Kwaliteit
Afspraken nakomen
Prijs
Communicatie

Rijschool Amsterdam

Wij zijn heel erg tevreden over SalesWizard. Er worden duidelijke afspraken gemaakt en deze worden ook nagekomen. Personeel is professioneel en doortastend en leveren hoogwaardig kwaliteit. Ik wil... Wij zijn heel erg tevreden over SalesWizard. Er worden duidelijke afspraken gemaakt en deze worden ook nagekomen. Personeel is professioneel en doortastend en leveren hoogwaardig kwaliteit. Ik wil hierbij Jordy in het bijzonder benoemen. Team SalesWizard bedankt allemaal!

Betondesign midden Nederland

Ik heb helaas zeer slechte ervaringen met Saleswizard. Sinds ik mijn internet campagne heb overgedragen zijn de aanvragen vrijwel gestopt. Mooie woorden als intern hard aan het werk voor je maar 0... Ik heb helaas zeer slechte ervaringen met Saleswizard. Sinds ik mijn internet campagne heb overgedragen zijn de aanvragen vrijwel gestopt. Mooie woorden als intern hard aan het werk voor je maar 0 resultaten. Zeeer veel spijt dat ik me heb laten overhalen door de snelle babbel van eigenaar Rob……….. als het contract afloopt gaat de champagne open!!!

CBZONWERING.NL

Goed net bedrijf, duidelijke uitleg en zeer tevreden over de vervolgstappen.
Nog steeds bij elke vraag helpen ze top.

lowbudgetvloeren

Ik ben tevreden over de gemaakte aanpassingen

Secret -gardens

Heb veel cliënten gekregen door de mooie website gemaakt door Saleswizerd. Ook nieuwe foto’s en nieuwe optimalisaties worden snel op door de websitebouwers doorgevoerd..! Bedankt Saleswizerd voor... Heb veel cliënten gekregen door de mooie website gemaakt door Saleswizerd. Ook nieuwe foto’s en nieuwe optimalisaties worden snel op door de websitebouwers doorgevoerd..! Bedankt Saleswizerd voor het bijstaan en verbeteren van ons bedrijf Secret-gardens.nl...; Japanse tuinen

DV Home and Doors

SalesWizard heeft onze Website gemaakt.. zeer en zeer tevreden..
Prettige samenwerking en fijn contact!

Timmer&Onderhoudsbedrijf Haaksema

Ze doen het werk nu 3 jaar voor mij en ik moet zeggen het heeft mij al veel opdrachten opgeleverd en het is serieus wel een aanrader om op deze manier gevonden te worden op het internet en dat is... Ze doen het werk nu 3 jaar voor mij en ik moet zeggen het heeft mij al veel opdrachten opgeleverd en het is serieus wel een aanrader om op deze manier gevonden te worden op het internet en dat is hun kracht om dat te regelen voor mij

InterPromotions

Al jarenlang verleent Saleswizard ons de website- en online service naar volle tevredenheid. Nu is dit geheel volgens onze verwachtingen, we zijn tenslotte op aanbeveling met Saleswizard in contact... Al jarenlang verleent Saleswizard ons de website- en online service naar volle tevredenheid. Nu is dit geheel volgens onze verwachtingen, we zijn tenslotte op aanbeveling met Saleswizard in contact gekomen. Echter in deze moeilijke COVID-19 periode, wij zijn een evenementenburo, toont Saleswizard een echte partner te zijn. Er wordt meegedacht om tijdens deze periode ook qua promotie het hoofd boven water te houden. Als je dat doet als bedrijf, ben je top! Dank Saleswizard voor jullie vertrouwen!

DiGusti Delicatessen

Erg professioneel en doeltreffend

Visspecialist Jaap Struik

Fijn bedrijf dat onze website heeft gebouwd. Niels heeft dat netjes gedaan en is goed bereikbaar per mail.