9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

Marieke

Al meerdere keren een pakket besteld.
Het bevalt erg goed. Pakket is altijd na ongeveer 4 weken in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden, krijgt regelmatig een mail over het verloop van de...

Goede bereikbaarheid, goede kwaliteit.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, weinig verpakking. Past makkelijk in de vriezer.

anna catharina uland-boot

Een fijn bedrijf.

goede website waar alles duidelijk weer gegeven wordt.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

heel gemakkelijk bestellen regelmatig vlees

Vorig jaar kennis gemaakt met 'samen een koe kopen' en inmiddels al drie pakketten ontvangen. Heerlijk vlees van een meer dan goede kwaliteit. Elk stukje vlees of het nu gehakt is of tournedos is...

Heerlijk vlees en keurig geportioneerd en verpakt. Communicatie over levertijd en status van de bestelling is prima.

Van mij zou er iets minder plastic gebruikt mogen worden bij het verpakken van de porties. De labels zitten nu op de losse flap. Van mij mag de label ook over het vlees heen zitten. Of overweeg de labels iets kleiner te maken. Ieder stukje plastic minder is winst.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Doordat het vlees geportioneerd is en gelabeld is het heel makkelijk als je in de vriezer zoekt.

Karin

Ik val enorm in herhaling... Ik denk dat ik mezelf tot vaste klant mag rekenen... dus... Super Ervaring.

Echt alles! Er is alweer zo veel verbeterd sinds ik ons eerste pakket bestelde.

Nee. Wat ik kon bedenken hebben ze zelf al bedacht én uitgevoerd.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja. Absoluut. Ook fijn dat je altijd 'menselijk' contact kunt hebben.

Lekker vlees, fijn verpakt.

Ruime keuze, makkelijk te bestellen.

Als je zelf een pakket samenstelt, dan gaat het niet goed met de traceerbaarheid. Deze pakketten worden gelinkt aan een kip. Ik ben van mening dat het traceerbare nummer op elke verpakking zou moeten staan én samengevat op de pakbon. Ik bestel nooit kip (ook een tip, want ik zou best kip willen bestellen, maar er zijn daar alleen pakketten van en daar zitten lichaamsdelen in die ik niet hoef), maar er staat op mijn pakbon altijd alleen het nummer van een kip. Dat kan natuurlijk niet.
Daarnaast mis ik uitleg hoe ik het traceernummer kan gebruiken.
Ook een klein puntje, ik kreeg de aanvraag voor beoordeling al voordat ik het pakket had. Daarnaast zou het handig zijn om in het afhaalbericht neer te zetten bij welke Zuivelhoeve je het kunt ophalen, zodat men niet terug moet zoeken welke men ook alweer heeft gekozen.
Tevens lees ik in de contactinformatie dat het adres in Haaksbergen zowel kantoor-, als ook afhaaladres is. Echter is die locatie niet te kiezen als afhaallocatie?
Misschien is het ook mogelijk om (bijvoorbeeld alleen bij zelf afhalen) het minimum bestelbedrag te verlagen?
Nog een tip, hoe moet er (verplicht) beoordeeld worden op reactiesnelheid als er (nog) geen contact is geweest met de klantenservice?

Ja

Zeer goed

Duidelijkheid en vlotte service, heel goed vlees

Ik heb een goede ervaring met jullie bedrijf levering keurig op tijd ,alles netjes verpakt.Het vlees is van prima kwaliteit ik ben alleen dus er is nog niet alles op maar de smaak is heerlijk lekker...

de verpakking alles in porties is heel handig en overzichtelijk

ja prima

Herman Wevers

Bijzonder positief: vleesprodukten van ongekende kwaliteit! je proeft het welzijn van het dier!

primair staat het welzijn van het dier;
hoge kwaliteit van de vleesprodukten;
prima logistieke organisatie
hedendaags marketing- en verkooporganisatie;

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

ja, behalve de complimenten hierboven gegeven, vind ik ook de porties heel goed gedoseerd. niet te groot en niet te klein.

Harrie

Mooie Uitgebreide website goed en duidelijk

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Gemakkelijk en ik heb dit bedrijf al aanbevolen aan meerdere mensen