Projecten
Rendement
Betaalsysteem

Top

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Experiment, rendement en goed gevoel bij de eigenaren -:)

Tips/feedback
- Aanleveren verplichte documentatie nu niet in een workflow, waardoor het niet duidelijk is dat je zaken moet aanleveren als je er niet op klikt.
- Onduidelijk of je een...
Tips/feedback
- Onduidelijk of je een kennistoets moet doen en of je deze moet aanleveren. Deze hangt aan een investeringsbedrag, maar de vraag is of dit cumulatief is, of per individueel project gaat.
- Qua informatie is het handig om meer te weten over de financiële positie van de persoon met wie je in zee gaat. Nu blijft het bij een grove beoordeling van de lening ten opzichte van de waarde van het onderpand, maar je hoopt dat het niet zover komt. Dit zou ik zelf beter willen kunnen inschatten.
- Het is niet geheel duidelijk wat er gebeurt naar beëindiging van de investeringstermijn. Hoe loopt het proces als je er na die termijn uit zou willen. Voor mij minder relevant, maar mogelijk voorandere investeerders wel.

Het platform is duidelijk en overzichtelijk. Per project worden de wijzigingen aangegeven, in de legenda worden de
afkortingen verklaard. Het 'spaarpotje' eWallet is een goede oplossing voor...
afkortingen verklaard. Het 'spaarpotje' eWallet is een goede oplossing voor de uitbetaalde rente, alleen jammer dat
je op de website pas kunt zien of er rente is bijgeboekt.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

De overzichtelijkheid van de website.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Ja, het op de hoogte stellen van de investeerders wanneer er een rente bijschrijving heeft plaat gevonden( misschien
door middelen van een mailtje).

L. C. van der Gugten

Positieve ervaring met Samen In Geld; vóór mijn eerste investering duidelijke uitleg gehad op mijn kantoor. Alle vragen beantwoord. Ook de website is helder en duidelijk in wat de mogelijkheden zijn.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

De hoge rente die ik momenteel bij een bank niet kan krijgen voor mijn spaargeld.

Prima ervaring, duidelijk over het algemeen.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

omdat ik meer rendement met mijn spaargeld wenste te behalen gekozen voor solide investering in "stenen" Samen in geld leek mij daarvoor een solide partij

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Ik vond het zelf lastig om te vinden wat de kosten zijn voor de investeerder. Wellicht dat hier een bullit van op de home-page kan worden opgenomen.

Duidelijk concept en site

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Google, model aardig bij verkoop

Meer projecten, ter vergelijking

Site is niet zo professioneel (spelfouten!)

zekerheid 1e hypotheek

meer projecten

De website is een drama. De investeerders omgeving is zo onoverzichtelijk en zo traag. Het is gewoon onprofessioneel.

zekerheden/vastgoed

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Pas aub de website aan zodat jullie er direct een stuk professioneler uitzien en meer investeerders trekken. Ik wil duidelijk inzicht in mijn investeringen en de opbrengsten, niet dit geklungel.

Matig. Het aanbod is beperkt, het investeerdersgedeelte nog steeds onoverzichtelijk, op mails wordt snel en vriendelijk gereageerd en de zekerheden lijken goed.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Voor mij één van de vele crouwdfundingplatformen maar wel met de goede zekerheden dus het proberen waard.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Verbeter het investeerdersgedeelte van de site. Kijk hiervoor goed naar andere crowdfunding sites (want dat is voor veel mensen een referentie) en probeer daar bovenuit te komen. Zorg ook voor meer... Verbeter het investeerdersgedeelte van de site. Kijk hiervoor goed naar andere crowdfunding sites (want dat is voor veel mensen een referentie) en probeer daar bovenuit te komen. Zorg ook voor meer projecten, er is nu amper keuze maar het perspectief lijkt mij uitstekend.

Nog een beetje rommelig, niet alle info goed te vinden of niet aanwezig

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

wilde graag crowdfunden in vastgoed en er waren open projecten

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

ja zeker, ga is met een bak thee of koffie kijken hoe anderen het doen en "leen" de goede dingen

natuurlijk mijn meningen:
-niet z'n zielig pull down menu om in je omgeving te...

natuurlijk mijn meningen:
-niet z'n zielig pull down menu om in je omgeving te komen
-natuurlijk wil je je uitbetaling overzicht in je eigen omgeving zien en niet als pdf naar je toe
-hoe veilig is mijn wallet?
-SamenInGeld biedt extra zekerheid door hypotheekrecht; 0% default - lief hoor maar tot nu toe!
-op de ene plek Investeerprofiel 1 en op de andere schijf 1??? onduidelijk
-profiel1 allen een rente uitkering
-profiel2 rente en aflossing alsof het een 30 jarige hypotheek is?? leuk gevonden maar geen enkel ander mij bekent platform werkt zo
-Tarieven zou toevoegen dat lopende projecten de huidige kosten blijven houden als je dat middenin een vaste periode verander negatief dan natuurlijk, zal je klanten kwijt raken

hehe zal vast nog dingen vergeten zijn

Rob Kriek

Prima ervaring.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Redelijk rendement met beperkte risico's

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Meer projecten aanbieden. Er zit geld genoeg in de markt.