9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

Ben erg tevreden over het pakket wat ik heb gekocht.
Het is lekker en smaakvol . De bezorging was prima het tijdstip dat was aangegeven klopte precies.
Kortom dus een tevreden klant.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

ja precies goed van grote

Kirsten van Engelen

Ben weer terug van weggeweest, bezorging is veel beter geworden, ook het pakket zelf samenstellen vind ik erg prettig en als je een standaard pakket besteld kun je wisselen van producten, vlees is...

De site is erg duidelijk.

Wat ik wel prettig zou vinden is een lijstje met de bereidingstijd van het vlees op de site, en ook van het zogenoemde vergeten vlees dat zijn over het algemeen grote stukken vlees.

Ja

Reactie Samen een koe kopen:

Dank je wel Krsten voor jouw mooie beoordeling.

Wij leveren bij iedere bestelling al wel een boekje mee met de basis bereidingswijzen van de verschillende vleessoorten. Goed idee om een aantal mooie bereidingen voor het "vergeten vlees" erbij te zetten. Gaan we mee aan het werk.
Leuk:)

Top. Heerlijk vlees

Bereikbaarheid dmv chat

Jazeker

Michael

Ik heb ondertussen bij verschillende bedrijven online vlees besteld en elke keer valt dat enorm in de smaak. Ik moet echter zeggen dat het vlees van SEKK er met kop en schouders bovenuit steekt. Ik...

Ik vind het een pluspunt dat hun korting acties ookvoor bestaande klanten geld. Meestal is het alleen voor nieuwe klanten, maar bij SEKK niet. Absolute pluspunt is dus de klantenservice, naast het heerlijk vlees.

Het kan zijn dat ik er overheen heb gekeken, maar volgens mij kun je geen voorkeur dag aangeven voor de levering. Achteraf veranderen kan wel, maar misschien is het handiger om op voorhand al een dag aan te geven.

ja

Reactie Samen een koe kopen:

Wat een prachtige lofwoorden Michael, Dank u wel!

U kunt de leverdag zelf aangeven.
Wij leveren op donderdag en vrijdagavond tussen 17.00-21.30 uur
Ook op de zaterdagochtend kunt u uw vleespakket ontvangen.

U krijgt in alle gevallen vroegtijdig van onze Foodservice een melding met het exacte tijdstip van levering. U hoeft dus geen uren bij de deur te zitten :)

Graag tot een volgende bestelling.

Anita Van den Vd berge

Geweldig

Als er iets niet klopt ze lossen het snel op

Geen idee

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja en soms niet maar dan bel ik en het is opgelost

A. Haitsma

Wat een goed stuk vlees is dit! Je proeft echt het verschil. Het ziet er mooi uit en heeft een kortere bereidingswijze nodig. De levering is uitstekend en toen ik vooraf belde om informatie nam men...

Goede informatie en goed geregeld.

Geen.

Het vlees is van zeer goede kwaliteit

wat men zegt en schrijft,klopt precies en altijd op tijd geleverd

nee

ja

Apollonia

Snelle levering, goede communicatie, heerlijk en eerlijk stukje vlees! Een aanrader.

Marjon van Nimwegen

Zeer prettige ervaring.

Eerlijk en heerlijk vlees. Je weet wat je koopt. En de dieren hebben een goed leven.

Nee het is perfect

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja heel makkelijk doordat het goed is verpakt. En er een duidelijk etiket op zit.