Kwaliteit
Afspraken nakomen
Prijs
Communicatie

lowbudgetvloeren

Ik ben tevreden over de gemaakte aanpassingen

Secret -gardens

Heb veel cliënten gekregen door de mooie website gemaakt door Saleswizerd. Ook nieuwe foto’s en nieuwe optimalisaties worden snel op door de websitebouwers doorgevoerd..! Bedankt Saleswizerd voor... Heb veel cliënten gekregen door de mooie website gemaakt door Saleswizerd. Ook nieuwe foto’s en nieuwe optimalisaties worden snel op door de websitebouwers doorgevoerd..! Bedankt Saleswizerd voor het bijstaan en verbeteren van ons bedrijf Secret-gardens.nl...; Japanse tuinen

DV Home and Doors

SalesWizard heeft onze Website gemaakt.. zeer en zeer tevreden..
Prettige samenwerking en fijn contact!

Timmer&Onderhoudsbedrijf Haaksema

Ze doen het werk nu 3 jaar voor mij en ik moet zeggen het heeft mij al veel opdrachten opgeleverd en het is serieus wel een aanrader om op deze manier gevonden te worden op het internet en dat is... Ze doen het werk nu 3 jaar voor mij en ik moet zeggen het heeft mij al veel opdrachten opgeleverd en het is serieus wel een aanrader om op deze manier gevonden te worden op het internet en dat is hun kracht om dat te regelen voor mij

InterPromotions

Al jarenlang verleent Saleswizard ons de website- en online service naar volle tevredenheid. Nu is dit geheel volgens onze verwachtingen, we zijn tenslotte op aanbeveling met Saleswizard in contact... Al jarenlang verleent Saleswizard ons de website- en online service naar volle tevredenheid. Nu is dit geheel volgens onze verwachtingen, we zijn tenslotte op aanbeveling met Saleswizard in contact gekomen. Echter in deze moeilijke COVID-19 periode, wij zijn een evenementenburo, toont Saleswizard een echte partner te zijn. Er wordt meegedacht om tijdens deze periode ook qua promotie het hoofd boven water te houden. Als je dat doet als bedrijf, ben je top! Dank Saleswizard voor jullie vertrouwen!

DiGusti Delicatessen

Erg professioneel en doeltreffend

Visspecialist Jaap Struik

Fijn bedrijf dat onze website heeft gebouwd. Niels heeft dat netjes gedaan en is goed bereikbaar per mail.

Ontruimendgoed

Wij hebben als ontruimingsbedrijf Ontruimendgoed dit bedrijf in de hand genomen om onze google ads campagne te doen. Dit is het derde jaar en wij zien duidelijk resultaat in de SEO rapportage. Met... Wij hebben als ontruimingsbedrijf Ontruimendgoed dit bedrijf in de hand genomen om onze google ads campagne te doen. Dit is het derde jaar en wij zien duidelijk resultaat in de SEO rapportage. Met name het contact met ons aanspreekpunt Wouter Odding is als zeer prettig te ervaren.

Backsound

Dion, even een shout-out, we zijn de eerste maanden goed doorgekomen en de resultaten liegen er niet om. De leads zijn goed en meer dan kosten dekkend. Hier en daar nog wat fine-tunen voor het... Dion, even een shout-out, we zijn de eerste maanden goed doorgekomen en de resultaten liegen er niet om. De leads zijn goed en meer dan kosten dekkend. Hier en daar nog wat fine-tunen voor het maximale resultaat. Team, keep up the good work.

Groeten Backsound.nl

GoodChoice

We hebben saleswizard gevraagd om onze website opnieuw op te bouwen en dit heeft Tim heel goed gedaan, Tim heeft ook campagnes etc. voor ons opgezet en de aanvragen zijn in een zeer korte tijd... We hebben saleswizard gevraagd om onze website opnieuw op te bouwen en dit heeft Tim heel goed gedaan, Tim heeft ook campagnes etc. voor ons opgezet en de aanvragen zijn in een zeer korte tijd binnengekomen, ook heeft hij ervoor gezorgd dat we binnen korte tijd in de top 10 staan bij de zoekopdrachten bij Google en bij sommige zelfs in de top 3. Laat staan wat er gebeurd na de volledige optimalisatie. Wij van GoodChoice zijn in ieder geval zeer tevreden!!! Thanks Tim en de rest van saleswizard. Echt een topbedrijf.