9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

J.A. van Zoest

Wij zijn 100% tevreden op alle fronten!
Wij stellen zelf een pakket samen en dat werkt fantastisch!

Voor ons zijn alle punten sterk!

Super gemakkelijk

Deze kleine anekdote zegt al heel veel: mijn man zei laatst: we hebben nog gehakt nodig. Zeg ik: dat ligt toch gewoon in de vriezer. Ja, zegt hij, maar dat is zo lekker en dadelijk is het op. Dan... Deze kleine anekdote zegt al heel veel: mijn man zei laatst: we hebben nog gehakt nodig. Zeg ik: dat ligt toch gewoon in de vriezer. Ja, zegt hij, maar dat is zo lekker en dadelijk is het op. Dan bestellen we toch opnieuw? Oh ja.

Met andere woorden: ons vlees komt van samen een koe kopen. En niet meer uit de supermarkt.

Lekker vlees. Netjes geleverd.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Super makkelijk. Als je het vergeet uit de vriezer te halen, leg je het gewoon even in koud water.

Toni

Heerlijk vlees en een super service! Top.

Goed verhaal.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Sealen en de stickers. Makkelijk in de vriezer op te bergen (neemt weinig ruimte in) en voor gebruik makkelijk op te zoeken door de stickers.

Ans Bruinsma

We hebben inmiddels 2x een runderpakket besteld. De eerste keer naar alle tevredenheid. De tweede keer waren we een stuk minder tevreden over de kwaliteit van het vlees.

Goede informatie in aanloopt van de levering van het product.

ja.

Arjan

Het pakket was super maar ik miste de t bone en had wat meer tournedos verwacht en andere lekker stukjes vlees ik vond het iets te afvalvlees maar wel in de goede zin hoor was niks mis mee hoor maar... Het pakket was super maar ik miste de t bone en had wat meer tournedos verwacht en andere lekker stukjes vlees ik vond het iets te afvalvlees maar wel in de goede zin hoor was niks mis mee hoor maar was wel zeer te vreden gr arjan

Was goed verdeeld en netjes verpakt

Iets meer lekkere stukjes vlees en iets minder “ afval vlees”

Ja zeker goed gedaan

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Arjan, Dank voor uw reactie en fijn te horen dat u tevreden bent en onze produkten met service met een 8 beloond. U geeft aan een T-Bone te missen in uw pakket, echter deze behoort niet tot... Beste Arjan, Dank voor uw reactie en fijn te horen dat u tevreden bent en onze produkten met service met een 8 beloond. U geeft aan een T-Bone te missen in uw pakket, echter deze behoort niet tot de samenstelling van een Luxe standaard pakket. Het is eenvoudig niet mogelijk om ieder pakket uit 1 en dezelfde koe van een T-Bone te voorzien, om de simpele reden dat 1 koe niet zoveel T-Bones bevat. Dan zouden wij T-Bones uit een andere koe moeten nemen....en dat doen wij niet. Wij gebruiken al het vlees van 1 koe. Hierin heeft u zich wellicht vergist. Geniet u lekker van het vlees en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Kirsten

mos willem

Uitstekende ervaring met het bedrijf.

Bedrijf accuraat-verpakking uitstekend- bezorging op tijd-

neen

Ja zeer gemakkelijk

Marieke

Al meerdere keren een pakket besteld.
Al meerdere keren een pakket besteld.
Het bevalt erg goed. Pakket is altijd na ongeveer 4 weken in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden, krijgt regelmatig een mail over het verloop van de order.

Goede bereikbaarheid, goede kwaliteit.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, weinig verpakking. Past makkelijk in de vriezer.

anna catharina uland-boot

Een fijn bedrijf.

goede website waar alles duidelijk weer gegeven wordt.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

heel gemakkelijk bestellen regelmatig vlees

Vorig jaar kennis gemaakt met 'samen een koe kopen' en inmiddels al drie pakketten ontvangen. Heerlijk vlees van een meer dan goede kwaliteit. Elk stukje vlees of het nu gehakt is of tournedos is... Vorig jaar kennis gemaakt met 'samen een koe kopen' en inmiddels al drie pakketten ontvangen. Heerlijk vlees van een meer dan goede kwaliteit. Elk stukje vlees of het nu gehakt is of tournedos is genieten. Doordat het vlees geportioneerd is eten we wel iets minder vlees, maar dan wel van uitstekende kwaliteit.

Heerlijk vlees en keurig geportioneerd en verpakt. Communicatie over levertijd en status van de bestelling is prima.

Van mij zou er iets minder plastic gebruikt mogen worden bij het verpakken van de porties. De labels zitten nu op de losse flap. Van mij mag de label ook over het vlees heen zitten. Of overweeg de labels iets kleiner te maken. Ieder stukje plastic minder is winst.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Doordat het vlees geportioneerd is en gelabeld is het heel makkelijk als je in de vriezer zoekt.

Karin

Ik val enorm in herhaling... Ik denk dat ik mezelf tot vaste klant mag rekenen... dus... Super Ervaring.

Echt alles! Er is alweer zo veel verbeterd sinds ik ons eerste pakket bestelde.

Nee. Wat ik kon bedenken hebben ze zelf al bedacht én uitgevoerd.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja. Absoluut. Ook fijn dat je altijd 'menselijk' contact kunt hebben.