Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Lussing

Vanaf het allereerste moment en zeer prettige ervaring met Ruiter. Zowel op de zaak als later bij het inmeten is er goed en creatief meegedacht over onze wensen en de mogelijkheden. Bereikbaarheid... Vanaf het allereerste moment en zeer prettige ervaring met Ruiter. Zowel op de zaak als later bij het inmeten is er goed en creatief meegedacht over onze wensen en de mogelijkheden. Bereikbaarheid via telefoon en mail verliep vlot. Alles verliep zoals we hadden afgesproken. De plaatsing was netjes en zorgvuldig door professionele, vakbekwame monteurs.

afspraak is afspraak, duidelijke communicatie, professioneel en zorgvuldig

W. & R. Vermeer

De vorige bewoner had de rolluiken op het kozijn gemonteerd, waardoor het bovenraampje niet los kon.
Ruiter heeft na juiste voorlichting nieuwe rolluiken gemonteerd op de muur om het kozijn, met afstandsbediening en onzichtbare stroomaansluiting (niet door kozijn).
De lamellen werden op advies iets breder, om doorzakken met lange afstand tegen te gaan.
De oude rolluiken werden afgevoerd.

Meedenken

ICE Pieter Zwart

In 2019 hebben Ruiter bij ons een Brustor terrasoverkapping geïnstalleerd. Het innovatieve lamellenkantelsysteem had technische problemen. Zonder enige twijfel heeft Ruiter dit probleem met hulp van... In 2019 hebben Ruiter bij ons een Brustor terrasoverkapping geïnstalleerd. Het innovatieve lamellenkantelsysteem had technische problemen. Zonder enige twijfel heeft Ruiter dit probleem met hulp van de Belgische fabrikant dit adequaat opgelost.

De aftersales service is uitstekend geregeld. Laagdrempelige en goede communicatie gedurende het gehele proces. Super klantvriendelijk (attitude is: we lossen het op).

Ga zo door.

Bep

Plaatsing van Roma zipSCREEN naar tevredenheid gedaan. Mensen denken met je mee met het zoeken naar een oplossing i.v.m. naar buitenslaande ramen.

Vriendelijk en snelle reacties.

Beter afstemmen dat de elektriciteit van het screen aan de kant zit waar ook het stopcontact zit.

Piet de Graaf Particulier

Nette afwerking , vlotte service, prettige werknemers alles netjes opgeruimd en fantastische rolluiken en Zonnescherm via Ruiter.

Geen opvallende punten, nette uitleg gekregen en nette monteurs.

weet dit nog niet!! zonnescherm en rolluiken net aangeschaft.

Lars Luijten

Top service en vriendelijke medewerkers. Het hele proces van advies, aankoop en levering/plaatsing is naar onze volle tevredenheid verlopen. Een verademing.

De communicatie was vriendelijk en de afspraken werden nagekomen.

Vooral doorgaan zoals jullie het nu doen.

Cris

Eerlijk advies bij groot onderhoud of vervanging. Prima nieuwe deuren door vakmensen geplaatst.

Reactiesnelheid, vakmanschap en service

n.v.t.

Michael

Mooie producten. Vriendelijk en service gericht. Goede adviezen. strakke planning en nette afwerking.

Communicatie

Vrielink

Prettig bedrijf, goede info en klantvriendelijk

Snel geleverd

`geen

H.R.van. Alfen

Eerste bezoek in showroom goede informatie en uitleg.Tweede bezoek aan huis een goed advies gekregen gezien de mogelijkheden wat betreft maatvoering.De montage van garagedeur door de monteurs Harold... Eerste bezoek in showroom goede informatie en uitleg.Tweede bezoek aan huis een goed advies gekregen gezien de mogelijkheden wat betreft maatvoering.De montage van garagedeur door de monteurs Harold en Erik perfect uitgevoerd.

uitgebreide informatie

n.v.t.