Vanessa Hoeck

Berend Jan van de Esschert

Hans van Hofwegen

Alleen maar goede ervaringen.

Goede tel. Informatie, prima prijs en snelle levering.

Barend Kolk

Overzichtelijk

Ron Overweter

Prima leverancier

Alles goed verzorgd

G.J. Bijvank

Goed, vlotte levering

Goede prijs, snel geleverd.

Adrie Bos

Perfect

Snelle levering van een lamp, die hier in de wijde omgeving niet meer te koop is

Heulens Hugo

Tl-lampen gekocht.Op de webside vind men duidelijke info over
o.a de afmeting.

Snelle service.Kunnen ze in Belgie nog wat van leren!

G. de Boer

Samelight.nl

Goede site en telefonisch zeer behulpzaam.
Hat twee led lampen gekocht voor mijn buitenverlichting.
Goede site en telefonisch zeer behulpzaam.
Hat twee led lampen gekocht voor mijn buitenverlichting.
Heb ze er in gedaan en een brandde niet. De volgende dag telefonisch contact opgenomen, en Edwin heeft mij zeer goed en netjes uitgelegd welke stappen ik moest doen. Omdat het bestaande armatuur een dag/nacht sensor had moest er binnen in de armatuur iets omgeleid worden.
Ben zelf geen techneut maar met de hulp van Edwin heb ik het toch voor elkaar gekregen. Waarvoor mijn hartelijke dank

Godelieve Reynaerts

Het was een snelle levering.Heb bestelling retour gedaan maar tot op heden geen terugbetaling gehad

Reactie Samelight.nl:

Wij hebben deze artikelen inderdaad retour gekregen, maar er was geen ordernummer of afzender vermeld bij deze retour. Nu weten we bij welke order het hoort en zullen we deze meteen aan u... Wij hebben deze artikelen inderdaad retour gekregen, maar er was geen ordernummer of afzender vermeld bij deze retour. Nu weten we bij welke order het hoort en zullen we deze meteen aan u terugbetalen.