Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Henk Van Luttikhuizen

Prima service, goede informatie en ze denken met je mee .
Betrouwbaar en degelijk vakwerk.

Goede communicatie

N.V.T.

Ellen Meijers

Heel blij met onze screens voor de serre.
Prima voorlichting en voorbereiding.
En sneller dan afgesproken vakkundig opgehangen.
We zijn blij en tevreden.

Vakkundig en super vriendelijk personeel.

n.v.t.

Roelof-Jan Gort

Goede informatie over hun producten. Daarnaast een scherpe prijs en goede service. Zowel tijdens het proces voor de montage en daarnaast het monteren van de producten wat op een kundige wijze is... Goede informatie over hun producten. Daarnaast een scherpe prijs en goede service. Zowel tijdens het proces voor de montage en daarnaast het monteren van de producten wat op een kundige wijze is gedaan.

Goede service en duidelijke communicatie

n.v.t.

Aalt van de Braak

Komt alle afspraken na

Aardige mensen

EM

Behulpzaam bij zoeken naar beste oplossing, snelle (re)actie

Helder

Nieuwe handzender besteld, 2 deuren, maar slechts 1 deur ingeregeld.

Cooijmans

Heel erg blij met de elektrisch aangedreven garagedeur. Bestelproces verliep soepel, het inmeten op locatie was zo gepiept en ook wat telefonische vragen werden vriendelijk beantwoord. Een fijne... Heel erg blij met de elektrisch aangedreven garagedeur. Bestelproces verliep soepel, het inmeten op locatie was zo gepiept en ook wat telefonische vragen werden vriendelijk beantwoord. Een fijne partij die ik zeker zou aanraden.

Prettige communicatie

Kleine beschadiging op de muur, maar dat was zo dichtgesmeerd

J. van Laar- van Losenoord

Al eerder hebben wij screens door Ruiter Garagedeuren laten plaatsen. Net zoals deze maal, kozen wij voor Ruiter niet alleen vanwege een uiterst messcherpe offerte, maar vooral ook de... Al eerder hebben wij screens door Ruiter Garagedeuren laten plaatsen. Net zoals deze maal, kozen wij voor Ruiter niet alleen vanwege een uiterst messcherpe offerte, maar vooral ook de klantvriendelijke behandeling. Na het maken van een afspraak hoefden we na binnenkomst niet lang te wachten. Onder het genot van een heerlijke cappuccino keken we de showroom rond en verbaasden ons erover dat er zoveel mee mogelijkheden zijn dan screens etc. De correctheid waarmee afspraken worden nagekomen maakt het plezierig zakendoen met Ruiter. Na een schriftelijke gedane offerte werd er overgegaan op de bestelling. Binnen de afgesproken levertijd werden wij geïnformeerd wanneer de screen geplaatst kon worden. De montage van het screen ging vakkundig, ook werd er uitgebreid uitgelegd op welke manier de screens bediend kunnen worden. Kortom wij zijn geheel tevreden!

Klantvriendelijkheid, oplossingsgericht meedenken, correctheid in het nakomen van afspraken.

Geen.

Sander

Persoonlijk en professioneel. Je bent in goede handen. Betrouwbaar, goed advies, keurige montage en eerlijke prijs.

betrouwbaar, goed advies, eerlijke prijs

Emil Beumers

Zorgvuldig, gedegen werk.

Korte lijnen in communicatie.

nvt

N.C. La Maitre

In maart heb ik een nieuwe elektrisch aangedreven garagedeur laten plaatsen. Bij het uitzoeken van de juiste deur en kleur wordt je prima geholpen. De afgesproken levertermijn wordt goed nagekomen.... In maart heb ik een nieuwe elektrisch aangedreven garagedeur laten plaatsen. Bij het uitzoeken van de juiste deur en kleur wordt je prima geholpen. De afgesproken levertermijn wordt goed nagekomen. De montage is vakkundig.

Nakomen afspraken en vakkundige montage.

Informeren welke werkzaamheden niet bij de opdracht zijn inbegrepen, bv. vloerafwerking.