Kwaliteit
Afspraken nakomen
Prijs
Communicatie

Vof van Horik

Het is fijn dat er persoonlijk contact is met de medewerkers van SalesWizard.(Zelfs in het weekend!!) Na het sturen van een e-mail is er vaak binnen een aantal uur al een reactie.
Luisteren...
Luisteren goed naar je wensen, denken mee en voeren de opdracht vervolgens goed uit. Top! Wij zijn erg tevreden!

Reactie SalesWizard:

Dank je Peter!

Hbbetonwerken bv

Heel aardig en duidelijk correct

Keistad Vloeren

Saleswizard doet wat ze beloven. Kwaliteit staat bovenaan bij deze mensen. Saleswizard zorgt ervoor dat de website altijd boven verwachting word gemaakt en onderhouden. Het contact met saleswizard... Saleswizard doet wat ze beloven. Kwaliteit staat bovenaan bij deze mensen. Saleswizard zorgt ervoor dat de website altijd boven verwachting word gemaakt en onderhouden. Het contact met saleswizard gaat uitstekend. Je krijgt 1 persoon die alles voor jou regelt zodat je altijd weet met wie je te maken hebt. Ze zorgen er ook uitstekend voor dat de website zo hoog mogelijk in google komt.
Hoe vaak ik ze ook lastig val ze blijven aardig en luisteren altijd

Uitstekende service voor een klein bedrag!

effting hekwerk hengelo

Uitermate tevreden met saleswizzard . behalve dat deze mensen echt met je meedenken , heb ik er een bak meer werk door gekregen . nogmaals enorm bedankt

www.natuursteen-behandelen.nl

Een hele goede ervaring met dit bedrijf. Mijn website ziet er prachtig uit en helemaal geoptimalliseerd voor Google.

Björn Schmitz Uitvaartzorg

Het eerste contact was al heel prettig. Duidelijke uitleg over werkwijze en mogelijkheden in een eventuele samenwerking. Na aangaan van samenwerking waren er korte "lijnen" en werden afspraken... Het eerste contact was al heel prettig. Duidelijke uitleg over werkwijze en mogelijkheden in een eventuele samenwerking. Na aangaan van samenwerking waren er korte "lijnen" en werden afspraken goed nagekomen. Je merkt dat er veel kennis is bij Saleswizard.
Ik ben zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat van mijn nieuwe website. Een aanrader.

Liesbeth Renouvin

Wij werken nu ongeveer een jaar samen met Saleswizard. Ze hebben een mooie overzichtelijke website gebouwd. Alhoewel dit helaas nog geen concrete leads heeft opgeleverd, zijn wij wel zeer tevreden... Wij werken nu ongeveer een jaar samen met Saleswizard. Ze hebben een mooie overzichtelijke website gebouwd. Alhoewel dit helaas nog geen concrete leads heeft opgeleverd, zijn wij wel zeer tevreden over het contact dat wij met Tim Stuart hebben. Tim staat bij vragen direct voor je klaar, reageert altijd super snel en is heel behulpzaam en vriendelijk. Zijn adviezen zijn voor ons makkelijk op te volgen en dat maakt dat de samenwerking prettig verloopt.

Schep van Ginkel

Altijd vriendelijk en bereidwillig.

Joost de Graaf

Een meer dat goede ervaring. Saleswizard denkt mee in het proces van de gestelde doelen. Professioneel betrokken en kundig vatten de meerwaarde van dit bedrijf goed samen. De samenwerking is door de... Een meer dat goede ervaring. Saleswizard denkt mee in het proces van de gestelde doelen. Professioneel betrokken en kundig vatten de meerwaarde van dit bedrijf goed samen. De samenwerking is door de tijd heen elke keer weer soepel en prettig. Suggesties en ideeën die besproken worden, vinden en perfect passende implementatie. Wij kunnen hen van harte aanbevelen.

Wieke/Wena BV

Sindskort hebben wij een samenwerking met Saleswizard en ze zijn zeer flexibel met onze wensen en eisen.