Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

Sidney van de Stouwe

Prima bedrijf met een uitstekende missie

Korte keten en gegarandeerd goed vlees

Heel veel verpakking, overwegen roulatiesysteem met duurzame dozen.

Ja

Particulier

Geweldig als een keer iets fout gaat word het goed opgelost lekker vlees wil niet anders

Heerlijk vlees

Ja

Adriana Heuvelman

Heel goed!

Heb ik niet

We hebben wat zwaardere Duke riblappen besteld . We zijn benieuwd hoe die nu zijn .

Zeker !!

De bestelling en de levering van de producten is goed verlopen en daar ben ik tevreden mee

De geleverde producten bevallen prima ik geniet ervan

Het is ook goed gekoeld

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja zeker omdat het kleine verpakkingen zijn ik ben alleen dus dat is makkelijk

Wout van Duijn

Kan geen verbeterpunten verzinnen

Zie sterke punten

Jawel

Gerry van der Leun

3 weken terug heb ik nog voor €150. Besteld, dus u snap wel dat ik even niet bestel .
Ik eet elke avond met smaak mijn stukje vlees.

Perfecte bezorging

Ja zeker

P.Weitenberg

Zeer goed verzorgd en zelfs de niet bestelde gratis aanbieding meegeleverd.

Denkt met de klant mee

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ideale manier om "eerlijk" vlees te kopen.

Alice la Haye (en Sjaak Klunder)

Gewoon heel erg goede ervaringen. Zowel natuurlijk de kwaliteit van het vlees en de andere producten als bereikbaarheid voor vragen en service. En absoluut niet te vergeten: geen dierenleed. Gewoon heel erg goede ervaringen. Zowel natuurlijk de kwaliteit van het vlees en de andere producten als bereikbaarheid voor vragen en service. En absoluut niet te vergeten: geen dierenleed.
Wat voor mij het grote verschil maakt tussen de scharrelslagerijen bij mij in de buurt en Samen een koe kopen is dat ik het vlees niet ingevroren ontvang. Dat scheelt bij sommige stukjes vlees toch veel. Zo kan ik kiezen wat ik invries en wat ik de dagen na ontvangst bereid. En de kwaliteit van wat ik invries blijft prima.

Vers, gerijpt en niet ingevroren vlees
Kwaliteit, diervriendelijkheid (mag ook op nummer 1, ik ben een omnivoor maar hou erg van alle dieren)
makkelijk persoonlijk contact
en een...
Vers, gerijpt en niet ingevroren vlees
makkelijk persoonlijk contact
en een ervaring met echt super-service

Zo blijven!

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Jazeker, de website is makkelijk in gebruik maar ook het op de lekkerste manier bereiden van het vlees is door de recepten en tips heel makkeijk.

Ans Teunisse

Alles is goed geregeld

Heerlijk vlees

,eker

A.P. Kramer

Vlotte levering. Goede kwaliteit vlees. Als er vragen of problemen zijn wordt je snel en naar voldoening geholpen.

zie onder beschrijving

De bestelling van spiesjes vind ik verwarrend. Runderspiesjes b.v. werden per stuk geteld, de kipspiesjes per pakje. Het is handiger om alles per pakje te doen.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

samenstelling van het vleespakket is n.v.t.
Wat bedoelt u met gemakkelijk in gebruik?

Reactie Samen een koe kopen:

Goedemiddag heer Kramer,
Goedemiddag heer Kramer,
U vindt de after sales (een woord dat eigenlijk niet zo bij ons past) niet voldoende. Waarmee kunnen wij u wel goed voorzien. We sturen twee dagen na ontvangst een mailtje of u het goed ontvangen heeft en of er vragen zijn. Ook lekkere recept suggesties. En na ongeveer 1,5 maand vragen we hoe het bevallen is... Hoor graag van u. Want bij ons is de klant KONING!