Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

h van der pol

Tot op heden alleen maar positieve en goede ervaringen

kwaliteit, samenstelling is dik oke, word goed op de hoogte gehouden van het verloop,

nee hoor zo doorgaan, kleine aanpassingen en veranderingen komen vanzelf

Winneke Hoek

Prima service en kwaliteit.

Het is heel prettig om elke keer informatie te krijgen over het tijdstip van levering - tot een paar uur van te voren .....

Het enige dat, vond ik, geen schoonheidsprijs verdient is de dreiging dat het pakket zou worden vernietigd als men
niet thuis zou zijn .... Misschien is dat ingegeven door het tijdstip (feestdagen) maar ik zou het sympathieker hebben
gevonden dat dan "gedreigd" zou worden dat het vlees zou worden ingevroren en zelf ter plekke moet worden opgehaald. Dat kan dan soms een heel eind rijden betekenen .... Maar vernietigen vond ik wel erg drastisch en eigenlijk niet kunnen.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, prettige verpakking en ook fijn dat er een boekje bij zat hoe het vlees te bereiden.
Niet elke soort had ik eerder zelf klaargemaakt.

Malou Jansen

Voor ons niks anders meer

Goed,

Snelheid, info, buiten standaardpakket mogelijkheid om extra of ander soort vlees te bestellen

Het bijgeleverde boekje geeft voor het varkensvlees foute soorten aan.

Ja

accurate levering in afgepaste , gesealde pakketjes.

Wij hebben de laatste tijd de indruk dat de goede , specifieke smaak van het vlees achteruit gaat ! Wordt er soms vlees verstrekt van een ander ras ? Met name de hamburger en de tartaar waren minder lekker .

ja

Zeer goede ervaring :
netjes verpakt en goed beschreven om welk vlees het gaat. Heerlijke smaak!

W.J.van Goor

Wij zijn pas kort begonnen met het aanvragen van een vleespakket, doch het bevalt ons prima.

De kwaliteit is heel goed. Voor de verpakking geven wij een 10. De melding via E-mail is zeer goed evenals het tijdstip van levering.

Neen

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Bovenstaande vraag beantwoorden wij met: JA

Piet-Hein Guit

Zeer behulpzaam, snel en vriendelijk bij het helpen naar de voor mij beste keuze.

Ze hebben kennis van zaken, voor een eerlijke prijs en ze doen het met veel passie voor het vak.

Lekker vlees. Zowel het rund als varkensvlees. Pakketten worden netjes geleverd volgens afspraak. Ook goede communicatie via de chat.

De rechtstreekse communicatie via de chat is prettig.

Ja

Anneke

Prima service, snelle reactie op eventuele vragen via de mail.

De service is echt heel goed.

De mogelijkheid om bijvoorbeeld gehakt en hacheevlees in grotere verpakking te bestellen (pond of kilo).

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Absoluut. Wel zou ik het prettig vinden om gehakt/hacheevlees in grotere porties (pond/kilo) te bestellen (zie ook onder tips/verbeterpunten. Ik maak van pastasaus of hachee bijvoorbeeld altijd een grote pan.