Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

voerman

Vanaf het eerte contact,het bezoek van de verkoper, tot en met de levering is alles foutloos verlopen.de deur was in de goede kleur gespoten en de installatie gebeurde door een prima monteur die al... Vanaf het eerte contact,het bezoek van de verkoper, tot en met de levering is alles foutloos verlopen.de deur was in de goede kleur gespoten en de installatie gebeurde door een prima monteur die al de rommel van de montage keurig heeft opgeruimd. de deur werkt naar volle tevredenheid

planning en communicatie

Ben Joitsma

Vriendelijke ontvangst op het bedrijf. Deskundige voorlichting. Alles vervolgens door aardige monteurs uitgevoerd.

De persoonlijke benadering

Neen

M.vd Walle

Goed advies, komen afspraken na, werken netjes en nauwkeurig, helemaal tevreden!

goed werk leveren

n.v.t.

Fred Groenendal

We zijn in de showroom goed ontvangen en deskundig geïnformeerd.
De planning was zoals afgesproken. De monteurs waren deskundig en vriendelijk.

Goed werk afgeleverd.

Elbers

Prima ,alleen door Corona hadden ze lever problemen dus duurde langer als verwacht (snap het wel )
Maar daar hadden ze even een belletje kunnen geven !
verder helemaal tevreden in showroom...
Maar daar hadden ze even een belletje kunnen geven !
verder helemaal tevreden in showroom goed geholpen en de mannen op locatie idem.

Kwaliteit en verstand van zaken

Communicatie in verloop van de order kan beter

S.v.Kooten

Uitstekend, goede service en uitleg over zowel de garagedeur als over de zonweringpergola.

goede uitleg in de winkel en bij plaatsing goede service en alles netjes opgeruimd

uhhh, geen ;)

N. Jacobs

Wij zijn heel tevreden over onze tuinkamer. Van de showroom tot aan de plaatsing heel goed en vriendelijk geholpen. Niets was teveel en dachten goed net ons mee.

Zeer klantvriendelijk en super netjes afgeleverd.

Nvt

Dave

Prima bedrijf

Alles netjes, en ook volgens afspraak

snelheid levering

Hilbert

Screens laten plaatsen we zijn er erg blij mee .

Op afgesproken dag op tijd aanwezig en De monteurs Erik en Erik hebben de screens vakkundig gemonteerd!!

Nee zou het niet weten

van de bunt

Wij zijn zeer blij met de behandeling en de afspraken en de plaatsing van de zonnewering super vriendelijk en kundig

Afspraken en deze nakomen

Zou niet weten