9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

M

Sinds we dit vlees eten willen we niet meer anders. Dan proef je pas hoe lekker echt gezond vlees is.
En de bezorging is altijd keurig netjes en op tijd. Top!

mooi verpakt, netjes bezorgd, op tijd, zelf pakket samenstellen mogelijk

nee

zeker, afgemeten porties

bas de wit

Is goed het is heerlijk vlees en mooi verpakt

heel erg makkelijk

Margreet

Wat een goed concept, ( h) eerlijk vlees. Wil absoluut niet meer anders.

Prima communicatie, snelle reactie

Zekers

Hele goede ervaring. Kan het iedereen aanraden.

Ja.

van Dijk

Meerdere bestellingen met gevarieerde keuzes vlees bij SEKK gedaan. Eerste reactie: WOW !!! Da' s lekker …. (nog lekkerder dan het vlees van de Keurslager)

SEKK maakt de belofte waar. Het vlees is echt een klasse apart …., dus vlees eten wordt genieten !!

Ik zou het niet kunnen verzinnen ….., echt niet

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Jawel, je besteld de porties voor(in ons geval) twee personen. Laten ontdooien ….. en in de pan. (de recepten van SEKK zijn trouwens ook goed (basic, maar gewoon goed).

Ineke Koldewijn

Lieve mensen het is geweldig wat jullie doen het vlees is geweldig je proeft de liefde voor het dier. Dank jullie.

De bestelling verliep geweldig ook het op de hoogte houden van al liet ik een traantje of 2 . Zelf vega maar mijn partner niet dus bewust wording is ook een ding . Met respect voor het dier

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Als het het niet weet de folder

JHG Elmpt, van

Dienstverlening perfect en reactie altijd positief. Pakket goed samengesteld, goed verpakt en prima afgeleverd.

Bij een kleine vergissing heel goed geanticipeerd. Probleem razendsnel opgelost. Een echt perfecte reactie.

Op het ogenblik geen.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Perfect in gebruik. We zijn met 3 personen en hebben verpakking per 3st.

Kees van den Brink

Ik heb een kippakket gekocht. Ik ben de bio-industrie meer dan zat. Ben blij dat ik kwalitatief goede en hoogwaardige producten kan kopen. Voor de prijs hoef je het niet te laten.

Ik ben kok.

Ruiter

In een woord geweldig het is wat veel voor een persoon,maar nu merk ik dat je jaren lang in de maling ben genomen door de slagers de smaak is prima .verpakking goed en op tijd bezocht vriedelijk man...

Kwaliteit bezorgen smaak

Ja

Vaarkamp

Geweldig. Fijn dat je tegenwoordig ook zelf je pakketten samen kunt stellen.

Zoals de naam al zegt samen een korte keten. Vers. Toegankelijk. Uitstekende service.

Ik hoop dat er in de toekomst ook een mogelijkheid komt om bv alleen kippendijfilet te bestellen.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

jazeker. Ook fijn dat je nu zelf kunt kiezen per hoeveel stuks je het verpakt wilt hebben.