou graag mogelijkheid hebben om bij een project een vraag te stellen aan de initiatiefnemer.
Soms mis ik wat informatie of roept de gegeven informatie een vraag op die voor mij relevant is als investeerder. Ik zie nu geen mogelijkheid om in contact te komen met initiatiefnemer. Dat kan beter.

Veel zekerheid is interessant! Het investeren gaat eenvoudig. Je kiest een project, je denkt na over de investering en je doet een betaling.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

De combinatie van de goede rente ten opzichte van het zeer lage risico.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Enthousiaste groep mensen met potentieel goed business model. De praktijk volgt niet altijd (tijdig ) de communicatie . Transparantie is aan de beterende hand.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

laag risico model in verhouding tot rendement

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Communicatie tav van de risico's ( bij aanvang, tijdens en bij afronding ) van projecten en (voorgestelde) maatregelen

Goed.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Wilde ik wel eens proberen.

Nee.

Redelijk, laatste tijd wel mindere kwaliteit van projecten.

Zekerheid hypotheek

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Meer projecten & betere kwaliteit projecten.

Matig. Het idee is geweldig, maar door een aantal zaken ben ik gestopt met nieuwe investeringen.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

goed rendement en grote zekerheden.

Ja:
Ja:
- Een overzicht met alle (toekomstige) uitbetalingen (betaalschema) hoort in de investeerdersomgeving op de website te staan. Niet via de mail! Hierin duidelijk laten zien welke betalingen verwacht kunnen worden, en welke betalingen reeds uitgevoerd zijn.

En verder:
- Website is op sommige momenten zeer traag, zeker de investeerdersomgeving.
- De website indeling is niet intuïtief: Bijvoorbeeld: Ik moet 6 handelingen uitvoeren voordat ik eindelijk bij mijn transacties ben. De loginknop hoort centraal (rechtsboven!) op de homepage te staan, nu is het iedere keer zoeken. Na het inloggen graag direct naar de lijst met investeringen in plaats van een reclamepagina. Dit is extreem frustrerend.

Snel en makkelijk te doen

hypothecaire zekerheid