Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

C v d Ree

Heerlijk vlees

Zeker het vlees alles kan ik in hoeveelheid die ik wil goed verpakt kan zo in de vriezer

Het vervoersbedrijf dat is bij mij soms lastig vlees te bestellen als ze erg laat zijn nemen zij geen contact met je op

Nel Maas - van Doorne

Vlees krimpt bijna niet ik tegenstelling tot supermarktvlee

Zou graag kippen gehakt in het assortiment zien

Ja.

Reactie Samen een koe kopen:

Hallo Nel, dank voor uw review. Wij horen graag wat onze klanten/deelnemers vinden.
Maar Nel de samenstelling van het pakket hoeft geen enkel probleem te zijn, u kunt prachtig ZELF een pakket samenstellen. Precies dat uitzoeken wat u graag eet. Mocht u er niet uit komen hoe dat moet, bel eventjes. Huub of ik zijn altijd bereikbaar en helpen graag. Groet Kirsten

Riet Molenaar

Goede levering, heerlijke producten

?

Zeker

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Rite, mag ik u vragen wat u van after sales verwacht. Het onderwerp wat u beoordeelt met een 0,5 . Wij vragen direct na ontvangst of het pakket goed over is gekomen en of u nog vragen heeft.... Beste Rite, mag ik u vragen wat u van after sales verwacht. Het onderwerp wat u beoordeelt met een 0,5 . Wij vragen direct na ontvangst of het pakket goed over is gekomen en of u nog vragen heeft. Daarbij wijzen wij u op de vele re4cepten op onze receptenpagina. Een na ongeveer 2 maanden informeren wij bij u of u nog steeds geniet van ons vlees en hoe het pakktet in z'n totaliteit bevallen is. Op en aanmerkingen zijn dan welkom.

leonie vd reep

Service is geweldig. levering correct. kwaliteit geweldig

betrouwbaar.

kleinere porties.

zeker door goede verpakking

Karin Vennegoor

Prima bedrijf met een superservice en altijd bereikbaar.

Goede kwaliteit en heerlijk vlees

Ilona uylenbroek

Wij kopen al jaren ons vlees bij jullie. Maar vinden de kwaliteit van bijvoorbeeld rundvlees achteruit gaan. En vragen ons soms af met het groeien van jullie bedrijf of het vlees nog steeds van... Wij kopen al jaren ons vlees bij jullie. Maar vinden de kwaliteit van bijvoorbeeld rundvlees achteruit gaan. En vragen ons soms af met het groeien van jullie bedrijf of het vlees nog steeds van dieren afkomen die een goed leven hebben gehad. Zijn er genoeg boeren die dit nastreven?

Weet ik niet

Dat ligt grotendeels bij jullie. Geen tips.

Ja dat zeker.

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Ilona, Wij werken al jaren samen met dezelfde boeren, de kwaliteit van alles wat wij doen is hoog, beoordeeld met een 9,6. Natuurlijk maken wij wel een foutjes, zal de kwaliteit een keertje... Beste Ilona, Wij werken al jaren samen met dezelfde boeren, de kwaliteit van alles wat wij doen is hoog, beoordeeld met een 9,6. Natuurlijk maken wij wel een foutjes, zal de kwaliteit een keertje minder kunnen zijn omdat de dieren in alle vrijheid leven en het daardoor al knap genoeg is dat wij een standaard zeer hoge kwaliteit leveren. Het kan natuurlijk zijn dat een dergelijk natuurproduct een keer te wensen overhoud, dan lossen wij dit gegarandeerd prima op door een nieuw stukje te leveren. Maar dan moeten we het wel eventjes van u horen.

Henninger

Het vlees is ons goed bevallen, helaas de geleverde pitta broden is niet goed bevallen.

Producten goed verpakt en geleverd. Smaak uitstekend.

Is het mogelijk om ook wat geitenvlees te introduceren? Want dit product zie ik niet bij.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Jawel, graag wil ik weten , hoelang kan men jullie product in vriezen, na aankomst bij de consument?

Kruis

Uitstekende kwaliteit vlees

Hoge kwaliteit
Duidelijk, makkelijke website

Leveringsdatum, pas aan het einde zichtbaar

Imelda Westerhof

Lekker vlees, wordt op de afgesproken tijd geleverd

A. Tol

Het word goed bepakt geleverd, levering is prima geregeld. Je word goed op de hoogte gehouden met wanneer de leverdatum is en wanneer de koerier onderweg is.

Je word goed op de hoogte gehouden

Geen verbeterpunt

Ja.