Snelheid levering, montage en/of service
9.9/10
Informatie in de showroom
9.5/10
Communicatie in het verloop van de order

Mevr. D. Mulder

Goede uitleg gehad in de showroom wat mogelijk is en ruime keuze in in mijn geval zonnescherm en doek.

Zeer snelle levering en hele fijne vakbekwame monteurs die het oude zonnescherm hebben gedemonteerd en het nieuwe gemonteerd naar volle tevredenheid.

Geen. Zeer tevreden

Fam. Zwart

Advies en plaatsing buitenscreens woning Veenendaal.
Advies en plaatsing buitenscreens woning Veenendaal.
Ruiter Barneveld heeft na uitgebreid onderzoek advies uitgebracht en vervolgens zonwerende screens aangebracht bij de woning. Dit betrof een grote villa met veel groot glasoppervlak. Het geheel is uitstekend verzorgd. Materiaal van goede kwaliteit. Verzorgd en prettig personeel dat deskundig werkte en beslist vakwerk heeft afgeleverd. Zeer tevreden en de prijsstelling is gunstig te noemen.

Oplossingsgericht, deskundig en, persoonlijk

Meer reclame voor zichzelf maken.

Jos van Meggelen

Bijzonder goed advies en zeer goed kwaliteit van de nieuwe veilige Hörman voordeur. Netjes geplaatst en goed afgewerkt.

Service niveau is erg hoog.

Medewerkers bij de plaatsing op enkele punten niet goed geïnformeerd. Was niet duidelijk wat boven en onderzijde van de ruit voor het zijpaneel was. Wel wat binnen en buiten was.

Jm

Voor het eerst met dit bedrijf contact gezocht voor de aanschaf van de screens. We zijn door zeer ervaren medewerkers geholpen in de showroom. Ook de vriendelijke en ervaren monteurs hebben de... Voor het eerst met dit bedrijf contact gezocht voor de aanschaf van de screens. We zijn door zeer ervaren medewerkers geholpen in de showroom. Ook de vriendelijke en ervaren monteurs hebben de screens vakkundig bij ons opgehangen.
We zijn zeer tevreden.

Vakkunigheid en communicatie

Niets ga zo door

Rene Spek

Van start tot plaatsing alles top en goed geregeld, kwalitatief super monteurs, voor alles is een oplossing en maken het helemaal af.

Het hele plaatje

J.H. Pool

Prima advies, goed product, vlotte levering en eersteklas montage

Zie boven

Vrolijks Harleman

Goede kwaliteit prijs verhouding. Zeer vriendelijk medewerkers. Goed advies en zeer bereid te denken in oplossingen. Afspraken worden uitstekend nagekomen. Installatie was perfect. Kortom zeer... Goede kwaliteit prijs verhouding. Zeer vriendelijk medewerkers. Goed advies en zeer bereid te denken in oplossingen. Afspraken worden uitstekend nagekomen. Installatie was perfect. Kortom zeer tevreden.

Nette website

D Hoogendoorn

Prachtige terrasschermen en markiezen en elektrische deuropener geleverd en opgehangen.
Wij zijn bijzonder tevreden over Ruiter. Wij hadden daarna een probleem, maar dit werd super voor ons opgelost. De service is heel goed!
Daarom ...een aanrader.

vakkundig advies en goede service

geen verbeterpunten

Rogier Koch

Erg prettig en professioneel. Duidelijk, goede communicatie en vooral zeer kundig en vriendelijk.

Recht door zee, duidelijk en betrouwbaar.

Kan ik zo niet bedenken

Skylift

Snelle service en heldere communicatie

Kundige en snelle service

Geen opmerkingen