Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Groeneveld Rijksweg B.V.

De levering van de garagedeur was 3 keer uitgesteld, dat kwam doordat er te kort is aan materialen. Ruiter belde dan dat de montage weer werd uitgesteld en daarna ontvingen wij een mail. Wij zijn... De levering van de garagedeur was 3 keer uitgesteld, dat kwam doordat er te kort is aan materialen. Ruiter belde dan dat de montage weer werd uitgesteld en daarna ontvingen wij een mail. Wij zijn heel tevreden over de garagedeur, montage, etc.

Goed geadviseerd en vriendelijke mensen

Constant Arjan

Na een onderhoudsbeurt aan een pergola zonnescherm is een fout geconstateerd aan het doek. Daar de originele firma niet meer bestaat heeft De Ruiter dit professioneel opgepakt. Zij hebben ervoor... Na een onderhoudsbeurt aan een pergola zonnescherm is een fout geconstateerd aan het doek. Daar de originele firma niet meer bestaat heeft De Ruiter dit professioneel opgepakt. Zij hebben ervoor gezorgd dat er via de firma van het doek een nieuw doek werd geplaatst.
Dit heeft DeRuiter weer perfect gedaan, helemaal happy.

Goed overleg en communicatie

Kon ik niet vernemen

Iemand uit Ede

Goede communicatie. Steeds in contact om te kijen of het eerder kon. Ook als het niet kon belden ze rerug. Heel plezierig om zaken met dit bedrijf te doen. Kwamen hun afspraken steeds na. Ook... Goede communicatie. Steeds in contact om te kijen of het eerder kon. Ook als het niet kon belden ze rerug. Heel plezierig om zaken met dit bedrijf te doen. Kwamen hun afspraken steeds na. Ook product van goede kwaliteit

Telefonisch contact. Belden altijd netjes tetug

Gewoon zulk goede service blijven geven!
En ik geef nooit zoveel sterren maar ere wie ere toekomt: nu wel!

G.vd. Kamp afrasteringen.

Snelle en duidelijke communicatie.
Goed bedrijf

communicatie

Moet tegenwoordig teveel feedbacks geven over van alles en nog wat.
Kan ook teveel worden

Reactie Ruiter Garagedeuren:

We realiseren ons dat overal feedback op geven soms teveel kan worden. Daarom waarderen we het des te meer dat u de moeite heeft genomen, hartelijk dank daarvoor!

Annemieke de Vries / HotelRebel

Ruiter is een zeer efficiënte organisatie, communiceert helder en prettig. Schakelt snel en adequaat. Een eerste ervaring die voor herhaling vatbaar is!

Hun communicatie over zaken is zeer aangenaam, hun handelen pro-actief

Ik heb geen verbeterpunten, het was 100% zonder grap.

Patricia boshuizen

Super bedrijf, nadat ander zonwering bedrijf mij al 6 maanden had laten zitten, contact opgenomen met Ruiter na volle tevredenheid hoef ik geen ander zonweringsbedrijf meer.
Had ik maar eerder...
Had ik maar eerder gedaan

Super snelle service helemaal top , dag na contact al geweest, hele vriendelijke monteurs werken ook snel dikke 10 !!!!!

Anja van Meerveld

Uiterst correct geholpen, zowel in de winkel als bij de montage!

Duidelijke website

Braster

Klantvriendelijk contact en nette montage

Betrouwbaarheid

Niet van toepassing

Van Lagen

Prettige mensen die er werken, geven goed advies en bij monteren netjes de rommel meegenomen. Fantastisch!

De verkoopster gaf duidelijk aan wat mogelijk was en wat de verschillen waren, erg fijn!

Wim en Dini Klaasen

Erg goede service, ondanks corona werden we zonder afspraak in de winkel meteen geholpen.

Service en houden aan afspraken