9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

J.M. Smit-van Rossum

Wij zijn zeer tevreden over het vleespakket. Heerlijk vlees en keurig gesneden en verpakt.
Voor iedereen een aanrader.

Ja de communicatie is ook uitstekend. Er wordt direct gereageerd op een vraag en zonodig een oplossing geboden. Heel fijn.

n.v.t.

Jazeker.

Judith

Heel goed smakelijk vlees, en erg fijn dat je weet waar het vlees vandaan komt. Vooral het luxe rundvlees is opmerkelijk goed van smaak en malsheid.

Kwaliteit van het vlees. Niet te vergelijken met de supermarkt en ook beter dan de meeste slagers die ik ken.

De kip is wel flink aan de prijs. Misschien wat voorlichting waarom de prijs zoveel hoger is dan in de supermarkt. Dat dit gewoon is wat een goede eerlijke kip kost en dat er niet gerommeld wordt. En ik zou ook graag mager rundergehakt willen kunnen bestellen.

Ja

Het is een betrouwbaar bedrijf met goede en kwaliteitproducten. De laatste 2 keer heb Ik een packet samen kunnen stellen naar eigen keuze wat me zeker nog meer beviel en waar Ik zeker van ben dat Ik...

Kwaliteit vlees en het persoonlijk contact met de mensen.

Als het versturen fout gaat dan gaat het ook goed fout

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja vooral de pakketten die je zelf kan samenstellen

Ludwig petersen

Wij zijn inmiddels gewend geraakt aan het heerlijke vlees, zonder hormonen, of andere belastende middelen.
het smaakt beter je hebt minder vlees nodig. wij blijven bestellen

snel eerlijk, goed verpakt , redelijke prijs

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

in goede porties verpakt, hygienisch

jan bornebroek

Goed en gezellig

klantvriendelijk en een goede kwaliteit

het samenstellen van een een eigen pakket moet makkelijker gemaakt worden en ook meer producten bevatten als aangeboden.
meegaan met de seizoenen bijvoorbeeld

ja

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Jan, Leuk een reactie te ontvangen. Mocht u bij het bestelproces moeilijkheden ondervinden, dan is 1 telefoontje of chat genoeg om alle hulp te krijgen. Huub en ik staan altijd klaar voor onze klanten. Wat betreft het assortiment, wij leveren altijd alles wat de verschillende dieren geven, daarbij houden wij zeker rekening met de seizoenen, zo is er natuurlijk onze bekende baklever, rookworst en met worst maar in de zomer een prachtig BBQ assortiment. Daarnaast kunnen wij veel op aanvraag verzorgen, dus staan open voor alle wensen.

Ria Even

Prima !

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, maar soms moet ik Googelen voor het recept

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Ria, Onze recepten zijn te vinden op de site. Kijk maar eens https://www.sameneenkoekopen.nl/recepten/ Zi tten zeer smakelijke recepten tussen.

Aneljo

Goed vlees. Met mijn maag probleem moet ik voorzichtig zijn met vlees eten. Dit vlees kan ik goed eten het is heerlijk mals. Waan me af en toe bij oma aan tafel . Ik ben erg tevreden

Goede informatie

Ja

bas de wit

Makkelijk bestellen en goed vlees

s.c. craeye-a.vanleeuwen

IK MAAK HET KORT EN BESTEMPEL HET VLEES MET ( VLEES MET VEEL SMAAK) NIET TE VERGELIJKEN MET VLEES UIT WARENHUIZEN , ZELFS NIET MET SOMMIGE KEERSLAGERS

MOOIE PRODUCTEN

WAT MEER UITLEG OP DE PAKJES BIV.. DIT VLEES IS VOOR BAKKEN EN GRILLEN OF DIT VLEES ALLEEN STOVEN, ENZ..

JA BUITEN VOORDIEN GEZEGD IETS MEER UITLEG OP VERPAKKING

H den Duyn