Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Hans Spithoven particulier

Keurige vrijblijvende offerte na bezoek op locatie met duidelijke informatie en goed advies. Mooi stevig windscreen geplaatst binnen afgesproken tijd.

Afspraken nakomen, duidelijke informatie, goed advies, keurige montage.

geen.

Verberg

Storing in mijn elektrische Hormann garagedeur, kreeg hem met geen mogelijkheid open. Ik neem contact op met de Hormann service partner Ruiter Garagedeuren in Barneveld. Leg mijn probleem uit, en ze... Storing in mijn elektrische Hormann garagedeur, kreeg hem met geen mogelijkheid open. Ik neem contact op met de Hormann service partner Ruiter Garagedeuren in Barneveld. Leg mijn probleem uit, en ze snappen direct de noodzaak en sturen nog dezelfde middag een servicemonteur die vakkundig de storing verhelpt. Wat een verademing deze Super service in tegenstelling tot de service partner in Apeldoorn die die pas na 3 maanden tijd had om de storing op te lossen. De Ruiter grote klasse!!

Super service en verstand van zaken

Gewoon zo doorgaan

H. Arends

Duidelijk verhaal, goed advies en prettige omgang. No-nonsense en hartelijk

Uitleggen waarom we iets niet zouden moeten doen.

n.v.t.

Henk Jonker

Vanaf het begin meteen goed geholpen en een fijne uitleg gehad over het product. Echt mensen die hun vak verstaan. Ook het plaatsen gebeurde door vakmannen dik tevreden.

Duidelijk en afspraak is afspraak. Niks op aan te merken

Particulier

Snelle levering en constructief meedenken in ontwerp fase

Snelle levering en constructief meedenken in ontwerp fase.

Catalogus of opties zouden uitgebreider online beschikbaar kunnen worden gemaakt.

Tijmen van daalen

Wij hebben onze voordeur inclusief kozijn en zij raam laten vervangen door een Horrman deur. Dit hebben wij laten doen door Ruiter garagedeuren. Vanaf het tot de juiste keuze deur komen zowel... Wij hebben onze voordeur inclusief kozijn en zij raam laten vervangen door een Horrman deur. Dit hebben wij laten doen door Ruiter garagedeuren. Vanaf het tot de juiste keuze deur komen zowel praktisch als esthetisch tot aan de installatie zijn we uiterst tevreden met Ruiter Garagedeuren. Communicatie was duidelijk, klantvriendelijkheid zowel in de showroom als van de installateurs was zeer hoog en het eind resultaat heeft zelfs complimenten vanuit de buurt opgeleverd. Al met al kunnen wij Ruiter garagedeuren zeker aanbevelen.

Klantvriendelijk, Grondig en vakkundig.

Aanbod showroom niet heel groot maar word gecompenseerd door duidelijke catalogus.

Calpe Industrial

Snelle service en goede (tijdelijke) oplossing

Snelle reactie, flexibele planning

Geen!

B.M.Bouwmeester

Prettig geholpen in de showroom alles netjes en op tijd besteld.
Afspraak voor montage in goed overleg gemaakt en nagekomen
Monteurs werken erg netjes zijn correct in de omgang en leveren...
Prettig geholpen in de showroom alles netjes en op tijd besteld.
Afspraak voor montage in goed overleg gemaakt en nagekomen
Monteurs werken erg netjes zijn correct in de omgang en leveren prima werk af .Wij zijn ook zeer tevreden over de afhandeling.
We hebben prima ervaringen met dit bedrijf(een aanrader).

n.v.t

n.v.t

fam Van t voort

Goed bedrijf snelle service en goed personeel

monteurs zijn aardig en doen hun werk goed

Marcel van der Voet

Prima service, vlotte reacties op vragen en snelle levering en montage.

Communicatie loopt plezierig en vlot.

Geen.