Hans-Jürgen

Snelle, correcte levering. Inhoud zoals beschreven op site

Fijn bedrijf dat zeer service gericht is. Het personeel is erg deskundig en is in staat je op de juiste manier de adviseren. Fijn website en webshop. Hierop is ook al veel informatie te vinden over...

-service
-klantvriendelijk
-producten
-levering

Slechte ervaring!
Had een spoed klus in het weekend, maar mijn (klim)helm lag nog op een andere klus.
De vrijdag ochtend gebeld met SF of de goederen op voorraad zijn, dat waren ze. Nog...

Aardige dame aan de telefoon, daar lag het niet aan.

Afspraak nakomen! We doen hier geen boodschappen voor een paar sokken, maar safety gear.

Reactie SafetyFreaks.nl:

Beste klant,
Wij begrijpen uw frustratie maar we hebben u ook aan de telefoon uitgelegd hoe het gekomen is dat de bestelling niet is verzonden. Wij hebben afgelopen week nog contact met u gezocht zowel telefonisch als per mail maar helaas bent u niet bereikbaar.
We willen u graag tevreden houden maar zonder contact wordt dat lastig. We horen graag van u.
Klantenservice -AK

Alvin

Voor goede prijs compleet set.

Prima duidelijk

Overzichtelijk

Misschien handig voor een losse zoekopdracht voor helmen.

Van de Sanden schoonmaakdiensten

Uitstekend

Snel

Keurig snelle afwikkeling en snelle, goede service

Eerlijkheid en meedenken , En nakomen van beloftes

De Koffie??:)

Cees

Breed assortiment

Serienummers vermelden op de factuur of een aankoop certificaat erbij leveren zou prettig zijn

Terminal Eemshaven

Ik kan Safetyfreaks iedereen aanbevelen. Zeer vriendelijk, professioneel en goede kwaliteit!

Wij hadden een aantal vragen over een product dat wij wilden bestellen en dat werd binnen zeer korte tijd op een bevredigende wijze beantwoord. Grote klasse, zo hoort dat!

Rudy Van Klinken

Ja

De twee trechters die ik heb besteld waren zeer broos. Er viel 1 van plusminus 40 cm hoogte, en er brak direct een hoek uit. Waarschijnlijk te veel materiaal herverwerkt, of teveel kleurstof toegevoegd waardoor de kwaliteit zeer snel achteruit gaat.