Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Afspraken nakomen
Prijs
Communicatie

Berry van Berkel Woning- en Projectinrichting V.O.F.

Maakt waar wat ze aanbieden

Koen | Graskampioen

Leuk bedrijf met veel kennis en ideeën in huis!

BIBA Advies & Diensten vof

Super goed bedrijf, leuke mensen en goede kwaliteit in huis voor wat jij als bedrijf nodig hebt.

Kennisbouw BV

Klacht. Beste saleswizard ik heb u medere malen bericht dat er geen aanvragen binnen komen bij Kennisbouw.nl Na aanleiding mijn laaste mail heeft de Directie gereageerd dat onze brache een moeilijke... Klacht. Beste saleswizard ik heb u medere malen bericht dat er geen aanvragen binnen komen bij Kennisbouw.nl Na aanleiding mijn laaste mail heeft de Directie gereageerd dat onze brache een moeilijke SEO-optimalisatie heeft en daarom er geen aanvragen binnen komen bij Kennisbouw vanaf januari 2023. Ik heb u gevraagd om een gesprek omdat u op uw website veel verbeteringen beloofd en veel ervaring heeft in SEO-optimalisatie linkbuilding en content teksten AI enz. Toch komt u uw afspraak niet na. Sterker nog u sommeert ons binnen 7 dagen de website te verhuizen en onze overeenkomsten te ontbinden. Is dit saleswizard met 40 mensen in dienst en 900 pakketen verzorgen voor het MKB.
Ik vraag u nog 1x wilt u alstublieft een fatsoenlijke gesprek met mij aangaan om te analyseren waarom er geen aanvragen meer binnen komen bij Kennisbouw.nl
Mocht ik voor vrijdag 4 augustus 2023 geen afspraak met u hebben laat u mijn geen keuze deskundige op deze Klacht los te laten. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd
E. Meijer
Manager bouwtechnisch Adviseur Kennisbouw BV

De Kroon Tegelwerken

Al jaren een goede samenwerking met Sales Wizard. Ook nu weer een nieuwe website laten bouwen door hun .
Altijd bereikbaar , behulpzaam en vooral verstand van zaken

Praktijk Reflectare

Ik ben al een aantal jaar naar tevredenheid klant. Er wordt snel gereageerd en ik vind de hulp adequaat.

Dorenboslaswerk

Goed bedrijf netjes en goede service

FoBan BV

Fijn bedrijf, goede samenwerking

Reactie SalesWizard:

Beste François. bedankt voor je feedback en aanbeveling. Daar gaan we zeker wat mee doen.

Locaties met Meerwaarde(N)

Heel leuk en actief bedrijf, met veel enthousiaste jonge mensen met verstand van zaken!

Reactie SalesWizard:

Dank je Mirjam!

Martijn

Zeer goed en heel prettig