9.5/10
Kwaliteit van het vlees

Ria Even

Prima !

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, maar soms moet ik Googelen voor het recept

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Ria, Onze recepten zijn te vinden op de site. Kijk maar eens https://www.sameneenkoekopen.nl/recepten/ Zi tten zeer smakelijke recepten tussen.

Aneljo

Goed vlees. Met mijn maag probleem moet ik voorzichtig zijn met vlees eten. Dit vlees kan ik goed eten het is heerlijk mals. Waan me af en toe bij oma aan tafel . Ik ben erg tevreden

Goede informatie

Ja

bas de wit

Makkelijk bestellen en goed vlees

s.c. craeye-a.vanleeuwen

IK MAAK HET KORT EN BESTEMPEL HET VLEES MET ( VLEES MET VEEL SMAAK) NIET TE VERGELIJKEN MET VLEES UIT WARENHUIZEN , ZELFS NIET MET SOMMIGE KEERSLAGERS

MOOIE PRODUCTEN

WAT MEER UITLEG OP DE PAKJES BIV.. DIT VLEES IS VOOR BAKKEN EN GRILLEN OF DIT VLEES ALLEEN STOVEN, ENZ..

JA BUITEN VOORDIEN GEZEGD IETS MEER UITLEG OP VERPAKKING

H den Duyn

Was zeer goed

J.A.M. van Huet

Het voldoet prima aan mijn verwachtingen

topkwaliteit van het vlees,het zelf geslachte doet me denken aan vlees van m'n grootouders.(ben daar opgevoed omdat mijn ouders vroeg zijn overleden)
Ben nu zelf al overgrootvader

ga zo voort

het is perfect

Moniwue van zandvoort

Zeer goed vlees. Ik heb een ernstige vorm van histamine intolerantie en van dit vlees zonder antibiotica kan ik heerlijk genieten. Zeer persoonlijk bedrijf. Erg klantvriendelijk. Een dikke 10 van...

Vlees zonder amtibiotica.
Persoonlijke benadering.
Per stuk verpakt.
Heel erg lekker.
Levering volgens afspraak.
Direkte reacties op vragen.

Pim Rietdijk

Prima product, steekt met kop en schouders uit met wat wij gewend waren. Vragen worden prima beantwoord

Sterke punten vind ik het product zelf, de site en de mogelijkheid om je vraag te stellen aan de mensen die het meest van hun product af weten

De bezorging heeft bij ons een zeer slecht gevoel achter gelaten, kan zelfs de reden zijn dat het een eenmalig experiment blijft. Ik persoonlijk heb ook moeite met de grote en of hoeveelheid van de porties, ben een echte vleeseter en van zoveel lekkers wil ik gerust een groter portie, maar zoals gezegd dat is persoonlijk.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ik persoonlijk wel, maar het vlees kan soms erg bloederig in zijn verpakking zitten wat niet door iedereen gewaardeerd wordt.

Reactie Samen een koe kopen:

Beste meneer Rietdijk,

Misschien is het leuk te weten dat uw het vleespakket binnenkort ook kunt afhalen wij de Zuivelhoeve filialen in heel Nederland. Dus ook bij u in de buurt. Graag horen wij snel weer van u. Vriendelike groet Kirsten.

Daan Fousert

Een aantal keren heb ik nu via dit bedrijf vlees besteld en ik ben zeer tevreden. Wat ze beloven maken ze waar!

Goede informatie. Prachtig en kwalitatief uitstekend product.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Meer dan gemakkelijk. Je doet je bestelling en daarna volgt de rest van zelf. Zonder problemen!

jelle idzinga

Perfect, helemaal tevreden.

Zowel via de site en telefonisch uitstekend en als je iets aparts wilt...wordt het na overleg gewoon geregeld.

Momenteel geen.

Zeker