Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Cooijmans

Heel erg blij met de elektrisch aangedreven garagedeur. Bestelproces verliep soepel, het inmeten op locatie was zo gepiept en ook wat telefonische vragen werden vriendelijk beantwoord. Een fijne... Heel erg blij met de elektrisch aangedreven garagedeur. Bestelproces verliep soepel, het inmeten op locatie was zo gepiept en ook wat telefonische vragen werden vriendelijk beantwoord. Een fijne partij die ik zeker zou aanraden.

Prettige communicatie

Kleine beschadiging op de muur, maar dat was zo dichtgesmeerd

J. van Laar- van Losenoord

Al eerder hebben wij screens door Ruiter Garagedeuren laten plaatsen. Net zoals deze maal, kozen wij voor Ruiter niet alleen vanwege een uiterst messcherpe offerte, maar vooral ook de... Al eerder hebben wij screens door Ruiter Garagedeuren laten plaatsen. Net zoals deze maal, kozen wij voor Ruiter niet alleen vanwege een uiterst messcherpe offerte, maar vooral ook de klantvriendelijke behandeling. Na het maken van een afspraak hoefden we na binnenkomst niet lang te wachten. Onder het genot van een heerlijke cappuccino keken we de showroom rond en verbaasden ons erover dat er zoveel mee mogelijkheden zijn dan screens etc. De correctheid waarmee afspraken worden nagekomen maakt het plezierig zakendoen met Ruiter. Na een schriftelijke gedane offerte werd er overgegaan op de bestelling. Binnen de afgesproken levertijd werden wij geïnformeerd wanneer de screen geplaatst kon worden. De montage van het screen ging vakkundig, ook werd er uitgebreid uitgelegd op welke manier de screens bediend kunnen worden. Kortom wij zijn geheel tevreden!

Klantvriendelijkheid, oplossingsgericht meedenken, correctheid in het nakomen van afspraken.

Geen.

Sander

Persoonlijk en professioneel. Je bent in goede handen. Betrouwbaar, goed advies, keurige montage en eerlijke prijs.

betrouwbaar, goed advies, eerlijke prijs

Emil Beumers

Zorgvuldig, gedegen werk.

Korte lijnen in communicatie.

nvt

N.C. La Maitre

In maart heb ik een nieuwe elektrisch aangedreven garagedeur laten plaatsen. Bij het uitzoeken van de juiste deur en kleur wordt je prima geholpen. De afgesproken levertermijn wordt goed nagekomen.... In maart heb ik een nieuwe elektrisch aangedreven garagedeur laten plaatsen. Bij het uitzoeken van de juiste deur en kleur wordt je prima geholpen. De afgesproken levertermijn wordt goed nagekomen. De montage is vakkundig.

Nakomen afspraken en vakkundige montage.

Informeren welke werkzaamheden niet bij de opdracht zijn inbegrepen, bv. vloerafwerking.

Frans van Bendegem

In 2019 hebben we zonwering en dit jaar een garagedeur laten plaatsen. Wat ons opvalt is dat de bedrijfsauto’s er zo verzorgd uitzien. Ook het gereedschap ligt netjes overzichtelijk in de... In 2019 hebben we zonwering en dit jaar een garagedeur laten plaatsen. Wat ons opvalt is dat de bedrijfsauto’s er zo verzorgd uitzien. Ook het gereedschap ligt netjes overzichtelijk in de bedrijfsbusjes. Dit suggereert dat het vaklui zijn en dat zijn ze ook.

Goede informatie en nakomen van afspraken

Van Putten

Nadat mijn vriend prachtige screens en rolluiken had laten plaatsen en dit zo'n positief effect had op de binnentemperatuur, ben ik ook naar Ruiter zonwering gegaan. Vriendelijke mensen, goed... Nadat mijn vriend prachtige screens en rolluiken had laten plaatsen en dit zo'n positief effect had op de binnentemperatuur, ben ik ook naar Ruiter zonwering gegaan. Vriendelijke mensen, goed advies en service en vooral een prachtig resultaat!

Klantgericht. Werken netjes en precies. Goede kwaliteit producten en materiaal

Tip: de kleurkeuze is belangrijk

Evert van Veldhuizen

Kwamen eigenlijk toevallig langs, wel op zoek naar een pergola. Werden direct goed ontvangen en prima geholpen. Offertes kwamen snel en goed en ook de montage werd keurig uitgevoerd.

Snelle service en reactie

Familie Stronkhorst

Wij zijn vanaf het moment van binnenkomst bij Ruiter Garagedeuren tot aan het moment van plaatsing van ons lamellendak bijzonder klantgericht en positief benaderd.

Duidelijke informatie, eerlijk, proactief en de afspraken nakomend

Ga zo door!

Ben Ridderhof

Levering en montage van een glaswand in onze veranda, markiezen aan de voorkant van het huis en schutters aan de zijkant.

Prachtige producten, zeer prettige en keurige contacten en prima monteurs