Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

E. Groot

Heel goed en heerlijk vlees. Heb oa genoten van de varkenspoot (bovenbeen). Heelijk in de erwtensoep. Ook de stamppotten zijn een aanbeveling.

Alles vers en goed verpakt.

Blijf zo doorgaan

Ja

L de Vries

Prima vlees, fijn dat je de porties in één verpakking bij het bestellen kunt bepalen.

Eerlijk vlees: je weet waar je vlees vandaan komt, dat het dier een diervriendelijk leven heeft gehad en dat er geen hormonen aan te pas zijn gekomen.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Gemakkelijk op te slaan in de vriezer en het vlees is in verschillende portiegroottes te bestellen. Op de website staan heerlijke recepten.

Herman Klasen

Heel erg goed

goede verpakking en de keuze van verpakking, levering op dee afgesproken tijd en natuurlijk de kwaliteit de bofkip was voortreffelijk!!

niet

zeer gemakkelijk

Reactie Samen een koe kopen:

Allereerst leuk dat u ons een beoordeling geeft. Ik zie dat u de samenstelling van het pakket minder vindt. Wellicht is het voor u dan extra ideaal dat u zelf het gehele pakket kunt samenstellen.... Allereerst leuk dat u ons een beoordeling geeft. Ik zie dat u de samenstelling van het pakket minder vindt. Wellicht is het voor u dan extra ideaal dat u zelf het gehele pakket kunt samenstellen. Mocht u daar zelf niet uitkomen dan helpen wij u graag of wanneer gewenst plaatsen wij de bestelling voor u. U hoeft gewoon maar even te bellen 053-4367112.
Graag tot een volgende keer . Groetjes Kirsten

C.van der Vlies

Wij bestellen al bijna 10 jaar ons vlees bij jullie en dat bevalt prima als er eens problemen zijn worden ze soepel opgelost.

Een goed leven voor de dieren met weinig of geen gebruik van antibiotica daarbij een goede prijs voor de boeren.

Heel veel verpakkingsmatriaal.Maar dat zal wel nodig zijn.

Zeker

Reactie Samen een koe kopen:

Inderdaad Cees, jullie zijn al klant sinds de eerste bestelling op 19 september 2015, tis wat, wat gaat de tijd toch snel. Op nog vele goede jaren, zou ik willen zeggen. Dank voor het mooie... Inderdaad Cees, jullie zijn al klant sinds de eerste bestelling op 19 september 2015, tis wat, wat gaat de tijd toch snel. Op nog vele goede jaren, zou ik willen zeggen. Dank voor het mooie compliment. Groeten Kirsten en Huub

O.dV.

Heel lekker vlees!

Er staat een omschrijving van het vlees. Handig dat je over de verpakte eenheden kan bepalen.

Vroeger waren vleespakketen helemaal droog. Nu zit meestal veel blood, water erin.

Ja.

P. Bartelse

Uitstekende keuze, prima vlees, uitgebreid assortiment, goede, gekoelde levering, naar keuze geseald zo klaar voor de vriezer

Het dier heeft een goed leven gehad, dat proef je aan het vlees.

Kan ik echt niet bedenken

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Vanaf het bestellen is het puur gemak en kwaliteit. Als er meer sterren te verdelen waren zou ik dat zeker doen.

Marleen

Super lekker vlees, bestelling gaat heel gemakkelijk en je krijgt een tijdstip waarop het thuis wordt gebracht

Super goede kwaliteit vlees

Ja

Rosa

Zoals altijd weer héél tevreden over de kwaliteit van het vlees en de bezorging

Duidelijk en goede toelichtingen

Miranda de Groot

Geweldig, heerlijk en eerlijk stukje vlees.

De manier waarop er gecommuniceerd is fantastisch. De mail wanneer het wordt bezorgd, de manier hoe je het vlees thuis krijgt is super

Ik heb geen verbeterpunten. Zeer tevreden zoals het nu gast.

Zeker

Bijleveld-de la Rambelje