Michiel en Maike Lammerink

Wat een super leuke dag was ons teamuitje dankzij de voortreffelijke goede zorgen van Cyrus en Patricia op hun prachtige schip!

Gemeente Súdwest-Fryslân

Wat hebben wij genoten van de prachtige Lemsteraak “De Blaauwe Walvisch”, een goed onderhouden schip.
Ons gezelschap is gastvrij ontvangen door Cyrus en Patricia en de catering aan boord was geweldig.
We hebben een hele mooie tocht gemaakt over het Heegermeer met goed weer 😊
Wij kunnen het een ieder aanraden om hier een boottocht te boeken.

Laura de Jongh

Sail Events Friesland heeft ons in de watten gelegd. Wat hebben wij genoten! Met een groep van 6 vrienden hebben we een middag met hun prachtige en luxe boot gevaren langs een zorgvuldig... Sail Events Friesland heeft ons in de watten gelegd. Wat hebben wij genoten! Met een groep van 6 vrienden hebben we een middag met hun prachtige en luxe boot gevaren langs een zorgvuldig uitgestippelde route. Schipper Cyrus heeft ontzettend veel passie voor varen en weet dit fantastisch over te brengen. Gastvrouw Patricia verzorgde onze lunch en hapjes met lokale producten. Al het eten en drinken was niet alleen heerlijk, het zag er ook nog eens prachtig uit. Samen zijn ze een vriendelijk, gezellig en gastvrij top-team die een fantastische beleving op de Friese wateren aanbieden. Alles wat van begin tot eind tip-top verzorgd. Een uitje met Sail Events Friesland is wat mij betreft een en 'must' voor wie Friesland bezoekt!

GGD Gooi en Vechtstreek

Wat een prachtige zeildag hebben wij gehad! Alles klopte. Op de prachtige 'Blaauwe Walvisch' hadden we met collega's een heel ontspannen en gezellige dag. Met Cyrus als schipper, die boeiend kon... Wat een prachtige zeildag hebben wij gehad! Alles klopte. Op de prachtige 'Blaauwe Walvisch' hadden we met collega's een heel ontspannen en gezellige dag. Met Cyrus als schipper, die boeiend kon vertellen over het schip en altijd bereid was om vragen te beantwoorden, en dan ook nog het roer durfde over te dragen aan collega's van onze GGD!
En met Patricia als gastvrouw die de hartelijkheid zelve is en die ons onvermoeibaar voorzag van drankjes en overheerlijke hapjes. En die tussendoor ook nog foto's maakte en bijsprong op de momenten dat Cyrus dat vroeg.
Cyrus en Patricia, jullie zijn toppers, veel dan voor deze onvergetelijke dag!

Hartelijke groet,
Wenda Bos
GGD Gooi en Vechtstreek

Quoratio Groep

Wat hebben wij een onvergetelijke middag gehad tijdens de zeiltocht met Sail Events Friesland. Cyrus & Patricia hebben echt voor een middag volop beleving gezorgd waarin we actief konden zeilen en... Wat hebben wij een onvergetelijke middag gehad tijdens de zeiltocht met Sail Events Friesland. Cyrus & Patricia hebben echt voor een middag volop beleving gezorgd waarin we actief konden zeilen en werden verzorgd met heerlijk eten! Een dag om niet snel te vergeten en waar we het als collega’s nog vaak onderling met elkaar over hebben.
Nogmaals heel erg bedankt!

Familie de Bruyne

Wat hebben jullie ons een onvergetelijke dag bezorgd. Het weer was perfect en jullie gastvrijheid was hartverwarmend. Al bij al, zeker voor herhaling vatbaar!

Hanna Stegeman

Een mix van sportief en ontspanning op het water met familie (met kinderen): Sup & Sail (mei 2021) Een bijzonder mooie dag om op terug te kijken vanuit hartje Woudsend, met veel aandacht voor detail... Een mix van sportief en ontspanning op het water met familie (met kinderen): Sup & Sail (mei 2021) Een bijzonder mooie dag om op terug te kijken vanuit hartje Woudsend, met veel aandacht voor detail en wensen.
Na een ontvangst met koffie/thee aan de waterkade, zijn we eerst gaan suppen onder begeleiding van een gediplomeerd sup-instructeur. Daarna volgde een bijzonder heerlijke lunch aan boord van het zeiljacht. Vervolgens zijn we onze zeiltocht gestart waarbij de ervaren schipper veel kon vertellen over het schip en de omgeving. Eenmaal op het meer mocht er meegeholpen worden bij het zeilen en er was onderweg ruimte voor een frisse duik vanaf het dek. Hapjes en drankjes werden verzorgt en tussendoor werden foto's gemaakt die we na deze dag via de mail ontvingen.
Wij zullen zeker overwegen om terug te komen!

Eric

Heerlijke zeilmiddag gehad met gezin! Het schip is een prachtige verschijning en je wordt warm welkom geheten door Cyrus en Patricia. Met leuke uitleg over de boot en het zeilen vaar je voor je het... Heerlijke zeilmiddag gehad met gezin! Het schip is een prachtige verschijning en je wordt warm welkom geheten door Cyrus en Patricia. Met leuke uitleg over de boot en het zeilen vaar je voor je het weet op de mooie Friese meren. In een gemoedelijke sfeer met hapje en drankje op bestelling kan ieder zijn eigen gang gaan. Voor ons was dat genieten van het zeilen en de mooie natuur, afgewisseld met een gezellig praatje en een beetje helpen van de schipper. Dat laatste was amper nodig want schipperszoon Kyran, toekomstig schipper, had de ook skills om het schip prima op koers te houden.

Allet Geertman

Deze zomer mochten we met onze ouders een heerlijke tocht met de Zweedse snipa maken! We hebben allemaal ontzettend genoten! Truus en Johannes, Ineke en Allet

Familie

Wat hebben we met ons gezin genoten op de boot en vooraf het suppen! Geschikt voor jong en oud, sportief en minder sportief. Een echte sup les gevolgd door heerlijk op het water maakte het tot een... Wat hebben we met ons gezin genoten op de boot en vooraf het suppen! Geschikt voor jong en oud, sportief en minder sportief. Een echte sup les gevolgd door heerlijk op het water maakte het tot een prachtige herinnering.