9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

Christy

Van bestelling tot levering goede communicatie, duidelijk en makkelijk. We zijn altijd weer blij met ons pakket, het wordt gekoeld geleverd en kan zo de vriezer in, alles keurig verpakt. Het vlees... Van bestelling tot levering goede communicatie, duidelijk en makkelijk. We zijn altijd weer blij met ons pakket, het wordt gekoeld geleverd en kan zo de vriezer in, alles keurig verpakt. Het vlees smaakt heerlijk en wij willen niet meer anders. 5 sterren waard voor ons!

Ja

Ton Meuwissen

Het is een zeer goed betrouwbaar

produkten komen koel en goed verpakt aan
zeer goede kwaliteit
vlees heeft een goede verse smaak
prijs product is zeer goed

neen

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

zeer gemakkelijk en ben al 3 jaar zeer tevreden over de producten van de varkens en rundvlees pakketten

Linda Spoormaker

Ik heb meerdere bestellingen gedaan via de website en het bevalt me prima. Het proces om vlees te bestellen is eenvoudig, het is fijn dat je goed op de hoogte wordt gehouden van je bestelling en... Ik heb meerdere bestellingen gedaan via de website en het bevalt me prima. Het proces om vlees te bestellen is eenvoudig, het is fijn dat je goed op de hoogte wordt gehouden van je bestelling en niet het onbelangrijkste, het vlees smaakt prima.

Het vlees is eerlijk en lekker. Het bestelproces is duidelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden. De service is uitstekend

Diverse soorten vleeswaren gaan aanbieden

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ik vind het wel fijn dat er een boekje mee komt met advies over hoe het vlees het beste te bakken want je wilt niet verpesten

M

Sinds we dit vlees eten willen we niet meer anders. Dan proef je pas hoe lekker echt gezond vlees is.
En de bezorging is altijd keurig netjes en op tijd. Top!

mooi verpakt, netjes bezorgd, op tijd, zelf pakket samenstellen mogelijk

nee

zeker, afgemeten porties

bas de wit

Is goed het is heerlijk vlees en mooi verpakt

heel erg makkelijk

Margreet

Wat een goed concept, ( h) eerlijk vlees. Wil absoluut niet meer anders.

Prima communicatie, snelle reactie

Zekers

Hele goede ervaring. Kan het iedereen aanraden.

Ja.

van Dijk

Meerdere bestellingen met gevarieerde keuzes vlees bij SEKK gedaan. Eerste reactie: WOW !!! Da' s lekker …. (nog lekkerder dan het vlees van de Keurslager)

SEKK maakt de belofte waar. Het vlees is echt een klasse apart …., dus vlees eten wordt genieten !!

Ik zou het niet kunnen verzinnen ….., echt niet

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Jawel, je besteld de porties voor(in ons geval) twee personen. Laten ontdooien ….. en in de pan. (de recepten van SEKK zijn trouwens ook goed (basic, maar gewoon goed).

Ineke Koldewijn

Lieve mensen het is geweldig wat jullie doen het vlees is geweldig je proeft de liefde voor het dier. Dank jullie.

De bestelling verliep geweldig ook het op de hoogte houden van al liet ik een traantje of 2 . Zelf vega maar mijn partner niet dus bewust wording is ook een ding . Met respect voor het dier

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Als het het niet weet de folder

JHG Elmpt, van

Dienstverlening perfect en reactie altijd positief. Pakket goed samengesteld, goed verpakt en prima afgeleverd.

Bij een kleine vergissing heel goed geanticipeerd. Probleem razendsnel opgelost. Een echt perfecte reactie.

Op het ogenblik geen.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Perfect in gebruik. We zijn met 3 personen en hebben verpakking per 3st.