Kwaliteit
Communicatie

Geerts Garagedeuren

Goede service top bedrijf

Rojas Zonwering, Montage & Woondecoraties

Benaderbaar, zeer aardig, behulpzaam en kundig personeel

ANNEX Couture

SalesWizard is een bedrijf dat vriendelijk, open en vooral duidelijk en geduldig is in communicatie. Voor mij betekend
het expertise en vakmanschap. En vooral ook meedenkend in het proces...
het expertise en vakmanschap. En vooral ook meedenkend in het proces wat past bij mijn bedrijf. Ik ben blij met de samenwerking.

4M-Trading

Goede service, Word altijd goed geholpen bij problemen.

S-S Enginering B.V.

Wordt goed op de klant wensen ingespeeld
Houd de klant op de hoogte met verbeteringen

Ton Mulder Schildersbedrijf BV

Wij zijn voor de 1e keer met Sales Wizard een samenwerking aangegaan, en we kunnen alleen maar positief zijn of de werkwijzen en de uitvoering van de werkzaamheden, ondersteuning en support

Verbeek Reclame

Goede ervaringen met SalesWizard, al bij verschillende concullega`s hiervoor geweest. Maar nu al een hele tijd een tevreden klant bij SalesWizard.

beste winkels

Fijn dat dit bedrijf alles-in-1 aanbiedt. Voor mijn website, vindbaarheid, Facebookpromotie heb ik nu 1 bedrijf die mij met alles kan helpen. Geen bla bla of poespas, gewoon handige tips

All Star Entertainment

Steeds snel contact en door de tijdige aanpassingen aan de website scoort die nu in Google organisch veel beter. Dat scheelt een hoop aanvragen.

Cor&Debby Zorgverlening VOF

Via via zijn wij naar dit bedrijf verwezen op een moment dat wij echt een nieuwe eigentijdse site nodig headden met behoud van onze eigenheid. SalesWizard heeft zeer goed begrepen wie wij zijn en... Via via zijn wij naar dit bedrijf verwezen op een moment dat wij echt een nieuwe eigentijdse site nodig headden met behoud van onze eigenheid. SalesWizard heeft zeer goed begrepen wie wij zijn en een prachtige site voor ons gemaakt. Ook aanpassingen en veranderingen worden zeer snel doorgevoerd. Ik ben nog steeds blij met de verwijzing en verwijs anderen graag naar dit bedrijf.