Snelheid levering, montage en/of service
9.5/10
9.9/10
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order
9.9/10

Fam. Westdijk.

Wij hebben glazen schuifwanden laten plaatsen door Ruiter. Alles is prima en op tijd geleverd en heel goed geplaatst.

De garantie is uitstekend. Op de glaswanden waren afdrukken zichtbaar die bij de productie waren ontstaan.
Ruiter heeft dit keurig opgelost ,want er zijn zonder problemen allemaal nieuwe glaswanden geplaatst.
Nogmaals hartelijk dank.

Jan en Hanneke

Wij hebben donderdag een overkapping gekregen van Ruiter BV deuren en zonwering Barneveld. Wij zijn erg blij met de overkapping het ziet er mooi uit!!? De monteurs kwamen op de aangegevdn tijd en...

Goede communicatie , ze luisteren goed en voeren het goed uit.

A.A. van der Hurk

Aankoop en plaatsing garage roldeur van Hörmann. Wij wilden onze garage kanteldeur vervangen door een roldeur. Wij hebben een prima advies gekregen bij ons bezoek aan Ruiter. En daarna een order...

Vriendelijk, vakkundig personeel, klantgericht.

M. Bakker-Boone

Mijn buren en ik wilden één mooi strak zonweringsysteem, dat past bij ons huis, dat een stoere uitstraling heeft van steen, hout en aluminium. Eerder had ik ervaren hoe de eerder door hen bevestigde...

Zelf met creatieve oplossingen komen. Monteurs werken snel en secuur. Op mails wordt binnen een dag gereageerd. Er wordt gestreefd naar hoge kwaliteit. En dat leveren ze dus ook.

Geen.

R van den berg

Perfect!

Klantvriendelijk, meedenkend met de klant plus dat er veel mogelijkheden zijn!

van Delen

Screen besteld voor onze terrasoverkapping. Zeer tevreden met de vakkundige service van Ruiter!

Uitstekende service en snelle levering/montage!

Eline van de Craats

Prachtige markies besteld, snel geleverd en vakkundig gemonteerd. Zeer tevreden!

Persoonlijk en erg vriendelijk geholpen zowel in de showroom als thuis door de monteurs, dik tevreden.

Wilhelm

Ruiter Zonwering heeft bij ons een elektrisch bedienbaar zonnescherm geplaatst.

Vriendelijke montagepersoneel, keurig afgewerkt.

Geen.

Test