9.5/10
9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

Super kwaliteit, fijne service, vriendelijke mensen

Zeker!

Anita

Geweldig bedrijf je word altijd goed geholpen

Netjes word je behandeld en als je wat anders vraagt kan bijna alles

Nee niet zo gauw weet ik iets

Ja

Onze eerste bestelling is ons zeer goed bevallen
Bestelling, bezorging, verpakking enz. tot in de puntjes geregeld.
Het vlees is heerlijk!

Zie hierboven

Nog beter? Het is al super!

Super!
Er mag meer suddervlees/lappen inzitten maar dat is persoonlijk omdat we erg houden van stoofgerechten van over de hele wereld.

Heidi

Echt heel mooi mals vlees. Smaakt echt lekkerder en de porties zijn niet te klein of te groot. Ook onze 3 kinderen vinden het heerlijk en ook wel bijzonder dat we eten van onze “eigen eerlijke koe...

Vlees is echt netjes verwerkt, keurig verpakt en ook heel netjes geleverd.
Vlees is super mals en smakelijk

Jazeker

dj

Prima!

Alles netjes, snel en duidelijk afgehandeld

Tot 2x toe heeft de postbezorger het zegel verbroken in de vrachtwagen terwijl dat bij de deur zou moeten. Dat lijkt me een aandachtspunt :)

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, zeer makkelijk in het gebruik. Goed verpakt met veel info, het lijkt klein maar eenmaal uit het vacuum is een stukje vlees soms opeens een stuk vlees!! Heel goed allemaal

R.Kater

De ervaring met u bedrijf is zeer positief, alles liep zoals afgesproken op rolletjes.

Dat je krijgt wat je besteld, verder het vlees is goed verpakt cq verzorgt. Makkelijk om uit de vriezer te halen voor de vrouw des huizes, ze ziet wat ze pakt.

Ga zo door en niemand zal klagen.

jazeler

Prima ervaring.
Levering goed. Alles fijn verpakt en geweldige kwaliteit.

nog geen verbeterpunt heb nog maar een keer een bestelling gedaan.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

het was prima verpakt in porties en met duidelijke stickers er op.! TOP

Alfredo

Prachtige kippen met smaakvol vlees. Van deze gezonde kippenbotten trekken we graag bouillon. Heel lang niet gedaan omdat plofkippenbotten ons niet bevorderlijk leken voor onze eigen gezondheid. In...

Goede communicatie met sameneenkipkopen.nl op het moment dat het afgelopen jaar een keer misliep door een fout bij PostNL.

Er is maar één persoon in ons gezin die varkensvlees eet, we zouden graag bijv. schnitzels (per 10 stuks ofzo) los mee bestellen bij een kipbestelling.

Ja.

Jan Wouda

Uit het feit dat we al zo lang van jullie heerlijke vlees genieten mag duidelijk zijn dat we het heel bijzonder vinden.
De smaak, de leverantie en de kwaliteit is allemaal prima in orde.

An de Vries

Onze ervaringen zijn prima, we merken dat bijna altijd een oplossing wordt gevonden als er soms eens wat mis dreigt te gaan. En we genieten telkens weer van een heerlijk stukje MALS vlees!

Ja, toen de postbesteller niet op kwam dagen werd ons pakket 's avonds rechtstreeks vanuit Haaksbergen gebracht! Hulde!

Het gaat prima zo.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Voor ons zijn de porties wat aan de grote kant.