9.5/10
9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

Beste Kristin en Huib.
Wij zijn erg te vreden over de communicatie vanuit jullie. Jullie vertellen steeds hoe het met ons vlees gaat.
Het vlees is goed verpakt aangekomen en er staat...

Communicatie zeer sterk.

Ga zo door.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, maar je moet wel 2 dagen van te voren weten welk vlees je wil eten ivm ontdooien!

Yvon

Ben erg tevreden over de vlees/kip producten ,wat een smaaksensatie!

mooie producten , prima levering , verpakking afgestemd op normale porties.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

prima, wij hebben een standaard koelkast , dus ik kan niet teveel tegelijk bestellen , maar deze porties passen prima.

Felix Willems

Een goed geleid bedrijf dat een goed product verkoopt

Het bestelde product wordt altijd keurig verpakt en gekoeld op het afgesproken tijdstip geleverd.

Ja.

Frans Nijhuis

Wij vonden enkele onderdelen niet passen bij een maaltijd. Bv vleugeltjes, drumsticks. poten. (te weinig vlees re veel bot) Dijvlees en filet waren wel goed. We zij inmiddels weer overgestapt op...

Zeker

Mary Schneiderberg

Wij zijn super blij dat we heerlijk vlees kunnen eten van een koe die een goed leven had en pijnloos is geslacht.
Zonder inspuitingen van antibiotica en andere rotzooi. Zo is het eten van een...

dat hebben wij hierboven beschreven

absoluut

Perfecte producten, perfecte levering, superblij mee!

Arjan Hofsteenge

Goed contact, duidelijke info, leveringen altijd correct, juiste instelling.

Open benadering; product eenvoudig op te bergen en makkelijk af te stemmen op de gezinsituatie

Iets meer speling in het weglaten/toevoegen van soorten producten van een pakket, zoals bijvoorbeeld én met name stoofvlees weglaten en iets anders toevoegen.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja. Zowel de verpakking als het gewicht per portie

Martijn

Ik vind het een geweldig concept. Ik ben vaak teleurgesteld met supermarktvlees - te duur en lage kwaliteit. In sameneenkoekopen.nl (en de varken/kip varianten) heb ik een plek gevonden waar ik wél...

* Bezorging in de avond - dat zouden meer webshops moeten doen! De rest van de dag ben ik vaak weg.
* Het boekje geleverd bij een bestelling bevat handige bereidingstips zoals hoe lang iets in de pan/oven moet - dit zijn dingen die ik telkens vergeet en het boekje heeft een vaste plek in mijn keuken.

Ik ben nog op zoek naar een manier om te zorgen dat de pakketjes in de vriezer niet aan elkaar vast vriezen.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

De porties zijn perfect - ik woon alleen en kook meestal voor twee dagen, maar eet vaak ook grote porties.

Run

Al meerdere keren besteld. Prijs-kwaliteit is echt buitengewoon!!!

Kwaliteit is top. Bezorging uitstekend. Communicatie helder!

Ik ben vooral tevreden.
Maar zou het fijn vinden als het gewicht op het portie staat

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Verpakt in porties. Beschrijving van inhoud.

Anita Van den berge

Geweldige mensen helpen je goed

Ze helpen je graag

Nee geen verbeter punten

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja en als er iets fout gaat dan bel je en word je vriendelijk geholpen