9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

Sonja Verheul

Correcte en duidelijk communicatie. Fijn dat je via de mail op de hoogte word gehouden .

Er is veel duidelijkheid. Het gemak van zelf samen stellen, maar ook een pakket bestellen is eenvoudig.
Leuke acties. Maar bovenal, het vlees is echt vlees! De dieren hebben het er zeer goed, waardoor je eerlijk vlees eet.

In de pakketten zitten soms teveel vleesproducten die je weinig tot niet gebruikt. Maar je kunt daarvoor natuurlijk ook gewoon zelf samenstellen.

Jazeker

Geweldige service

Nvt

Zeer gemakkelijk in gebruik

Jeanette

Vlees zoals vlees bedoeld is! Super kwaliteit.

Goede communicatie. Vriendelijke mensen die weten waar ze het over hebben.
Verder is duidelijk vermeld wat het is en tot wanneer het te gebruiken is.

Minder plasticgebruik zou een pré zijn.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Zoals ik al aangaf is duidelijk op de verpakking te zien wat erin zit en voor wanneer te gebruiken.

CM v Velzen

Heel fijn bedrijf, keurig verpakt.
En het vlees is ook heerlijk.

Ja helemaal goed.

De verzending vinden prima , mooi en koel verpakt, en goed georganiseerd.
En niet te vergeten, heerlijk runder vlees, heerlijke kippen, en gezond vlees; om aan te bevelen.

Dat wij altijd vers vlees ontvangen

ik zou het niet weten?

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, zeker, goed verzorg alles

J breider

Ben na wikken en wegen toch maar overstag gegaan. En ik kan jullie mededelen dat ik er geen berouw van heb, alles is perfect de vlees is heerlijk op smaak en het bezorgen is ook in de puntjes... Ben na wikken en wegen toch maar overstag gegaan. En ik kan jullie mededelen dat ik er geen berouw van heb, alles is perfect de vlees is heerlijk op smaak en het bezorgen is ook in de puntjes verzorgd. Echt een aanrader.

Zo doorgaan.

Ga zo door

Ja zeker weten.

Jan Bosvelt

Kirsten en Huub Het vlees is heel goed en lekker mal en heel goed verpakt

Ja al tijd heel vriendelijk En ik vind het fijn dat we niet van dat hoog hollads over moet komen

Ja

Peter Steinfort Schaap

Al diverse keren vlees besteld. We hebben zelf ons pakket samengesteld.
Al diverse keren vlees besteld. We hebben zelf ons pakket samengesteld.
De kwaliteit is geweldig en wat ons steeds opvalt, het vlees krimpt niet tijdens het bakken, dus geen water toegvoegd, wat toch wel gebeurt bij vlees vangen andere kwaliteit.
Op rijd bestelen en het vlees komt gekoeld bij ons thuis.

Een heel klantvriendelijke website!

Sorry, ik weet het zo niet!

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Nu we per portie kunnen bestellen, per twee of per drie kunnen bestellen.

Wim van Dijk

Onze ervaring met SEKK (na 2x een bestelling geplaatst te hebben) is ronduit goed te noemen (cijfer: 9 op schaal van 10).
De smaak van het vlees is kwalitatief hoogstaand en is zeker niet te...
De smaak van het vlees is kwalitatief hoogstaand en is zeker niet te vergelijke met de supermarkt of slagerij (ook niet met de Keurslager). Daarbij weet je als consument dat het eerlijk vlees is (en traceerbaar).
Enig minpuntje betreft een runderrollade die naar ons idee wat teveel kruidnagelkruiden bevatte (overheersend in smaak).
Voor de rest helemaal TOP, een aanrader dus ……..
(minder, maar wel verantwoord en eerlijk vlees eten)

Groet,
Wim en Yvonne van Dijk
Waddinxveen

Maatschappelijk zeer goed bezig; in alle opzichten....

Wat minder kruiden in de runderrollade zou ons inziens wat beter zijn (kruidnagel overheerste en dat is jammer)