Dawn van Gerven

Excellent

Marleen de Ridder

De jurk viel klein uit. De jurk zag er op de foto uit als compleet van leer gemaakt. Dit bleek echter niet zo te zijn helaas.

Reactie RUM Amsterdam:

Beste Marleen,
Wat jammer dat je ervaring tegen viel!
Beste Marleen,
Wat jammer dat je ervaring tegen viel!
Omdat het soms lastig kan zijn om alle details op een foto te zien zorgen wij in dat geval ook voor een omschrijving van het artikel met de belangrijkste punten beschreven zoals in dit geval het stoffen zijpand.
Hopelijk kunnen we je in de toekomst alsnog blij maken met een ander artikel!
Pure Brands

Cindy

Fast delivery. Carefully packed. Very positive.

Katelijne

Pure Brands heeft een prettige en overzichtelijke website met mooie producten. Als klant word je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Je bestelling is keurig verpakt. Echt... Pure Brands heeft een prettige en overzichtelijke website met mooie producten. Als klant word je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Je bestelling is keurig verpakt. Echt een cadeautje. Aanrader!

Geraldine Oskam

Fast, great quality, perfect service. Nice brands.

Edith

Fijne, overzichtelijke website. Bestelling was al heel snel in huis, met een leuk, handgeschreven briefje. Voelt heel persoonlijk.

Sarah Doucet

I had a very nice experience with Pure Brands. I received my order very fast with a nice attention.