Kwaliteit
Afspraken nakomen
Prijs
Communicatie

Lev Interieurbouw bv

Fantastische mensen met veel vakkennis en goeie adviezen. Bijzondere waardering voor het sparren met Rob Schateroj.

Hans

Een zeer onbetrouwbare bedrijf

Compare Consult

Zeer tevreden! Denken goed mee. Creatieve professionele mensen.

Eco Maritiem Groep

Zeer prettig contact met Rob en Ferry gehad. Website was snel en naar onze design wensen gebouwd. Ook mbt extra wensen wisten ze ons goed te helpen.

Lavrijsen Haarden

Uitstekende service! We hebben een compleet nieuwe website laten bouwen door SalesWizard waar wij en onze klanten zeer tevreden over zijn. Ook doen zij het beheer en onderhoud van de site. Als we... Uitstekende service! We hebben een compleet nieuwe website laten bouwen door SalesWizard waar wij en onze klanten zeer tevreden over zijn. Ook doen zij het beheer en onderhoud van de site. Als we ooit een vraag hebben dan wordt dit snel opgepakt.

Totaal Gebouwbeheer BV

Prettig bedrijf om mee samen te werken!

Prettig bedrijf om mee samen te werken!

Komen afspraken netjes na en zijn duidelijk in de communicatie. Voor ons in een zeer korte tijd een professionele website online gezet inclusief het beheer van de advertenties.

StudioCentro

SalesWizard heeft 6 jaar geleden een fantastische website voor ons gebouwd. Die heeft ons al die jaren heel veel opdrachten opgeleverd, we hadden wat dat betreft dan ook geen reden om een nieuwe... SalesWizard heeft 6 jaar geleden een fantastische website voor ons gebouwd. Die heeft ons al die jaren heel veel opdrachten opgeleverd, we hadden wat dat betreft dan ook geen reden om een nieuwe site te laten bouwen. Het design kon na al die jaren echter wel een upgrade gebruiken, dus deze week is onze nieuwe website online gegaan. We zijn er erg blij mee, wat een prachtige site is het geworden!

De Kinkelder

Waardeloos

Dorenboslaswerk

Goed bedrijf eerlijk

Esko Plus Kozijnen

Geen of bijna geen adressen gehad. Contract is niet te stoppen met alle gevolgen van dien. Geen meedenkvermogen. Ontkennen telefonische opzegging. Direct Deurwaarder aan de deur. Heel veel mooie... Geen of bijna geen adressen gehad. Contract is niet te stoppen met alle gevolgen van dien. Geen meedenkvermogen. Ontkennen telefonische opzegging. Direct Deurwaarder aan de deur. Heel veel mooie praatjes maar presteren ho maar. In ieder geval een a-sociaal bedrijf. Advies: geen zaken mee doen.