Projecten
Rendement
Betaalsysteem

Goed en snel

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Goed rendement tegen beperkt risico

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Nee, op dit moment niet.

Proces loopt niet supersnel, maar wel netjes en correct. Prima rendement, zeker in combinatie met de zekerheden en het platform biedt gelegenheid om zelf o.b.v. vrij volledige aangeboden cijfers een... Proces loopt niet supersnel, maar wel netjes en correct. Prima rendement, zeker in combinatie met de zekerheden en het platform biedt gelegenheid om zelf o.b.v. vrij volledige aangeboden cijfers een risicoanalyse te maken.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Net rendement in combinatie met de geboden zekerheden.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

De informatie op de site is wat versnipperd, dat zou nog overzichtelijker kunnen.
Ook duurde het enige tijd tussen het volschrijven van het project en de eerste communicatie (een keurige mail met alle officiële bescheiden). Een klein 'bedankmailtje' waarin wordt aangegeven dat binnen enkele weken de afronding verwacht mag worden zou voor de firsttime investeerders een welkome toevoeging zijn denk ik.

Goede ervaring met SiG. Er worden goede projecten aangeboden met een interessante rente vs risico-verhouding.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Relatief hoog rendement met vrij grote zekerheden.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Tot nu toe komen de meeste hypotheeknemers uit Rotterdam en zijn het vaak dezelfde personen. Hopelijk kan SiG ook buiten Rotterdam nieuwe hypotheeknemers vinden.
Daarnaast hoop ik dat er in...
Daarnaast hoop ik dat er in de toekomst geen geld meer gevraagd zal worden om geld over te schrijven uit je wallet naar je rekening. Verder hoop ik dat het minimumbedrag om te investeren omlaag kan naar bijvoorbeeld € 100,00.

Net begonnen. Goede eerste contacten

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Aanbevolen door betrouwbaar person.

...

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Tot zo ver prima. Nog geen evaring m.b.t. uitbetaling van geinvesteerd vermogen. Ik mis daarin nog een stukje zekerheid

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

mensen uit mijn omgeving hebben mij er op gewezen

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

waarborgen dat je na de looptijd (5 of 10 jaar) gegarandeerd je (ingelegde)geld terug kan krijgen.

Administratief kan het duidelijker voor wat betreft posities, opbrengsten etc. Het klopt wel maar is omslachtig.

Diversificatie

Administratie duidelijker

Makkelijk investeren maar het vervolg van het project is onduidelijk. Wanneer de lening van start is gegaan is moeilijk na te gaan tot de eerste betaling.

vestiging van hypotheek

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Met de jaarlijkse terugkerende kosten is het een puzzel om het netto rendement te berekenen. Het zou fijn zijn als dat in een schema duidelijk gemaakt kan worden bij investering.

Sinds kort enkele investeringen lopen, verder nog geen ervaringen.

Hypothecaire zekerheden

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Maak opnames van de wallet gratis. Deze kosten weerhouden mij verder te investeren.

2 x investering gedaan

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

verhouding rendement-zekerheid. Prettig dat het in twee tranches gaat.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Informatie over beoordeling huurders. Wordt het geld gestoken in verhuurders die goede service bieden?