Samen een koe kopen

Samen een koe kopen Ook benieuwd naar feedback over de webshop Samen een koe kopen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company859
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Samen een koe kopen met 9.6/10. Gebaseerd op 859 ervaringen.
Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

Rick Veenstra
Rick Veenstra

De informatie op de website vooraf, de communicatie tijdens het bestel proces en de informatie na levering zijn echt uitstekend.

Vlees wordt vacuüm verpakt per portie, hierdoor neemt het zeer weinig ruimte in in de vriezer en is het lang houdbaar (1 jaar in de vriezer). Mijn pakket voor 1 persoon neemt ongeveer een halve a 3/4e van een lade in beslag.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Van een collega hierover gehoord en vorige week voor het eerst het een bestelling binnen gehad. het vlees is echt heerlijk en het dier wordt pas geslacht na een bepaalde leeftijd en als 100% ervan gekocht is door klanten.

Vårin

Het is een geweldig concept: het dier wordt pas geslacht als al het vlees daadwerkelijk verkocht is, eigenlijk zoals het hoort! na eenmaal dit vlees geproefd te hebben wil je ook niet meer wat anders, het vlees is bijzonder lekker! zelfs de vleesstukken die we in de winkel niet meer kochten omdat we het saai, muf, taai vonden zijn in deze paketten uitstekend van smaak, sappig en mals! alles in het pakket wordt hier met smaak gegeten. .
behalve het concept en de kwaliteit van het vlees is de service van de eigenaren uitstekend! ze zijn betrokken, weten heel goed wat ze doen, zijn transparant en bijzonder klantvriendelijk. drie redenen waarom ik mijn vlees hier blijf kopen!.

Dennis d'Fonseca
Dennis d'Fonseca

diervriendelijke aanpak en goede service

ik zou het pakket anders willen samenstellen, misschien kan dat wel maar zie niet goed hoe ik andere keuzes kan maken behalve er meer bij bestellen.

ja

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het bevalt erg goed, mooie kwaliteit vlees, mals en sappig.

Nienke
Nienke

Heel lekker vlees dat goed verpakt wordt aangeleverd.

Wat mij betreft zou er meer onbekende delen vlees aangeboden mogen worden. Voorbeeld van t varken; de varkenswangen.

Ja

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed, geen opmerkingen, ik ben gewoon tevreden.

Annemieke Roozendaal
Goed (8/10)
Annemieke Roozendaal

Manier van verpakken, kleine porties, duidelijke info.

De laatste bestelling vonden we de biefstuk en entrecot wat taai.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Omdat de kwaliteit van het vlees de laatste keer tegen viel een lagere beoordeling dan de eerste keer.

Wij hebben het al aan diverse keren aangeraden. Ondanks laatste keer.

Score voor Samen een koe kopen:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelling verloopt gemakkelijk, betaling zoals het hoort, levering op afgesproken dag verloopt prima. duidelijke omschrijving wat er in de pakketjes zit en hoe klaar te maken..

Wilma woering
Goed (8/10)
Wilma woering
Score voor Samen een koe kopen:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vlees is heerlijk mals... genieten er erg van.

co
co

ja de website leeg goed uit

ja zal beter zijn zonder verzendkosten

ja

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed vlees zeker anders dan de supermarkt.

Ja

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ervaring,steeds keurig geholpen.

Fransk
Fransk

Ja,zeer.

Zeer goede ervaringen.

Anita
Anita

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Pakjes vlees met datum etc. zijn goed op te bergen in de vriezer en makkelijk om er weer uit te halen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service, goede kwaliteit vlees, goede levering. heel belangrijk dat het vlees is van dieren die goed behandeld zijn en een goed leven hebben gehad.

Bedrijfsinformatie

Koop een koe of deel van een koe, of koop een varken of koop een biologische kip of koe bij Sameneenkoekopen.nl - Sameneenvarkenkopen.nl of Sameneenkipkopen.nl Wij maken het mogelijk dat u voortaan kunt genieten van duurzaam en biologische kip, traceerbaar eerlijk vers runder-, varkens- en kippenvlees. Vers verpakt en het gehele proces is traceerbaar, dus van geboorte tot in uw koelkast of vriezer. Voor meer info over varken biologische kip of rund kijk op SEKK.nl
Adres
Schansweg 6