huub & Betsy

Gisteravond onze 22 ste huwelijksdag op de Walvis, de Lemster-Aak van Patricia en Cyrus.
Sfeervol, goed verzorgd hebben we genoten van het weer, de boot de hapjes.

Karin

Super gastvrij! Erg vriendelijk, flexibel en prima supplanken . Prachtige omgeving om lekker op het water te zijn!

Fam.Dekker

Wij hebben een hele gave zeiltocht mogen beleven met de prachtige lemsteraak De Blaauwe Walvisch! Helaas regende het, desondanks was het erg leuk, mede door het enthousiasme van de schipper en de... Wij hebben een hele gave zeiltocht mogen beleven met de prachtige lemsteraak De Blaauwe Walvisch! Helaas regende het, desondanks was het erg leuk, mede door het enthousiasme van de schipper en de gastvrouw! Het is toegestaan om zelf mee te helpen, dat maakt het een toffe activiteit. Ook de catering was echt goed verzorgd, het ontbrak ons aan niets!

Hennie, Marian, Frans en Ine

Afgelopen dinsdagavond een geweldig mooie avond gehad op de Lemster-aak met Cyris en Patricia en hun zoon. Hele fijne tocht met prachtige ondergaande zon. Ook zijn we verwend met lekkers en een... Afgelopen dinsdagavond een geweldig mooie avond gehad op de Lemster-aak met Cyris en Patricia en hun zoon. Hele fijne tocht met prachtige ondergaande zon. Ook zijn we verwend met lekkers en een drankje. Dank jullie wel !

Marc Brentjens

Beste Patricia en Cyrus. Bedankt voor een geweldige dag. We voelden ons vanaf de ontvangst welkom op de boot. Alle uitleg en actief mee kunnen zeilen maakten het extra leuk. Eten, drinken, foto’s,... Beste Patricia en Cyrus. Bedankt voor een geweldige dag. We voelden ons vanaf de ontvangst welkom op de boot. Alle uitleg en actief mee kunnen zeilen maakten het extra leuk. Eten, drinken, foto’s, het was allemaal goed verzorgd. Alles bij elkaar gewoon een super en ontspannende zeiltocht! Precies wat we voor ogen hadden. Een volgende keer weten we jullie weer te vinden!

Michiel en Maike Lammerink

Wat een super leuke dag was ons teamuitje dankzij de voortreffelijke goede zorgen van Cyrus en Patricia op hun prachtige schip!

Gemeente Súdwest-Fryslân

Wat hebben wij genoten van de prachtige Lemsteraak “De Blaauwe Walvisch”, een goed onderhouden schip.
Ons gezelschap is gastvrij ontvangen door Cyrus en Patricia en de catering aan boord was geweldig.
We hebben een hele mooie tocht gemaakt over het Heegermeer met goed weer 😊
Wij kunnen het een ieder aanraden om hier een boottocht te boeken.

Laura de Jongh

Sail Events Friesland heeft ons in de watten gelegd. Wat hebben wij genoten! Met een groep van 6 vrienden hebben we een middag met hun prachtige en luxe boot gevaren langs een zorgvuldig... Sail Events Friesland heeft ons in de watten gelegd. Wat hebben wij genoten! Met een groep van 6 vrienden hebben we een middag met hun prachtige en luxe boot gevaren langs een zorgvuldig uitgestippelde route. Schipper Cyrus heeft ontzettend veel passie voor varen en weet dit fantastisch over te brengen. Gastvrouw Patricia verzorgde onze lunch en hapjes met lokale producten. Al het eten en drinken was niet alleen heerlijk, het zag er ook nog eens prachtig uit. Samen zijn ze een vriendelijk, gezellig en gastvrij top-team die een fantastische beleving op de Friese wateren aanbieden. Alles wat van begin tot eind tip-top verzorgd. Een uitje met Sail Events Friesland is wat mij betreft een en 'must' voor wie Friesland bezoekt!

GGD Gooi en Vechtstreek

Wat een prachtige zeildag hebben wij gehad! Alles klopte. Op de prachtige 'Blaauwe Walvisch' hadden we met collega's een heel ontspannen en gezellige dag. Met Cyrus als schipper, die boeiend kon... Wat een prachtige zeildag hebben wij gehad! Alles klopte. Op de prachtige 'Blaauwe Walvisch' hadden we met collega's een heel ontspannen en gezellige dag. Met Cyrus als schipper, die boeiend kon vertellen over het schip en altijd bereid was om vragen te beantwoorden, en dan ook nog het roer durfde over te dragen aan collega's van onze GGD!
En met Patricia als gastvrouw die de hartelijkheid zelve is en die ons onvermoeibaar voorzag van drankjes en overheerlijke hapjes. En die tussendoor ook nog foto's maakte en bijsprong op de momenten dat Cyrus dat vroeg.
Cyrus en Patricia, jullie zijn toppers, veel dan voor deze onvergetelijke dag!

Hartelijke groet,
Wenda Bos
GGD Gooi en Vechtstreek

Quoratio Groep

Wat hebben wij een onvergetelijke middag gehad tijdens de zeiltocht met Sail Events Friesland. Cyrus & Patricia hebben echt voor een middag volop beleving gezorgd waarin we actief konden zeilen en... Wat hebben wij een onvergetelijke middag gehad tijdens de zeiltocht met Sail Events Friesland. Cyrus & Patricia hebben echt voor een middag volop beleving gezorgd waarin we actief konden zeilen en werden verzorgd met heerlijk eten! Een dag om niet snel te vergeten en waar we het als collega’s nog vaak onderling met elkaar over hebben.
Nogmaals heel erg bedankt!