Michel van der Sar

Super service. Ze hebben nog leuninghouders aangepast in de werkplaats voor ons op dezelfde dag omdat we haast hadden!

Luc Vercammen

1 Woord. TOP

Ferd Strous

Zeer tevreden en een snelle levering.

Gerie Walravens

Klantvriendelijk bedrijf goed geholpen en te woord gestaan

Carol Pletzers

Prima bedrijf. Besteld artikel snel ontvangen. Aftersales ook heel goed geregeld. Retourzending snel en correct afgehandeld.

Lia Verweij

De RVS trapsteunen heb ik in goede orde ontvangen. Aandacht voor de verzending van de steunen, zodat ze niet kunnen beschadigen tijdens het transport. Mooie steunen. Prima prijs/kwaliteitverhouding.... De RVS trapsteunen heb ik in goede orde ontvangen. Aandacht voor de verzending van de steunen, zodat ze niet kunnen beschadigen tijdens het transport. Mooie steunen. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Mooie aanwinst. Ben er echt blij ? mee! Waarvoor hartelijk dank! :)

Theo Schaareman

Ik heb 5 trapleuningen besteld, razend snelle levering en perfecte service.

Anneke Grimberg

Communicatie is niet het sterkste punt bij jullie: Kreeg geen orderbevestiging. Na tel.contact werd aangegeven dat order ontvangen was en de levertijd 2-3 weken zou zijn. Na 3 weken nog steeds geen... Communicatie is niet het sterkste punt bij jullie: Kreeg geen orderbevestiging. Na tel.contact werd aangegeven dat order ontvangen was en de levertijd 2-3 weken zou zijn. Na 3 weken nog steeds geen bericht. Na nogmaals tel.contact kon kapstok na 4 weken worden opgehaald. Geleverde kapstok voldoet wel aan verwachtingen.

Rob

Fantastisch product, goede website, gemakkelijke bestelprocedure, kwalitatief bijzonder hoge producten. En mooi (maar dat is subjectief) ?