Snelheid levering, montage en/of service
9.9/10
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order
9.8/10

A.Meulenberg

Geweldig bedrijf, die zijn afspraken nauwgezet nakomt. Vakbekwaam en vriendelijk personeel die alle werkzaamheden naar volle tevredenheid heeft uitgevoerd.

Afspraken nakomen en offertes die ruim op tijd ontvangen werden. De firma was snel en duidelijk telefonisch bereikbaar.

A. Tolboom

Na een goede uitleg in de showroom voor de firma Ruiter gekozen om een nieuwe zonwering te plaatsen. Alles is volledig naar tevredenheid verlopen, goed advies, levering volgens afspraak, montage in... Na een goede uitleg in de showroom voor de firma Ruiter gekozen om een nieuwe zonwering te plaatsen. Alles is volledig naar tevredenheid verlopen, goed advies, levering volgens afspraak, montage in overleg en volledig naar tevredenheid.
Alle afspraken zijn nagekomen, ook het ontbreken van somfy-box voor app bediening is nog dezelfde dag opgelost en geïnstalleerd.

Goed advies voor aanschaf en super tevreden over de vakkundigheid, vriendelijkheid en nette afwerking van de monteurs.

Bij de firma Ruiter een terrasoverkapping van het merk Pallazzo en zonnescherm van Markilux besteld.
Deze is volgens afgesproken leverweek gemonteerd door 3 zeer vriendelijke en vakbekwame monteurs.

klantvriendelijk, hardwerkend en zeer service gericht.

ik kan geen verbeterpunten ontdekken, hier kan menig bedrijf van leren!

R. Tielemans

Fijne benadering, goede uitleg en duidelijke offerte en snelle levering.
Correct personeel en levert ook goed en net werk af. Zeer tevreden.

Gewoon een goed bedrijf zoals het in mijn optiek ook hoort te zijn.

Heb ze niet kunnen ontdekken.

Fam. Baalman

Ondanks de regen hebben de mannen de glazen overkapping naar volle tevredenheid geplaatst.

Deskundige en vriendelijke monteurs.

Henk en Germa van den Berg

Wij hebben door Ruiter BV uit Barneveld onder onze overkapping een glazen schuifwand laten plaatsen wat ons geweldig bevalt. De montage is volledig naar wens uitgevoerd en de service is... Wij hebben door Ruiter BV uit Barneveld onder onze overkapping een glazen schuifwand laten plaatsen wat ons geweldig bevalt. De montage is volledig naar wens uitgevoerd en de service is uitstekend.
Wij genieten er vollop van en zijn uitermate tevreden over het eindresultaat.

De expertise bij zowel de aanschaf als montage.

Fam vd Broek

Garage deur geplaatst, vakkundig personeel, geen opmerkingen, dus goed!

Heldere communicatie, open bedrijfscultuur, klant is koning.

Hellingman

Om buiten te kunnen wanneer het zonovergoten maar te warm is en om buiten te kunnen zitten wanneer het regent zochten we een overkapping voor ons lastige maar prachtige terras. Zo kwamen we bij de... Om buiten te kunnen wanneer het zonovergoten maar te warm is en om buiten te kunnen zitten wanneer het regent zochten we een overkapping voor ons lastige maar prachtige terras. Zo kwamen we bij de Ruiter uit. Jullie hebben onze verwachtingen meer dan waargemaakt. Super! Een terraskamer erbij! En straks in het najaar de heater erbij aan?.

Inmiddels al meerdere producten aangeschaft!

Plissé hor
Raamdecoratie; houten lamellen
Plissé rolgordijnen
Overkapping met...
Inmiddels al meerdere producten aangeschaft!

Plissé hor
Raamdecoratie; houten lamellen
Plissé rolgordijnen
Overkapping met lamellen dak
Glazen schuifpui
Screens

Goede service, advies en klantvriendelijk!
Alles was netjes op tijd!
Keurige monteurs.

Fam. Westdijk.

Wij hebben glazen schuifwanden laten plaatsen door Ruiter. Alles is prima en op tijd geleverd en heel goed geplaatst.

De garantie is uitstekend. Op de glaswanden waren afdrukken zichtbaar die bij de productie waren ontstaan.
Ruiter heeft dit keurig opgelost ,want er zijn zonder problemen allemaal nieuwe glaswanden geplaatst.
Nogmaals hartelijk dank.