9.5/10
9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

Karin

Ik ben nu al best wel een tijdje lang klant en ben zeker van plan dat te blijven.

Ik vind het heerlijk hoe duidelijk en open en eerlijk alles wordt gecommuniceerd. Ook hoef je nooit lang te wachten op antwoord op je vragen. En men is altijd bereid om een extra stap te maken.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja dat vind ik het zeker.

Jan de Winter

Goede keuzemogelijkheden, op de hoogte houden van de voortgang, tijdstip aflevering. Prima geportioneerd. En het belangrijkste; de smaak is heerlijk, je proeft eerlijk vlees.

Netjes verzorgd.

Uitstekend

yvonne Hijdra

De kip is altijd heerlijk

Vers en goed van smaak

Zeker

Hetty Hulsman-Stegeman

Geweldig

Alles wat wij tot nu toe ervaren is meer dan goed

Geen verbeterpunten

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja heel gemakkelijk. Alles keurig verpakt in mooie porties.

Aafke Lusthof

Het vlees smaakt verrukkelijk. Heb het ook aan mijn kinderen uitgedeeld en hebben dezelfde mening.

Goede communicatie

Ja

Marc Gerets

Goed mailverkeer. Alles duidelijk. Vlotte afhandeling. Betreft onze eerste aankoop. Om het vlees te beoordelen nog even geduld. De kwaliteit zal uitstekend zijn, de smaak moeten we nog ervaren.

Vlees goed verpakt. Werd wel een dag later geleverd dan voorzien tgv probleem bij Bpost.

In de toekomst ga ik bestelling zelf ophalen, blijkt geen probleem te zijn en zit je niet te wachten tot Bpost levert.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Alles kan rechtstreeks ingevroren worden. Misschien kunnen de verpakkingen per stuk gebeuren.

Piet Visser

Goed vlees en correct verpakt en verzonden

kwaliteit vlees

h van der pol

Tot op heden alleen maar positieve en goede ervaringen

kwaliteit, samenstelling is dik oke, word goed op de hoogte gehouden van het verloop,

nee hoor zo doorgaan, kleine aanpassingen en veranderingen komen vanzelf

Winneke Hoek

Prima service en kwaliteit.

Het is heel prettig om elke keer informatie te krijgen over het tijdstip van levering - tot een paar uur van te voren .....

Het enige dat, vond ik, geen schoonheidsprijs verdient is de dreiging dat het pakket zou worden vernietigd als men
niet thuis zou zijn .... Misschien is dat ingegeven door het tijdstip (feestdagen) maar ik zou het sympathieker hebben
gevonden dat dan "gedreigd" zou worden dat het vlees zou worden ingevroren en zelf ter plekke moet worden opgehaald. Dat kan dan soms een heel eind rijden betekenen .... Maar vernietigen vond ik wel erg drastisch en eigenlijk niet kunnen.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, prettige verpakking en ook fijn dat er een boekje bij zat hoe het vlees te bereiden.
Niet elke soort had ik eerder zelf klaargemaakt.

Malou Jansen

Voor ons niks anders meer