Snelheid levering, montage en/of service
9.9/10
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order
9.8/10

Gh Vd beek

Snelle levering en prettige communicatie

Goed advies

Na aanvraag van tiental offertes viel dit bedrijf op door zeer complete en gedetailleerde offerte. Ze gaven echt antwoord op alle vragen, blijk gevend dat ze mijn aanvraag mail echt gelezen hadden.... Na aanvraag van tiental offertes viel dit bedrijf op door zeer complete en gedetailleerde offerte. Ze gaven echt antwoord op alle vragen, blijk gevend dat ze mijn aanvraag mail echt gelezen hadden. We waren zeer aangenaam ontvangen in de showroom en hebben daar gelijk de deal rond gemaakt. Ben zeer tevreden over de geleverde producten maar ook over de manier hoe de installatie van de rolluiken werd uitgevoerd. Bijzonder aangenaam en kundig personeel zonder blabla of kapsones. Fijn dat het gevoel van klant is koning nog bestaat. Ik beveel dit bedrijf bij iedereen aan!

Goede voorlichting en kundig advies

Geen tips

Aad Zonnevylle

Vandaag door firma Ruiter uit Barneveld een pergola zonwering van het merk Markilux laten plaatsen, in 1 woord “ TOP”. Het top zijn begon al bij het geweldige advies en buitengewoon prettig kontakt.... Vandaag door firma Ruiter uit Barneveld een pergola zonwering van het merk Markilux laten plaatsen, in 1 woord “ TOP”. Het top zijn begon al bij het geweldige advies en buitengewoon prettig kontakt. Een firma met veel kennis van zaken. Bij dit bedrijf ben je nog klant en geen nummer. De afspraken die gemaakt zijn, zijn perfect nagekomen zonder problemen.

Zeer kundig en vriendelijk personeel. Na het plaatsen van de pergola zonwering werd alles weer netjes opgeruimd en schoon achtergelaten. Gewoon TOP

Thomas

Mooie overkapping incl. zonwering geplaatst. Prettig geholpen

Deskundig advies
Overkapping incl. zonwering in 1 dag geplaatst

Fam. Teunissen

Komen hun afspraken na, werken netjes, en leveren kwaliteit.

Bert Stulp

Mijn garagedeuren lieten een vervaarlijk geknal horen en liepen nauwelijks meer.
Gelukkig was de monteur snel ter plaatse. Hij had het euvel snel gevonden maar had het onderdeel niet bij zich
Heel handig heeft hij toen het betreffende tandwiel gehaald uit een geleider die hij wel bij zich had
en overgezet op mijn deurgeleider. En de deur liep weer perfect. Hulde voor deze kundige monteur en de snelle reparatie.

Klantvriendelijk
Deskundig en handig personeel

Eigenlijk niet.

Kringloop Acht Plus Amersfoort

Op vrijdagmiddag rond 16.00 begaf onze roldeur het. Binnen een half uur een monteur ter plaatse die het probleem in no time oploste. Geweldige service, 100% tevreden!

Jan Slijkhuis

11-12-2018
11-12-2018
Als afsluiting van een grote verbouwing aan onze woning hebben we er nog voor gekozen om een terrasoverkapping te laten plaatsen. Heerlijk op een warme, toch een regenachtende zomeravond, buiten kunnen blijven zitten.
Na ook zeer tevreden te zijn over het plaatsen van een electrische garagedeur en een electrisch bedienbaar zonnescherm, was de keus snel gemaakt om de overkapping met een boven zonnescherm wederom door De Ruiter te laten plaatsen.
Overleg. advies, snelle levering en zeer vakkundige installatie behoort tot de service.

Peter de Lugt

3 december een glazen terrasoverkapping met onder zonnewering laten plaatsen over de hele breedte van de achtergevel
(6,80 m).
Vanaf de showroom tot en met de oplevering perfect geholpen.

Goed advies met oog voor details.
Monteurs werken erg netjes en tonen hun kwaliteit.

Zo doorgaan.

Fam R van Maarseveen

Deze zomer een mooie markies voor ons chalet laten aanmeten en plaatsen door de Ruiter zonwering waar wij erg tevreden over zijn. Echt een familiebedrijf wat professioneel te werk gaat met een... Deze zomer een mooie markies voor ons chalet laten aanmeten en plaatsen door de Ruiter zonwering waar wij erg tevreden over zijn. Echt een familiebedrijf wat professioneel te werk gaat met een uitgebreid assortiment. Wij raden dit De Ruiter zonweringbedrijf zeker aan !! 👍

Zeer vriendelijk en deskundig mensen die je te woord staan en helpen de juiste keuze te maken