Samen een koe kopen

Samen een koe kopen Ook benieuwd naar feedback over de webshop Samen een koe kopen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company895
9.5/10
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Samen een koe kopen met 9.5/10. Gebaseerd op 895 ervaringen.
Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

T.Kuppens
T.Kuppens

De aparte vacuüm verpakkingen waardoor ze lang bewaard kunnen blijven en de vleessappen tijdens ontdooien niet door de koelkast aan dwalen en bij het vlees blijven

Zie bovenste gedeelte, meerdere dingen in een verpakking is geen succes

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja alleen mijn commentaar blijft op gezamenlijke verpakkingen

Reactie Samen een koe kopen:

Beste mevrouw Kuppens, wat een mooi cijfer, een 10 dank u wel. Natuurlijk snappen wij dat alle varkenshaas niet in één verpakking had gemoeten. Wij hebben hierin een foutje gemaakt. U kunt voortaan alle vleessoorten naar eigen gewicht keuze als extra vlees toevoegen aan uw bestelling. Ook de varkenshaas :) Natuurlijk zal ik ook u nog eventjes een persoonlijke mail sturen, zo zijn wij.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De ervaring is prima en het is erg lekker vlees. genoeg keus over pakweg een maand tijd alleen had ik varkenshaas bijbesteld en die waren bij elkaar in een vacuüm zak geleverd. ik had dat liever per stuk gezien eenmaal ingevroren kan het praktisch niet gescheiden worden en als je het al gelijk apart verpakt thuis is het niet vacuüm meer. misschien een tip om mee te nemen voor jullie.

miriam meijer
miriam meijer

Aanspreekbaar. Transparant

Zeer

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fantastisch vlees .toegankelijk bedrijf. een uitstekend idee. ik werk graag mee.

Alon Weinberg

Vlees is erg lekker. zou willen dat ik alleen vlees kan bestellen zonder een pakket te moeten bestellen. op sommige verpakkingen zat geen etiket. graag ook gewicht op etiket zetten.

Communicatie.
Zelfs de bezorger gaf keurig aan dat hij een half uurtje later zou komen.

Super gemakkelijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Persoonlijk en kwaliteit in de breedste zin!.

Mevr. Feelders
Mevr. Feelders

bij vragen wordt bijzonder snel gereageerd via de site

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

ja zeker, vooral omdat de porties al zijn ingedeeld en alles zo in en uit de vriezer kan

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het vlees wat we tot nu toe hebben ontvangen is heel erg goed van kwaliteit. de levering gaat soepel, als eventueel niet op de afgesproken tijd of plaats geleverd kan worden is het geen probleem om plaats of tijd te wijzigen.

Goed (8/10)
Score voor Samen een koe kopen:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima vlees en perfecte geleverd.

Verbaan
Verbaan

De informatievoorziening is altijd goed

nvt

ja

Tot nu toe prima.

Ja

Prima.

snijders
snijders

prijs/ kwaliteit een aanrader. goed verpakt en ingevroren geleverd. zo in de diepvries prima

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitwonende kinderen vinden al snel een rede om gezellig samen te eten. als wij weer een nieuw vleespakket hebben ontvangen. het vlees is heerlijk mals en van uitmuntende smaak. zal zeker nog vaker een pakket kopen. misschien niets tegen de kinderen zeggen, dan doen we er ook langer mee. maar ja het blijven toch je kinderen.

Goed (8/10)

Zoals boven vermeld

De bestelling van varkensvlees en rundvlees in één pakket is wat summier, kon wat uitgebreider, nu kan alleen schouderkarbonade bijbesteld worden, wij gebruiken het wat magerder rib/haaskarbonade en magere soorten varkensvlees, daarom is het varkensvleespakket voor ons niet geschikt.

Ja, prima geportioneerd

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Fam. Dieker, Leuk dat u al zo lang klant van ons bent. Het gecombineerde pakket dat u heeft ontvangen, is een pakket dat wij ook wel 'probeer pakket 'noemen, op deze manier kunnen klanten met de drie soorten vlees die wij leveren kennismaken. Vandaar een wat kleinere hoeveelheid vlees.

Tip voor u, wanneer u de volgende keer weer een medium rundvleespakket bestelt, vult u het dan aan met varkensvlees naar keuze. U dit doen door de button 'los vlees bijbestellen' te gebruiken. Vindt u dit allemaal wat lastig, u weet mij te vinden en ik help u graag.

Dank voor uw prachtige beoordeling. Graag tot een volgende keer.

Score voor Samen een koe kopen:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vlees is prima, aflevering prima op tijd,.

Bedrijfsinformatie

Koop een koe of deel van een koe, of koop een varken of koop een biologische kip of koe bij Sameneenkoekopen.nl - Sameneenvarkenkopen.nl of Sameneenkipkopen.nl Wij maken het mogelijk dat u voortaan kunt genieten van duurzaam en biologische kip, traceerbaar eerlijk vers runder-, varkens- en kippenvlees. Vers verpakt en het gehele proces is traceerbaar, dus van geboorte tot in uw koelkast of vriezer. Voor meer info over varken biologische kip of rund kijk op SEKK.nl
Adres
Schansweg 6