Snelheid levering, montage en/of service
9.8/10
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

H l heida

Zeer positief begon in de showroom duidelijk antwoord op vragen zeer professioneel bedrijf wij waren met buren voor een recreatie woning op zoek naar een pergola ruiter heeft er twee gemonteerd naar... Zeer positief begon in de showroom duidelijk antwoord op vragen zeer professioneel bedrijf wij waren met buren voor een recreatie woning op zoek naar een pergola ruiter heeft er twee gemonteerd naar volle tevredenheid

Kwamen hun afspraak na ook nog wat nalopen van de pergola

Geen verbetering gewoon zo doorgaan

A.du Bois

Screen bestelling is snel en correct uitgevoerd. Informatie over de voortgang van de bestelling was zorgvuldig en voldoende. De monteurs waren vriendelijk en deskundig.
Verder is er zeer goed...
Verder is er zeer goed materiaal geplaatst. (Kan ik door mijn achtergrond goed beoordelen)

Correctheid en vriendelijkeid.

Geen.

R.F.Diets

Prettige en persoonlijke benadering door alle medewerkers. Afspraken en termijn van levering komen zij na.

Goed en persoonlijk advies. Offerte, levering en plaatsing zijn prima. Nette medewerkers die dit ook geïnstalleerd hebben.

H bouwman

Snel en netjes gemonteerd

Vakkundig personeel

De Kruif

Snelle en professionele afhandeling

Mooie zonwering, netjes gemonteerd

Particulier

Professioneel en betrouwbaar

Prima communicatie en uitleg, afspraken worden nagekomen, goed product.

Alles is prima verlopen.

Terence van der Stelt

Alles prima verlopen van aanvraag tot montage.
Ondanks moeilijke hoogte toch de standaard deur kunnen monteren.
Vriendelijk personeel wat netjes en kundig werk heeft afgeleverd.

Net bedrijf met vriendelijk personeel

Marianne

Super mooi en uitstekend geïnstalleerd zijn onze Hörmann
Super mooi en uitstekend geïnstalleerd zijn onze Hörmann
aragedeuren! Onze garage bleek enigszins uit het lood te staan, maar het is Ruiter toch gelukt om de deuren er strak op maat in te krijgen en ze zo af te stellen dat ze perfect soepel lopen.
Ze zijn speciaal in de kleur grachtengroen gespoten, net als de luiken van ons huis.

Dit hadden we veel eerder moeten doen!

Dank: Jan en Marianne, Oosterbeek

Goede service en denken prima met klant mee. Hun advies was om onze deuren iets hoger te maken, wat visueel beter bij ons huis zou passen.

Ga zo door met jullie service...

AnneMieke Prins

Goede producten, goede communicatie en goede service!

Vriendelijke mensen.
De communicatie gaat heel fijn. Persoonlijke benadering en productadvies afgestemd op de individuele situatie, desgewenst aan huis!
Uitgebreide goed verzorgde...
Vriendelijke mensen.
Uitgebreide goed verzorgde showroom.
Prijs/kwaliteit verhouding goed.
Snelle levertijden.
Goede en snelle service.
Na montage werd er zelfs nog nagebeld of alles naar wens was gegaan.
Ik ben heel blij met het Screen, de inzethorren en de plissédeur!

Ik vind het jammer dat er in de woonkamer extra lasdoos nodig was voor de screen omdat de kabel te kort was, terwijl er binnen totaal ca. 60cm te overbruggen was naar de wandcontactdoos.
Wel...
Wel netjes onder radiator achter buizen weggewerkt. Misschien een tip
Om rekening mee te houden bij het inmeten?

Fred

Topservice!

Vanmiddag onderdeel opgehaald met verzoek om te laten monteren.
Staat de monteur dezelfde middag al voor de deur om het onderdeel te vervangen en binnen 1minuutje is het klusje geklaard. Vanmiddag onderdeel opgehaald met verzoek om te laten monteren.
Geweldig en natuurlijk ontzettend bedankt!