Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

Etty Koops

(H)eerlijk vlees gegeten ook tijdens de kerstdagen gegourmet, wij proefden allemaal het verschil.

Het wordt keurig verpakt, per hoeveelheid die je wil, verzonden en aangeboden op de vrijdagavond, ideaal.

Het schakelen van het ene product naar het andere op de website ging nog weleens wat lastig.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Heel makkelijk verpakt, per stuk of per 3 als je dat wilt.

Heerlijk vlees van uitstekende kwaliteit.

uitstekende kwaliteit en handzame verpakking

ga zo door

zeer tevreden

Het vlees is fantastisch maar ik heb wel een minpunt over de de bestelling. 1 keer had ik een verkeerde bestelling wat gelukkig wel weer goed kwam en de laatste keer was mijn bestelling van 1... Het vlees is fantastisch maar ik heb wel een minpunt over de de bestelling. 1 keer had ik een verkeerde bestelling wat gelukkig wel weer goed kwam en de laatste keer was mijn bestelling van 1 december niet compleet.
De hazenpeper zat er niet bij. Ik heb het laten weten via de chat en deze zou nageleverd worden maar helaas heb ik die nooit ontvangen. Vanwege de de drukke tijd rond kerst heb ik het zo gelaten.
Ik geloof wel dat het een goed bedrijf is maar er gaat waarschijnlijk met het inpakken van de bestellingen wel iets mis.

geweldig vlees

inpakken van de bestelling

zeker

Anna

Na tefoontje voor verandering ,goed opgelost .

Zou fijn zijn om meer kant en klaar produkten te kunnen kopen ,zoals bv. kip corden blue of gemarineerde vlees ,kip of zo !

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Helder keuze menu, fijn te kunnen kiezen in porties bij verpakking.

Het zou fijn zijn als het winkelmandje tijdje bewaard blijft. Ik heb meermaals meegemaakt dat wat mis gaat bij betalen. En bij volgende poging moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen met je... Het zou fijn zijn als het winkelmandje tijdje bewaard blijft. Ik heb meermaals meegemaakt dat wat mis gaat bij betalen. En bij volgende poging moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen met je boodschappen. En, die betaalproblemen komen vaak omdat niet heel duidelijk is waar je kortingscodes moet invullen. Dan ga je terug naar eerdere schermen en dan ben je alles kwijt

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Bestelgemak kan beter, rest prima

Vera

Heerlijk, eerlijk vlees

Je kunt zelf een pakket samenstellen en de kwaliteit is fantastisch.

Absoluut

Goede communicatie

Niet

Jazeker

A. Trum

Goede kwaliteit en keurige aflevering

Je merkt aan het vlees dat dierenwelzijn hoog in het vaandel staat.

Voor ons persoonlijk hoeven de producten niet gezouten te zijn. Bestelhoeveelheid van 75 euro mag voor mij 50 euro zijn.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Goed naar wens verpakt en aangeleverd.

Zeer goed en heerlijk vlees wil niet anders meer .

goede service en heerlijk vlees

geen tips

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

super dat je in porties kan bestellen