Carolien Horde

Vlotte levering; goede kwaliteit; goede prijs. Kortom ben zeer tevreden en kom graag hier weer terug.

Prijs-kwaliteit; levertijd; communicatie

Ga zo door!

Stephane Quirijnen

Professioneel geholpen, concrete oplossing, volgende dag netjes ontvangen. Tof! Pakket was eventjes zoek bij DHL, vervolgens contact opgenomen met Stagefreaks, niets aan het handje!

Professioneel geholpen, concrete oplossing, volgende dag netjes ontvangen.

In conclusie: Gaat er iets fout binnen of buiten de controle van Stagefreaks? Ze lossen het op.

Competente klantenservice

Tot nu toe erg tevreden

Henk van Stratum

Redelijk,maar veiligheidsschoenen op voorraad is zeer beperkt

----

-----

Reactie SafetyFreaks.nl:

Goededag,
Goededag,
Bedankt voor de review. Wij hebben normaliter 95% van de schoenen die we verkopen op voorraad in de gangbare maten (41 tot en met 46). Nu is het zo dat momenteel de levertijden van schoenen voor sommige merken zeer onbetrouwbaar en wisselend zijn, door de welbekende logistieke- en productieproblemen wereldwijd. Hierdoor kunnen wij niet altijd voldoen aan de vraag, aangezien die groter is dan het aanbod.
Ik kan overigens niet zien waar het precies over gaat, want de review die je plaatst is van een order waar geen veiligheidsschoenen in zitten. Desalniettemin willen we onze excuses aanbieden als de schoenen in jouw geval een lange levertijd hebben gehad, we doen ons best om hierover altijd zoveel mogelijk te communiceren, mits we informatie krijgen over de levertijd.

Joey Siau

Duidelijke eerlijke uitleg, vriendelijk, goede prijs

nrr

Berry van Engelen

Super service

Goede omschrijving en degelijk advies

Juist voorraad bij bestellen. Niet eerst laten bestellen en betalen en dan pas melden dat een produkt niet op voorraad is.
Overigens: het werd wél weer op de juiste manier opgelost!

Ellen Koolen

Fijn geholpen vriendelijk personeel met goede uitleg

zie boven

Windmill Tournament

Prima, snelle verzending. Wel jammer dat de aantallenkorting alleen op hele dozen gaat en niet op de daadwerkelijke aantallen van in mijn geval, markeerspray. Hierdoor toch helaas geen besparing,... Prima, snelle verzending. Wel jammer dat de aantallenkorting alleen op hele dozen gaat en niet op de daadwerkelijke aantallen van in mijn geval, markeerspray. Hierdoor toch helaas geen besparing, terwijl die van tevoren wel mogelijk leek.

Korte, krachtige informatie

meer duidelijkheid over de aantallenkorting. Was niet duidelijk dat dit per kleur was (en dus per volle doos) en niet het totaal aantal spraycans

Reactie SafetyFreaks.nl:

Goedemiddag,
Bedankt voor je reactie.
Goedemiddag,
Bedankt voor je reactie.
De staffelkorting is zoals het er staat ook per stuk van hetzelfde artikel. Dit is eerlijk gezegd ook nog nooit eerder gevraagd aan ons, het lijkt me eigenlijk wel vrij duidelijk. Deze korting is natuurlijk ook gebaseerd op het feit dat dit voor de logistiek efficiënter is.

Gretha Dijkstra

Snelle service mooie website

snelle levering

Louis van Amelsvoort

Vakkundige service en breed assortiment

Kennis van producten

Kick Becker

Duidelijke website met speciaal assortiment

doelgericht assortiment, voorraad