Kwaliteit
Afspraken nakomen
Prijs
Communicatie

InterPromotions

Al jarenlang verleent Saleswizard ons de website- en online service naar volle tevredenheid. Nu is dit geheel volgens onze verwachtingen, we zijn tenslotte op aanbeveling met Saleswizard in contact... Al jarenlang verleent Saleswizard ons de website- en online service naar volle tevredenheid. Nu is dit geheel volgens onze verwachtingen, we zijn tenslotte op aanbeveling met Saleswizard in contact gekomen. Echter in deze moeilijke COVID-19 periode, wij zijn een evenementenburo, toont Saleswizard een echte partner te zijn. Er wordt meegedacht om tijdens deze periode ook qua promotie het hoofd boven water te houden. Als je dat doet als bedrijf, ben je top! Dank Saleswizard voor jullie vertrouwen!

DiGusti Delicatessen

Erg professioneel en doeltreffend

Visspecialist Jaap Struik

Fijn bedrijf dat onze website heeft gebouwd. Niels heeft dat netjes gedaan en is goed bereikbaar per mail.

Ontruimendgoed

Wij hebben als ontruimingsbedrijf Ontruimendgoed dit bedrijf in de hand genomen om onze google ads campagne te doen. Dit is het derde jaar en wij zien duidelijk resultaat in de SEO rapportage. Met... Wij hebben als ontruimingsbedrijf Ontruimendgoed dit bedrijf in de hand genomen om onze google ads campagne te doen. Dit is het derde jaar en wij zien duidelijk resultaat in de SEO rapportage. Met name het contact met ons aanspreekpunt Wouter Odding is als zeer prettig te ervaren.

Backsound

Dion, even een shout-out, we zijn de eerste maanden goed doorgekomen en de resultaten liegen er niet om. De leads zijn goed en meer dan kosten dekkend. Hier en daar nog wat fine-tunen voor het... Dion, even een shout-out, we zijn de eerste maanden goed doorgekomen en de resultaten liegen er niet om. De leads zijn goed en meer dan kosten dekkend. Hier en daar nog wat fine-tunen voor het maximale resultaat. Team, keep up the good work.

Groeten Backsound.nl

GoodChoice

We hebben saleswizard gevraagd om onze website opnieuw op te bouwen en dit heeft Tim heel goed gedaan, Tim heeft ook campagnes etc. voor ons opgezet en de aanvragen zijn in een zeer korte tijd... We hebben saleswizard gevraagd om onze website opnieuw op te bouwen en dit heeft Tim heel goed gedaan, Tim heeft ook campagnes etc. voor ons opgezet en de aanvragen zijn in een zeer korte tijd binnengekomen, ook heeft hij ervoor gezorgd dat we binnen korte tijd in de top 10 staan bij de zoekopdrachten bij Google en bij sommige zelfs in de top 3. Laat staan wat er gebeurd na de volledige optimalisatie. Wij van GoodChoice zijn in ieder geval zeer tevreden!!! Thanks Tim en de rest van saleswizard. Echt een topbedrijf.

Veenweide Diensten

Mooie frisse website die goed gevonden wordt. Staan altijd klaar voor ons

BDG Beveiliging

Leuke workshop over social media gehad.

Jan Pieter van Leeuwen

Goeie club, veel kennis en ervaring!

Beijert Bouw & Techniek

Telefonisch benaderd in najaar 2018 door SalesWizard, zoals ongeveer wekelijks tegenwoordig door Jan en Alleman.
Desalnietemin heel erg blij dat ik een afspraak heb gemaakt! Sinds december...
Desalnietemin heel erg blij dat ik een afspraak heb gemaakt! Sinds december 2018 is mijn door SalesWizard gebouwde website online. De (vindt)resultaten zijn geweldig, en de site ziet er prachtig uit! De nieuwe site heeft al geresulteerd in veel nieuwe klanten.
Daarnaast zeer klantvriendelijk, kundig, en ze houden zich perfect aan de gemaakte afspraken.
Kortom, een absolute aanrader!