9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

(H)eerlijk vlees. Alles netjes verpakt.
Goede service. Snelle levering.

Heel gemakkelijk.

Hetty Hulsman-stegeman

In 1 woord GEWELDIG

Alles is zeer overzichtelijk

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Zeer gemakkelijk en super lekker vlees

A. Benneker

Wij hebben inmiddels een pakket rund, pakket varken en pakket kip besteld. Pakket rund en varken helemaal goed, zeer lekker vlees. Van het pakket Kip hadden wij 3x de scharrel maiskip (ca. 4,8 kg)...

Goede info en updates per mail

Beste Astrid,

Dank voor de complimenten.

Toch even mijn reactie op uw opmerking
Het is inderdaad zo dat wij de kippen, naar uw wens hebben versneden. Hiermee gaatnatuurlijk het gewicht van het karkas verloren. Voor deze prijs wordt door ons ieder afzonderlijk stukje vlees, keurig vaccuum verpakt en voorzien van etiket. Klaar voor de vriezer.

Voor deze prijs ontvangt u een scharrelmaiskip die met liefde is opgegroeid op Nederlandse bodem, 100 % vrij van antibiotica en andere toevoegingen. Geheel naar uw wensen versneden en professioneel verpakt.

Assink Harry

We hebben ons tweede portie rund-en varkensvlees besteld.
Het vlees wordt keurig verpakt, gelabeld, gekoeld bij ons afgeleverd.
Daarna bakken maar.
Heerlijk vlees in goede porties...

Het gekoelde en op tijd afleveren van de producten

Ik heb zongen verbeterpunt kunnen vinden

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Heerlijk vacuĆ¼m afgeleverd in goede grootte van de porties.

riky deursen

Prima service

snel bereikbaar ,en antwoord op onze vragen

nee, het is goed zo

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

ja, de porties zijn prima

Ben erg tevreden over het pakket wat ik heb gekocht.
Het is lekker en smaakvol . De bezorging was prima het tijdstip dat was aangegeven klopte precies.
Kortom dus een tevreden klant.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

ja precies goed van grote

Kirsten van Engelen

Ben weer terug van weggeweest, bezorging is veel beter geworden, ook het pakket zelf samenstellen vind ik erg prettig en als je een standaard pakket besteld kun je wisselen van producten, vlees is...

De site is erg duidelijk.

Wat ik wel prettig zou vinden is een lijstje met de bereidingstijd van het vlees op de site, en ook van het zogenoemde vergeten vlees dat zijn over het algemeen grote stukken vlees.

Ja

Reactie Samen een koe kopen:

Dank je wel Krsten voor jouw mooie beoordeling.

Wij leveren bij iedere bestelling al wel een boekje mee met de basis bereidingswijzen van de verschillende vleessoorten. Goed idee om een aantal mooie bereidingen voor het "vergeten vlees" erbij te zetten. Gaan we mee aan het werk.
Leuk:)

Top. Heerlijk vlees

Bereikbaarheid dmv chat

Jazeker

Michael

Ik heb ondertussen bij verschillende bedrijven online vlees besteld en elke keer valt dat enorm in de smaak. Ik moet echter zeggen dat het vlees van SEKK er met kop en schouders bovenuit steekt. Ik...

Ik vind het een pluspunt dat hun korting acties ookvoor bestaande klanten geld. Meestal is het alleen voor nieuwe klanten, maar bij SEKK niet. Absolute pluspunt is dus de klantenservice, naast het heerlijk vlees.

Het kan zijn dat ik er overheen heb gekeken, maar volgens mij kun je geen voorkeur dag aangeven voor de levering. Achteraf veranderen kan wel, maar misschien is het handiger om op voorhand al een dag aan te geven.

ja

Reactie Samen een koe kopen:

Wat een prachtige lofwoorden Michael, Dank u wel!

U kunt de leverdag zelf aangeven.
Wij leveren op donderdag en vrijdagavond tussen 17.00-21.30 uur
Ook op de zaterdagochtend kunt u uw vleespakket ontvangen.

U krijgt in alle gevallen vroegtijdig van onze Foodservice een melding met het exacte tijdstip van levering. U hoeft dus geen uren bij de deur te zitten :)

Graag tot een volgende bestelling.