Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Ceel van Doorn

Garagedeur werd netjes geplaatst, goede planning te maken i.v.m. zelf voorbereiden.

Duidelijke offerte, keurig geplaatst en afgewerkt

M. Hagen

Zeer professioneel

goede kwaliteit en nette montage

nvt

Archivice Architektenburo

Snelle 1e prijsopgave, plezierig en goede voorlichting in de showroom. Snelle en deskundige montage van de garagedeur. Monteurs werkten snel en netjes.

Vriendelijk personeel. Meedenken in oplossingen, werken volgens afspraak, snel en netjes!

Leer monteur de bedieningsapp -samen met de klant- installeren op de smartphone.

Ger van Dijk

Uitstekende ervaring met de fa. Ruiter bij het plaatsen van 3 garagedeuren. Geen enkel kritiekpunt.

Monique

Heel fijn contact. Behalve een inschattingsfout overdraagkracht muur, kwamen we een stuk hoger in kosten bij voorbereiding en verkeerd geleverde steunen, dat uiteindelijk goedkwam, hebben we nu... Heel fijn contact. Behalve een inschattingsfout overdraagkracht muur, kwamen we een stuk hoger in kosten bij voorbereiding en verkeerd geleverde steunen, dat uiteindelijk goedkwam, hebben we nu perfecte zonneschermen geïnstalleerd!

Snel handelen. Vriendelijke medewerkers.

Tja, bij ons was het fijn geweest als we van te voren hadden geweten van extra werk voor stevigheid in de wand. Daar werd makkelijk over gedaan.

Fam J van den Dikkenberg

Twee lamel overkappingen gekocht wij zijn erg tevreden mooi degelijk product het was ook gemonteerd binnen de aangegeven tijd dit bedrijf is echt aan te raden

goed product voor een goede prijs

William Verhoeks

Wij zijn erg tevreden, communicatie verliep soepel en snel. Na akkoord werd alles snel geregeld en zelfs binnen de aangegeven levertijd gemonteerd. Montage is netjes en secuur uitgevoerd.

- Snelle en fijne communicatie
- Snelle montage en netjes uitgevoerd

N.v.t.

Arno Lagendijk

Goed. Helder en duidelijk wat betreft de opties en bijbehorende prijzen. Denken mee. Proactief. Duidelijk in afspraken. Alles keurig geïnstalleerd.

Communicatie.

Cees van engelenhoven

Goede uitleg en plezierig gesprek in de showroom duidelijke offerte prima instalatie nette werknemers wij zijn tevreden

Contacten en personeel

Nog geen

Marion Bakker

Vanaf het eerste contact was het al prettig overleggen! Het verliep allemaal precies volgens afspraak, snelle levering en de montage ging ook perfect! Het resultaat is ook ontzettend mooi!
De...
De screens hangen bij mijn inpandige balkon en heb er heel veel plezier van. Heel erg bedankt voor de super service!

Meedenken, werken volgens afspraak, snel en netjes!

Geen! 👍🏻