Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Marion Bakker

Vanaf het eerste contact was het al prettig overleggen! Het verliep allemaal precies volgens afspraak, snelle levering en de montage ging ook perfect! Het resultaat is ook ontzettend mooi!
De...
De screens hangen bij mijn inpandige balkon en heb er heel veel plezier van. Heel erg bedankt voor de super service!

Meedenken, werken volgens afspraak, snel en netjes!

Geen! 👍🏻

Theo Jelink

Super goede ervaring met hun deskundig personeel!

Heldere weergave

Katja Vaarkamp

Garagedeur en geleverd en gemonteerd. Vakkundig, netjes en vriendelijk. Wij zijn zeer content met het eindresultaat.

Kennis van zaken, er werd goed meegedacht en heldere afspraken.

Ruiter BV

Écht super geholpen, én snel! waar anderen zeiden “levering 6 tot 8 weken excl vakantieperiode” , hangt mijn zonnescherm van RuiterBV er in 4 weken! montage ging zeer vlot en professioneel, ze... Écht super geholpen, én snel! waar anderen zeiden “levering 6 tot 8 weken excl vakantieperiode” , hangt mijn zonnescherm van RuiterBV er in 4 weken! montage ging zeer vlot en professioneel, ze waren er zelfs eerder dan gepland. mooie winkel, prettige familiaire sfeer en veel keuze. ben enorm tevreden!

snelheid en flexibiliteit

Tineke Zwiers

Goede voorlichting in de showroom en deskundige montage van screens en overkapping. Monteurs werkten snel en netjes.

Advies en deskundigheid

Jos Schulten

Uitstekende service en behandeling.

Betrouwbaar bedrijf die afspraken uitstekend nakomt.

Zou niet weten wat er beter kan, we komen al meer dan 25 jaar bij dit bedrijf en zijn super tevreden.

Sjaak

2 Roma screens gekocht. Goede uitleg in de showroom en verder alles snel en volgens afspraak geleverd en gemonteerd.

Kwaliteit product en snelle reactie op vragen.

De vries

Garage deuren gekocht

Vriendelijk en snel in reageren

Sophie

Prima!

snelle reparatie

graag had ik wat meer info gehad over de kosten

Bert van Boggelen

Snelle en vakkundige service bij reparatie van ons zonnescherm

Goede communicatie, vakmanschap. Aardige mensen