Kwaliteit
Afspraken nakomen
Prijs
Communicatie

Ontruimendgoed

Wij hebben als ontruimingsbedrijf Ontruimendgoed dit bedrijf in de hand genomen om onze google ads campagne te doen. Dit is het derde jaar en wij zien duidelijk resultaat in de SEO rapportage. Met... Wij hebben als ontruimingsbedrijf Ontruimendgoed dit bedrijf in de hand genomen om onze google ads campagne te doen. Dit is het derde jaar en wij zien duidelijk resultaat in de SEO rapportage. Met name het contact met ons aanspreekpunt Wouter Odding is als zeer prettig te ervaren.

Backsound

Dion, even een shout-out, we zijn de eerste maanden goed doorgekomen en de resultaten liegen er niet om. De leads zijn goed en meer dan kosten dekkend. Hier en daar nog wat fine-tunen voor het... Dion, even een shout-out, we zijn de eerste maanden goed doorgekomen en de resultaten liegen er niet om. De leads zijn goed en meer dan kosten dekkend. Hier en daar nog wat fine-tunen voor het maximale resultaat. Team, keep up the good work.

Groeten Backsound.nl

GoodChoice

We hebben saleswizard gevraagd om onze website opnieuw op te bouwen en dit heeft Tim heel goed gedaan, Tim heeft ook campagnes etc. voor ons opgezet en de aanvragen zijn in een zeer korte tijd... We hebben saleswizard gevraagd om onze website opnieuw op te bouwen en dit heeft Tim heel goed gedaan, Tim heeft ook campagnes etc. voor ons opgezet en de aanvragen zijn in een zeer korte tijd binnengekomen, ook heeft hij ervoor gezorgd dat we binnen korte tijd in de top 10 staan bij de zoekopdrachten bij Google en bij sommige zelfs in de top 3. Laat staan wat er gebeurd na de volledige optimalisatie. Wij van GoodChoice zijn in ieder geval zeer tevreden!!! Thanks Tim en de rest van saleswizard. Echt een topbedrijf.

Veenweide Diensten

Mooie frisse website die goed gevonden wordt. Staan altijd klaar voor ons

BDG Beveiliging

Leuke workshop over social media gehad.

Jan Pieter van Leeuwen

Goeie club, veel kennis en ervaring!

Beijert Bouw & Techniek

Telefonisch benaderd in najaar 2018 door SalesWizard, zoals ongeveer wekelijks tegenwoordig door Jan en Alleman.
Desalnietemin heel erg blij dat ik een afspraak heb gemaakt! Sinds december...
Desalnietemin heel erg blij dat ik een afspraak heb gemaakt! Sinds december 2018 is mijn door SalesWizard gebouwde website online. De (vindt)resultaten zijn geweldig, en de site ziet er prachtig uit! De nieuwe site heeft al geresulteerd in veel nieuwe klanten.
Daarnaast zeer klantvriendelijk, kundig, en ze houden zich perfect aan de gemaakte afspraken.
Kortom, een absolute aanrader!

Stone Visions

Sinds april 2018 zijn wij klant bij SalesWizard. Wij waren al langer op zoek naar een manier om meer "traffic" in onze showroom te generen en en wilden dit bereiken door een betere vindbaarheid op... Sinds april 2018 zijn wij klant bij SalesWizard. Wij waren al langer op zoek naar een manier om meer "traffic" in onze showroom te generen en en wilden dit bereiken door een betere vindbaarheid op internet en dan met name op specifieke zoekwoorden.

Na een bezoek van Rob Schatorjé hadden wij het gevoel hiervoor bij SalesWizard aan het juiste adres te zijn. Door zijn enthousiasme en commerciële benadering heeft hij ons overtuigd het eens met hen te proberen. Nu een jaar later zijn de gevolgen zeer duidelijk merkbaar. Het showroombezoek is meer dan verdubbeld en de klanten komen veel gerichter. Daardoor is het scoringspercentage ook nog eens fors toegenomen.

Kortom wij zijn zeer blij met de samenwerking met SalesWizard.

Verhuisbedrijf Direct

Zij doen onze Seo zaken. Zodra wij wat vragen, wordt het meteen geregeld. Niks is ze te veel. En dat ook nog is voor een leuk prijsje!

Seline

Wij werken sinds sep 2018 samen met Sales wizard en zijn erg tevreden.
Het contact verloopt soepel en snel , een geen vraag is te gek of teveel!
Niet alleen het contact is fijn maar ook...
Wij werken sinds sep 2018 samen met Sales wizard en zijn erg tevreden.
Het contact verloopt soepel en snel , een geen vraag is te gek of teveel!
Niet alleen het contact is fijn maar ook de kwaliteit die Sales wizard levert is erg prettig.
Van tekstenschrijven tot marketing.

Ook de gratis cursus(sen) zijn leerzaam en dus een aanrader.

Bij deze hartelijk dank voor alles en hopelijk op een lange en goede samenwerking :)