Kwaliteit
Afspraken nakomen
Prijs
Communicatie

ronny van den bosch

Doe al jaren zaken met sales wizzard.
Goede ervaringen , prettige contacten.

MB schoonmaak

Wij hebben onze website laten herbouwen en optimaliseren door Sales Wizard. Sales Wizard doet wat ze beloven.
Zijn vriendelijk en goed bereikbaar. Echt een aanrader

Vof van Horik aannemers

Ik ben erg tevreden over de samenwerking. Ze houden zich aan hun afspraken denken mee en zijn zeer goed te bereiken. Vriendelijk en behulpzaam.

Dijkhuizenvloerreiniging

Zeer fijne ervaringen met SalesWizard.
De vindbaarheid, de vriendelijkheid en het snel reageren op vragen en dergelijke.Echt een aanrader!

Ad van Hemert / Solar2Enjoy

Tim Hornes is onze beheerder van de website en zorgt perfect voor onze vindbaarheid. Waar wij eerst nog leads kochten levert de site nu zoveel op dat we geen leads meer kunnen kopen.
Ga vooral...
Ga vooral zo door Tim en Salezwizzard.
Dank voor al jullie goede werk tot nogtoe.

Bouwkosten Adviesburo Joosten

Wij hebben onze website laten herbouwen en optimaliseren door Saleswizard. Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze en de korte lijnen bij Saleswizard. De website word boven verwachting hoog gerankt... Wij hebben onze website laten herbouwen en optimaliseren door Saleswizard. Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze en de korte lijnen bij Saleswizard. De website word boven verwachting hoog gerankt in Google, dit levert direct resultaat op. Wat Saleswizard beloofd komen ze zeker na. Ik raad iedereen aan die de omzet wil verhogen de website te laten optimaliseren door Saleswizard.

theo keiman kvobouw

Sinds kort een wepsite laten bouwen door Sales Wizard er werd goed geluisterd wat mijn wenzen waren en Tim voerde deze in een korte tijd uit. Hij kwam zelf met voorstellen die nog mooier waren dit... Sinds kort een wepsite laten bouwen door Sales Wizard er werd goed geluisterd wat mijn wenzen waren en Tim voerde deze in een korte tijd uit. Hij kwam zelf met voorstellen die nog mooier waren dit is nog eens meedenken
en nu hopen dat ik wel gevonden wordt namelijk bij de andere wepbouwer beloofde het wel maar gebeurde niks! bij jullie alle vertrouwen. bedankt Tim met je team
mvg gr www.kvobouw.nl

Cor&Debby Zorgverlening VOF

Wij zijn zeer tevreden met dit bedrijf. Goede en snelle respons als er iets is. Onze contactpersoon weet heel goed wat wij bedoelen.

Miranda Maakt het Mooi

Heel tevreden met SalesWizard. Ze hebben mijn website veel functioneler, duidelijker en mooier gemaakt. Ik ben heel blij met het resultaat. Ik heb o.a. een WhatsApp- en belknop gekregen, social... Heel tevreden met SalesWizard. Ze hebben mijn website veel functioneler, duidelijker en mooier gemaakt. Ik ben heel blij met het resultaat. Ik heb o.a. een WhatsApp- en belknop gekregen, social media icoontjes met link en een contactformulier. Daardoor kunnen klanten mij nu sneller en makkelijker benaderen.
De samenwerking met SalesWizard verloopt soepel omdat ik 1 aanspreekpunt heb.
Verder heb ik de Facebooktraining gevolgd. Heel interessant en veel goede tips bij gekregen.

PlanKozijn

PlanKozijn uit Hengelo heeft een geheel nieuwe website laten bouwen door SalesWizard en is uitermate tevreden.
We worden uitstekend op de hoogte gehouden d.m.v. tussentijdse overzichten over de behaalde posities in Google.
Ze doen goed hun best om samen zo veel mogelijk bezoekers en aanvragen binnen te halen.