9.5/10
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

Willem Erné

Zeer goed

Zeer goede kwaliteit, zeer schappelijke prijs

Inmiddels kan het vlees lokaal worden afgehaald, wat voor mij als grensbewoner in Duitsland zeer prettig is.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, vooral omdat je al enige tijd je eigen pakket kunt samenstellen.

Simone Zomer

Heel prettige ervaring, eenvoudige manier van bestellen en heldere info omtrent de uitlevering.

Erg goede kwaliteit van het vlees.

Ja.

Kees

Ik heb tweemaal ongeveer 3 kilo kaas besteld bij deze firma. De tweede keer was de kaas niet goed geseald waardoor het ging schimmelen. Ik heb daar een mail over gestuurd maar heb daar nooit enige...

Reageren op mails die aangeven dat het product niet in goede orde is ontvangen.

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Kees, wat jammer om deze reactie te moeten ontvangen, juist omdat wij klant vriendelijkheid en een snelle reactie geven op vragen , hoog in ons vaandel hebben staan en daar eigenlijk mede om gewaardeerd worde met een 9,5.
In verband met de drukte voor Feestdagen is uw mailtje ons ontschoten.

De kwaliteit van de kaas is prima, over de smaak ervan valt natuurlijk altijd te twisten., dat kan :)

Henny stremme

Heerlijk vlees .

Rundvlees supergoed

Andere bezorgservice nemen .

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja makkelijk hoe het ingepakt is

A. Benneker

Er ging iets niet helemaal goed bij het bestellen en dit is perfect opgelost. TOP

Makkelijk bestellen - mogelijkheid tot zelf samenstellen van pakket - goede klantenservice - snelle reacties op vragen

Ti: bereidingstijd op sticker

heel gemakkelijk

couenberg, joop

Keurig op tijd geleverd conform de belofte. Inhoud was ook overeenkomstig de verwachting

Had de inhoud van de bestelling nodig bij een familie bijeenkomst en de datum hiervan wist ik pas kort ervoor. Derhalve had de bestelling slechts een hele korte levertijd en moest de bestelling op tijd worden geleverd. Alles prima uitgevoerd

Heb zelf wel enig bezwaar tegen het vaste bedrag dat besteed moet worden bij een tussentijdse bestelling.
Wel altijd blijven opletten dat de slager steeds het gevraagde en dus ook het verwachte product levert en niet vellen verstopt in bijv de rollade of vlees levert met veel pezen. Service op de kwaliteit is de voorwaarde voor goede en blijvende klantenbinding

Zeer betrokken mensen. Denken mee, reageren en zijn klantvriendelijk!

Zeggen wat je doet, doen wat je zegt. Goed verpakt vlees met sticker met informatie over houdbaarheid.

Toevoegen van basisrecepten op de website voor bijvoorbeeld het stoofvlees.

Jazeker!
Men dient wel te beseffen dat wanneer er een bestelling is geplaatst, het nog een paar weken kan duren voordat je het vlees kunt verwachten.

Diana

Prima, goed vlees. Betrouwbaar

Betrouwbaar, komen afspraken perfect na. Goede communicatie waarbij we via de mail op de hoogte worden gehouden over het proces.

Nee, zijn zeer tevreden.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Zeker, duidelijke informatie op het product. Minimale verpakking, dus vriendelijk voor het milieu.

Maurice

Super. Heb al meerdere malen besteld en er zullen er nog vele volgen. Vlees is van super kwaliteit Zegt genoeg denk ik.

Heel lekker vlees. Veel beter dan de supermarkt en slager. Het is echt vers en je weet waar het vandaan komt. Niet duurder dan een slager. Makkelijk verpakt.

Nee ga zo door.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja doordat het apart is verpakt en gelabeld is het makkelijk traceerbaar in de vriezer.

Marian

Inmiddels twee paketten gehad van de koe en varken en het vlees smaakt heerlijk. Echt een aanrader!

Vr. groet, Marian

Goede bezorging.
Vriendelijk en echt ve re s en lekker vlees.

Geen idee.

Ja zeker.