Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

Dinie

GEWELDIG!

Kwaliteit, service en levering: prima!

Het enige puntje het hergebruiken van de dozen.

Super makkelijk!

Els Verkoijen - van Munnen

Chatten

Ja

Marlies de Kuiper

Wij zijn al geruime tijd vaste klant en optimaal tevreden, heerlijk vlees, goed verpakt, duidelijke etiketten. Top

uitstekende kwaliteit

ja

Heleen

Ik heb al een review geplaatst maar ben vergeten te zeggen hoe heerlijk het vlees is. Wij willen niet anders meer. Een voorbeeld wat betreft schenkel, want ik maak vaak soepen. Wat een prachtige en... Ik heb al een review geplaatst maar ben vergeten te zeggen hoe heerlijk het vlees is. Wij willen niet anders meer. Een voorbeeld wat betreft schenkel, want ik maak vaak soepen. Wat een prachtige en heerlijke donkere bouillon. Nooit gezien bij de schenkels van de supermarkt! Fantastisch

Al het vlees is heerlijk van smaak!

Absoluut

Bolten

Prima kwaliteit.

Jammer dat het niet biologisch is

Ja

H J A Kuijer

Prima en mooi vlees

verpakking en bezorging

kippenbouten waren aan de kleine kant
gewicht op de verpakking vermelden

zeker

Hermien Pikkemaat

Heel tevreden

vlees is super naar wens verpakt

heb ik niet .tevreden

heel gemakkelijk

janine

Super vlees . lekker veel bite en smaak,

?

jammer dat de verpakking niet herbruikbaar is

ja

Ria

Ik ben zeer tevreden over SEKK. Een eerlijke en heerlijk stukje vlees, zoals vlees behoort te zijn.
Je proeft het grote verschil met vlees uit de super en zelfs van de slager. Ook tijdens het braden ruik je het verschil, dit vlees ruikt tijdens het braden zoals het vroeger thuis rook, wanneer mijn moeder vlees braadde.
Het is ook fijn om te weten waar het vlees vandaan komt en dat de dieren een goed en vrij leven gehad hebben.
Kortom, ik wil geen anders vlees meer dan alleen van SEKK.

Snelle bestellingen plaatsen en direct een mail wanneer je de bestelling kunt verwachten. Waar ook aan voldaan wordt.

Ik zou geen verbeterpunten kunnen bedenken.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Zeer makkelijk in gebruik.

Heleen Schuilwerve

De snelle reactie op een bestelling en de wijze waarop ik op de hoogte wordt gehouden over mijn bestelling

De mogelijkheid om een vastgesteld pakket te bestellen of zelf een pakket samen te stellen vind ik geweldig ! Ook de mogelijkheid om varken , rund en kip te kunnen bestellen binnen één site, vind ik... De mogelijkheid om een vastgesteld pakket te bestellen of zelf een pakket samen te stellen vind ik geweldig ! Ook de mogelijkheid om varken , rund en kip te kunnen bestellen binnen één site, vind ik heel handig!

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, het is makkelijk in gebruik