Precies geleverd zoals beschreven.

Zorgvuldig verpakt en dat moet ook met kwetsbare lampen.

Zeer positief. Fijne website en super snelle levering!

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Valentin Rasking

Ik ben ontgoocheld. Het product dat ik ontvangen heb (typenummer 4008321703552) stemt niet overeen met de beschrijving op de pakbon. Daarin lees ik dat het lampje bestand zou moeten zijn tegen 300°...

Sterke punten waren de prijs en de verpakking door Samelight en de bestelling door PostNL.

Reactie SameLight.eu:

Een goedemiddag,

Bedankt voor de review maar jammer dat u niet eerst even contact met ons opneemt.

De vermelding van 200 graden op de doosje is namelijk de temperatuur die het lampje zelf wordt als deze aan staat. Het is dus een waarschuwing om het lampje niet direct aan te raken nadat deze aan heeft gestaan.

De 4008321703552 is wel degelijk een ovenlampje zoals u terug kunt vinden op de website van Osram te bereiken op benelux.ledvance.com.

Francois

Alles op voorraad

Reactie SameLight.eu:

Bedankt voor de review, zijn we erg blij mee!

Francois

Visscher

4 buislampen besteld. De lampen zijn moeilijk verkrijgbaar maar SameLight had deze nog op voorraad. De lampen werden de dag na de bestelling dagen geleverd en waren goed verpakt.

SameLight heeft zelf deze bijzondere lampen nog op voorraad. Vooraf telefonisch contact gehad over de risco's van het verzenden van de kwetsbare lampen en daar werd ik op vriendelijke wijze gerust gesteld. Bij ontvangst bleek toch een lamp defect maar SameLight heeft dit gelijk opgelost en zonder meer een nieuwe lamp toegestuurd!

Eerste ervaring maar een zeer positieve. Snelle levering en problemen worden onmiddellijk door de klantendienst opgelost.

Fijne en snelle service

Er was een verkeerd lampje geleverd, direct de volgende dag werd alsnog de juiste afgeleverd, complimenten.

Lamp was stuk, gebeld en zonder probleem en snel een nieuwe ontvangen. Top service

Top dienst naverkoop

Wil