Je aankoop wordt beschermd

Baudoin

Snel geleverd wat ik wilde hebben

Yvonne sik

Snelle levering.

Perfect verpakt.

Product via internet besteld, alles is goed afgehandeld.

Geert

Goede site, snelle levering

snelle levering, goede prijs

Zeer goede service!

Mijn bestelde lamp was na 2 dagen stuk en ik kreeg direct een nieuwe toegezonden zonder kosten!!

zeer snelle levering en zeer klantvriendelijk.

DANNY WAUTERS

Bij mijn bestelling fout gemaakt mail gestuurd om aan te passen was geen probleem dat is positief zeer tevreden.

zoals hierboven vernoemd is goede dienstverlening naar de klant toe!!!

A. Visser

Ik bestelde een led/lampje met een, voor mij, heel ongebruikelijke bajonetfitting.
De bestelling werd prompt de volgende dag afgeleverd. Helaas bleek ik de verkeerde maat fitting besteld te...

Ik nam telefonisch contact op en werd zeer vriendelijk te woord gestaan door Erwin ten Broeke. Hij vroeg mij de verkeerde lamp terug te sturen, wat ik dezelfde dag gedaan heb. Daarna kreeg ik een mailtje van Erwin waarin hij mij verzocht nogmaals contact op te nemen omdat hij wat vragen had over de productspecificaties en hij geen telefoonnummer van mij had. Ik werd weer zeer correct te woord gestaan. De vragen waren to the point, de onduidelijkheden verhelderd.
Mij werd verzekerd dat het pakje vandaag verstuurd zou worden en ik ga er, op grond van de eerdere ervaringen met dit bedrijf van uit dat het morgen arriveert.

Robertoooh

Diverse lampen gezocht , gevonden en besteld

Goede zoekfunctie, geen onduidelijkheden

Zeer professioneel. De klant wordt perfect geïnformeerd over de producten.