9.5/10
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

Altijd goed

Snelle communicatie

Wel veel aanbiedingen mails. Ook als je net een pakketjebt ontvangen. Dan kan ik altijd zeker twee maanden zonder nieuwe aankoop en dus aanbiedingen. Omdat de vriezer nog volgenoeg is met heerlijks.

Uistekend

Kwaliteit, verpakking en verzending

Eigenlijk geen

Ruud Manning

Heb tot nu toe 2 pakketten (een rund en een varken) vlees gekocht. Wist niet wat me te wachten stond v.w.b. de levering.
Was heel positief verbaast toen het pakket thuis werd bezorgd. Ieder...

Bij het bestellen op internet ging er iets fout. Werd (het was al laat in de avond) keurig verder geholpen door Kirsten.
Verder wordt je per email op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Nee, gewoon zo houden.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Het is gemakkelijk in het gebruik. Na de levering direct de vriezer in en je kan later uit de vriezer halen, precies wat je nodig hebt. (individueel verpakt)

Ik heb voor de derde keer besteld en ben er nog steeds blij mee ga zo door zou ik zeggen

Lekker vlees en keurig verpakt

Ja

Melissa

Ten eerste een heel goed initiatief, wij kiezen bewust voor duurzaam vlees.
Het concept is ideaal en het vlees is altijd smaakvol. Wij zijn meer dan tevreden en zullen ons vlees dan hier ook...

Het is ideaal!

M.Moen

Prima, de informatie komt regelmatig en is helder.

Goede prijs/kwaliteitzverhouding.

Voede tweepersoonsporties.

Mijn ervaring is goed en het vlees prima van kwaliteit

de verpakking en de levering waren zeer goed

uitstekend

Herman Wevers

Uitstekende ervaring. Heerlijk vlees, perpecte levering. Maar vooral het goede leven dat de dieren hebben genoten!

Diervriendelijke productie, prima kwaliteit, perfecte levering.

Jazeker

Wil sies

Echt lekker vlees. De hoeveelheid wat in de pan gaat komt ook op het bord. Weinig tot geen kruiden nodig bv bij rundertbartaar. Snelle levering. Geseald. Kan zo in de vriezer.
Helemaal top šŸ‘šŸ¼

Super vers.
Sneller levering.

Ja

Elisabeth

Ik heb geen klachten. Het vlees is heerlijk, duidelijk zorgvuldig verpakt. De laatste keer ging het met bezorgen even mis, uiteindelijk heb ik mijn kip wel gekregen, niet in 1persoonsporties zoals...

Ja ik vnd de verpakking kant en klaar in in mijn geval 1-persoonsporties, om zo in de vriezer te kunnen leggen., ijzersterk. Ook de kwaliteit van het vlees is uitstekend

Ik ben tevreden en ik heb te weinig kennis van zaken van deze branche om verbeteringen te kunnen verzinnen.

Jazeker