Projecten
Website
Rendement
7.6/10

RodeJo

Te veel projecten die ruim voor de afgesproken datum worden afgelost, met een veeeeel te magere boeterente.

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

reeds meerdere jaren. hoger rendement.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

1 ste hypotheek, dus gering risiko, ten minste als ze niet overlijden zoals Dhr. van Summeren.

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

onnodig, want dan zijn met regelmaat de weinige projecten binnen 2 minuten vol geschreven. dus meer naamsbekendheid is ongewenst

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

hogere boeterente bij vroegtijdig aflossen

neen

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

meer projecten, verbieden lening vroegtijdig af te lossen

Veel, 6 jaar

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Hypothecaire dekking, goed rendement, lage kosten

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Website (layout), vermeld plaats in de titel bij projecten, niet alleen de straat. Schaf de wallet af en betaal meteen uit naar bankrekening (1x per maand).

Niets

Van leeuwen

Communicatie kan beter. Ik moet zelf iedere keer aan de bel trekken als er geld niet gestort is van een bepaald project. Hier moet ik zelf achterkomen en achteraan. Die taak hoor bij jullie en dit... Communicatie kan beter. Ik moet zelf iedere keer aan de bel trekken als er geld niet gestort is van een bepaald project. Hier moet ik zelf achterkomen en achteraan. Die taak hoor bij jullie en dit moet direct gecommuniceerd worden als dat bekend is bij jullie.

1.5 jaar als investeerder

Makkelijk

Zie bovenstaande opmerking

Niets

A.noniem

Fijn model van Hypotheken. Administratie laat te wensen over.

6 jaar

Hypotheken in klasse 1a,1b,2,3

nvt

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Administratie is elke maand weer een uitzoekerij, dat moet beter. Het is een beetje chaotisch.
Kosten per maand en niet per jaar.

Zou u SamenInGeld aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Ik zou het wel noemen, niet aanbevelen. Dat moeten ze zelf ervaren.

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Adequate beantwoording van vragen. Professionaliteit een slag verder.

roland van der laak

Prettig platform, regelmatig nieuwe projecten en vrijwel geen late betalingen. als er dan toch onverhoopt op een project iets niet lekker loopt, wordt er altijd gecommuniceerd/opgevolgd.

ongeveer 5 jaar ervaring, met 40+ platformen

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

nederlands platform, komt betrouwbaar over, regelmatig nieuwe projecten

nee

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

zou fijn zijn als je voor nieuwe projecten, zodra het gepubliceerd is vast een voor investering of bevestiging kan doen, zodat je niet perse op de datum/tijd dat het project live gaat moet inloggen.... zou fijn zijn als je voor nieuwe projecten, zodra het gepubliceerd is vast een voor investering of bevestiging kan doen, zodat je niet perse op de datum/tijd dat het project live gaat moet inloggen. uw concullega kapitaal-op-maat heeft hiervoor wel een fijn 'flow'/process.

ja

nvt

Edwin van Twuijver

Over het algemeen tevreden, al zijn er altijd wel wat verbeterpuntjes te vinden, maar voor de rest in verre mijn grootste platform waar ik mijn crowdfunding heb uit staan.

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

Ervaren investeerder, ongeveer 7 jaar.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Vanwege de eerste hypotheek icm schijf 1a.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Administratie met aflossingen kan soms beter, worden wel eens wat foutjes gemaakt.

Niks

André van Lier

Veilige investeringen (schijf 1A). Gedateerde automatisering.

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

Inmiddels al zo'n 700 investeringen verdeeld over diverse platformen. 5 jaar geleden gestart

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Voorzichtig ingestapt en naarmate verder uitgebreid omdat mij alles betrouwbaar lijkt.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Automatisering. Overzicht dienen geëxporteerd te kunnen worden naar Excel. Informatie is beperkt en niet goed gestructureerd. In vergelijking met Collin Crowdfund scoort SIG hier een onvoldoende.

Zou u SamenInGeld aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Nee, crowdfunding moet bij je passen

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Geen. zie ook voorgaand antwoord

rikke straatman

Het investeren gaat makkelijk.
Rente wordt keurig uitbetaald in de Wallet.

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

Alleen met Samen in geld. Nu 2 jaar.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Vanwege het rendement en tips via officiële wegen. Kwam solide en betrouwbaar over.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Per stap informatie over je investering.

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Nog meer en duidelijke informatie voor ‘de leek’ die graag wil investeren.

R.Schram, imaat

Uitstekend maar nu wat minder

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

Paar jaar, samen in geld van beide kanten maar ook sinvest, mogelijk en matching capital

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Sameningeld is laag drempelig, lage kosten en vooral laag instap bedrag van € 250 wat het interessant maakt ook voor mijn kinderen/studenten. Die gaan ook vooral voor de 1 jaar looptijd daar die hun... Sameningeld is laag drempelig, lage kosten en vooral laag instap bedrag van € 250 wat het interessant maakt ook voor mijn kinderen/studenten. Die gaan ook vooral voor de 1 jaar looptijd daar die hun geld nog misschien snel nodig hebben. Ik als oudere meer voor de 5 jaar. Je kan door het lage instap bedrag ook veel beter spreiden over meerdere projecten wat risico's in perkt. Ook vanaf vraag zijde is Sameningeld niet extreem duur en de lage 1% afkoop premie maakt het vanaf die kant ook zeer interessant omdat je dan een hypotheek kan nemen die je ook makkelijk kan omzetten naar wat anders of snel aflossen. Ik zie veel toekomst voor Sameningeld met dat concept, zelfs beurs notering.

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Studenten verenigingen, dat is de toekomstige generatie en die zullen veelal goed financieel terecht komen later. Door de lage instap en looptijd 1 jaar zeer interessant. Zou 5 jaar ook met een... Studenten verenigingen, dat is de toekomstige generatie en die zullen veelal goed financieel terecht komen later. Door de lage instap en looptijd 1 jaar zeer interessant. Zou 5 jaar ook met een constructie op kunnen splitsen in per jaar doorrollen waarop investeerders uit en in kunnen stappen

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Zeker nu een project in Tilburg fout loopt door overlijden eigenaar zie ik de nadelen. Daar toen teveel in 1 keer geïnvesteerd (nu breng ik meer spreiding aan). Ook begrijp ik niet dat er nu geen... Zeker nu een project in Tilburg fout loopt door overlijden eigenaar zie ik de nadelen. Daar toen teveel in 1 keer geïnvesteerd (nu breng ik meer spreiding aan). Ook begrijp ik niet dat er nu geen rente uitgekeerd word terwijl het geld wel geïnvesteerd zit en er huurders zijn, dat klopt niet. Afwikkeling mag sneller. En betere screening in waarin geïnvesteerd word is denk ik wel op zijn plek, ook meer zekerheid marge aanhouden ten opzichte van woningwaarde. Verder is de website een keer geupdated wat fout liep, de website is daarna niet meer veranderd wat ok is. Echter is de website wel te simpel ten opzichte van sommige, daar kan je nog in uitblinken met een betere website maar daarbij moet zekerheid van werking bovenaan staan. Dus goed door testen voor implementeren. Dan is er nog het probleem dat je als particulier tot max € 80.000 kan gaan. Is krom daar je rechtstreeks in hypotheek investeerd en je ruim kan spreiden in veel projecten. Dus dat zou wat mij betreft omhoog kunnen als de AFM dat ook begrijpt.

Zou u SamenInGeld aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Zeker, ik doe niet anders

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

bovenstaand al aangegeven in wat goed is en beter kan

Martin de Rijk

Al jaren een van mijn favoriete.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Werkt prima voor investeren in huizen verhuur.

Geen.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Bonussen verdienen bij het behalen van investeringsniveau's

Absoluut.

Niks.