Kwaliteit
Afspraken nakomen
Prijs
Communicatie

Asbest Service Nederland

Uitstekend, goede service gecombineerd met een uitstekende vindbaarheid op Google.

Niche4Health

Ben zeer tevreden over SalesWizard. Ze zijn goed bereikbaar en passen op verzoek snel zaken aan. Met Niche4Health stonden we zeer snel op de 1ste Google pagina.

BpN-Groep

Saleswizard ondersteunt je prima met de ontwikkeling en onderhoud van je website zodat deze Up-to-date blijft. Het personeel is kundig, weet wat je bedoeld en dit vertaald zich in probleemloos... Saleswizard ondersteunt je prima met de ontwikkeling en onderhoud van je website zodat deze Up-to-date blijft. Het personeel is kundig, weet wat je bedoeld en dit vertaald zich in probleemloos verlenen van service op je site.

Facilitaire Service Nederland BV

Sinds een jaar nu klant bij SalesWizard, en zeer tevreden! Ze denken mee, geven advies/tips en maken tijd voor je!

Dit bedrijf is een aanrader, prijs/kwaliteit verhouding keurig.

de Zonnevlecht

Wij worden goed geholpen door Sales Wizard. Wij ontvangen goede ondersteuning van frank krepel bij onze adwordscampagnes en ontvangen goede tips om ook zelf mee aan de slag te kunnen. Heel... Wij worden goed geholpen door Sales Wizard. Wij ontvangen goede ondersteuning van frank krepel bij onze adwordscampagnes en ontvangen goede tips om ook zelf mee aan de slag te kunnen. Heel waardevol. Dankje wel Sales Wizard.

FiAdvies

Mijn website draait al sinds een aantal jaren probleemloos bij Saleswizard.
Hierdoor heb ik een aantal nieuwe klanten gekregen en zijn de kosten van Saleswizard meer dan goed gemaakt. Mijn website draait al sinds een aantal jaren probleemloos bij Saleswizard.
Vooral de SEO was daarbij belangrijk

Sanders

Wij zijn klant vanaf het eerste uur en hebben inmiddels een tweede website laten bouwen door Saleswizard. Het goede advies en initiatief van Saleswizard sprak mij bij het eerste gesprek al aan. Geen... Wij zijn klant vanaf het eerste uur en hebben inmiddels een tweede website laten bouwen door Saleswizard. Het goede advies en initiatief van Saleswizard sprak mij bij het eerste gesprek al aan. Geen vage verhalen maar duidelijke taal die resulteert in meer bezoekers op onze site en klanten voor ons bedrijf!

MAST Verhuizingen

Prima bedrijf, doen wat ze beloven en leveren goed werk.

Adri Cornelissen / El-Contronic bv

Goede ervaringen met SalesWizard , we kunnen alleen maar positief zijn over de werkwijzen en de uitvoering van de werkzaamheden, ondersteuning en support.
Houd de klant op de hoogte met...
Houd de klant op de hoogte met verbeteringen en mogelijkheden.

Ulehake montage & installatie

Vanaf het eerste gesprek een goed gevoel, en dat is uitgekomen. Snelle service, klantgericht en kwaliteit.
Erg blij dat ik de overstap naar Saleswizard heb gemaakt, ik ben nu beter vindbaar en dat is te merken ....