Projecten
Website
Rendement
7.6/10

Annette

Ben nu zo'n 2 jaar bezig, gaat goed, geen problemen ondervonden. Klantenservice kan ik eigenlijk niet beoordelen omdat ik die nog niet nodig heb gehad.

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

ik beleg bij meerdere crowdfunders en vind samen in geld één van de betere. Bij andere platforms heb ik meer veel missers meegemaakt. Het enige dat hier "fout" gegaan is dat 1 van de leners is... ik beleg bij meerdere crowdfunders en vind samen in geld één van de betere. Bij andere platforms heb ik meer veel missers meegemaakt. Het enige dat hier "fout" gegaan is dat 1 van de leners is overleden en het lang duurt voordat dat is afgehandeld. Maar daar kan samen in geld niet zoveel aan doen, erfenissen etc. duren altijd lang... Ik beleg zo'n 5 jaar via allerlei platforms.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

is me aangeraden door een familielid, we hadden een gesprek over de trieste staat van de rente op de spaarrekening en zo ging de bal rollen. Hij investeert ook via samen in geld en dat gaat zo goed... is me aangeraden door een familielid, we hadden een gesprek over de trieste staat van de rente op de spaarrekening en zo ging de bal rollen. Hij investeert ook via samen in geld en dat gaat zo goed dat ik zijn voorbeeld ben gevolgd. De keus voor samen in geld is mede omdat er hypothecaire zekerheid achter zit.

Zou u onze berichten op social media delen? (bijvoorbeeld op LinkedIn, Instagram of Facebook)

nee, ben persoonlijk niet actief op social media

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

een spot op de radio misschien maar dat is niet goedkoop. Adverteren in een papieren krant is denk ik al achterhaald, misschien online adverteren of op websites van banken of juist op een vergelijk... een spot op de radio misschien maar dat is niet goedkoop. Adverteren in een papieren krant is denk ik al achterhaald, misschien online adverteren of op websites van banken of juist op een vergelijk website. Rentevergelijken, pensioenberekening of dat soort sites, dus sites met financiele doeleinden

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

niet dat ik kan bedenken

Zou u SamenInGeld aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

ja, sterker nog, dat heb ik ook gedaan

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

het werkt goed, je hoeft er niet heel erg mee bezig te zijn, niet dagelijks bijvoorbeeld. Als je eens in de week of een paar keer per maand checkt is dat prima.

Ruud Simons

Tot nu toe prima

diverse platvormen, twee jaar

laagdrempelig, overzichtelijk, zekerheid

eenvoud, laag risico, overzichtelijk

Kloesmeyer

Tot op heden redelijk goed, maar soms ben ik te laat

Goed sedert 4 jaar

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

redelijk bereikbaar en veel investeringskansen/

neen

neen

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

een beter inzicht in de E-wallet- Is dit een positief cash saldo. Zo ja kan de investering dan ook uit de E-wallet betaald worden.

snel en handig

Edwin

Investeringen lopen al 3 jaar zonder problemen. Regelmatig nieuwe investeringen en regelmatig aflossingen.

3 jaar

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Keuze in risico maakt dat deze vastgoed website zich onderscheid van andere vastgoed websites. Daarnaast geeft investeren in vastgoed met een hypotheek garantie ook meer zekerheid als het een keer... Keuze in risico maakt dat deze vastgoed website zich onderscheid van andere vastgoed websites. Daarnaast geeft investeren in vastgoed met een hypotheek garantie ook meer zekerheid als het een keer niet goed gaat. Zo zijn er ook websites die investeringen laten verzekeren, maar dat geeft uiteindelijk toch minder rendement dan met vastgoed en een hypotheek garantie.

Nee, ben ik daar niet zo actief op. Maar het zou wellicht een goede manier zijn om bekender te worden.

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Da's een moeilijke. Mensen die vastgoed willen investeren vinden de website wel. Als je de website niet kent is het altijd risicovol om er geld in te steken. Dat kan wellicht iemand weerhouden.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Die limiet van 80K is wat laag.

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Omdat het een prima mogelijkheid bied om meer of minder risico te nemen, investeringen te spreiden en klein te beginnen om zo ervaring op te doen.

Martens

Redelijk veel. 3 jaar

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Kiezen uit risicobereidheid en rendement

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Kiezen tussen rendement en risicobereidheid

Albert Meijer

Duidelijke website. en afspraken goed nagekomen. erg prettig.

4 jaar

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

vele leningen beschikbaar met variable duur.

---

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

moeilijk te zien wanneer en hoeveel van de leningen weer vrij komt.

goede ervaring met sameningeld

C Beijer

Geeft een vertrouwd gevoel met differentiatie in 1e, 2e hypotheek etc

Circa 7 jaren

Overzichtelijk, lage % default

Laag % default, goede bereikbaarheid

Zaal

Goede ervaring, projecten lopen redelijk snel vol. Als projecten vol zijn wordt ook snel het hypotheek traject gestart en afgerond.

Nog niet zo lang ervaring, iets minder dan 1 jaar

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Verscheidenheid aan projecten qua risico en looptijd. Redelijk rendement. Geen extreem hoge inleg waardoor meer spreiding mogelijk is.

Nee, maar ik deel eigenlijk geen enkele berichten

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

- wanneer een project is gestart ook snel het uitbetalingsschema publiceren. Dat duurt soms nu wel even.
- bij vertraging van de uitkering (sneller) communiceren wat er aan de hand is
- op...
- bij vertraging van de uitkering (sneller) communiceren wat er aan de hand is
- op de website moet je redelijk vaak opnieuw inloggen, ondanks het aanvinken van 'Ingelogd blijven'
- De financiële analyse bij een project moet je apart downloaden, deze informatie zou ook meteen op site getoond mogen worden.

Goede ervaring

G. Simonse

Prima ervaring met investeren. Geen verliesgevende projecten tot op heden.

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

Positieve ervaring. 4 jaar.

Rendement en betrouwbaarheid

Rendement

Gerard

Goed, betrouwbaar maar onoverzichtelijk

Ca. 10 jaar ervaring met diverse vormen van crowdfunding

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Nederlandse partij, laag risico en mogelijkheid om door schijven te kiezen voor te lopen risico.

Lijkt mij niet nodig

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Duidelijker betaal overzichten per project, meer overzicht in achterstanden. Eenvoudige doorklik van transacties naar de project pagina etc.

Zou u SamenInGeld aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Nee, nooit financiele zaken aanbevelen aan familie of vrienden