9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

Elize Aurik

Heel goed. Geweldig service. Het vlees komt goed gekoeld aan op de afgesproken tijd.

Zeer goede kwaliteit vlees

Ja heel gemakkelijk

Prima vlees, echt goede kwaliteit!

Afgeleverd op de aangegeven tijd
Goed gekoeld

Wax-Only

Ik ben zeer tevreden!! Kwaliteit is super en de klantenservice is perfect. Dankjewel!

Ja

Willy Otte

Gwoon heel goed. prima mensen .met zeer goed vlees. zeer tevreden

komen afspraken na.

nee prima zo

ja

Rob v Gool

Al meerdere keren een pakket samen gesteld en erg tevreden over t vlees en samen een koe kopen

Eerlijk en heerlijk vlees

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

ja maar bij zelf een pakket samenstellen moet je wel jopletten dat je de manier van verpakken invult zodat je t gewenste vlees in de winkelwagen gezet wordt heb je er niets gekozen wordt t niet in je winkelwagen geplaatst

Frans van der Linde

Heel goede ervaringen. Goede service, bereikbaarheid en het nakomen van afspraken, alles klopt! Niet vergeten: de kwaliteit van het vlees. Prima! Korte aanvoerlijnen, geen diepvries.
We hebben...

Zeker

Vera Storm

Nu voor de 2de keer een zelf samengesteld pakket besteld. Bestellen en leveren ging prima. Het vlees is werkelijk fantastisch.

Makkelijk bestellen. Levering precies op tijd. Vlees is heerlijk.

John van Gerven

Geweldig idee, ook een heel hartelijke benadering via de livechat op de website. Eerder vorige week het pakket binnen gekregen. Perfecte communicatie over de levertijd en ook nog eens op tijd...

De kwaliteit van het vlees is erg goed. Vorige week de beefpuntjes gegeten met een Szechuan saus, echt super mals. Vandaag heb ik gehaktballen gemaakt. Gewoon op de ouderwetste manier. Ook hier weer een echte vleessmaak. Ik ben in mijn nopjes.

Christy

Van bestelling tot levering goede communicatie, duidelijk en makkelijk. We zijn altijd weer blij met ons pakket, het wordt gekoeld geleverd en kan zo de vriezer in, alles keurig verpakt. Het vlees...

Ja

Ton Meuwissen

Het is een zeer goed betrouwbaar

produkten komen koel en goed verpakt aan
zeer goede kwaliteit
vlees heeft een goede verse smaak
prijs product is zeer goed

neen

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

zeer gemakkelijk en ben al 3 jaar zeer tevreden over de producten van de varkens en rundvlees pakketten