Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

C. Feijen

Wat een goede service en levering, super tevreden met mijn screens! Ook de jongens die de screens op 1 hoog hebben gemonteerd waren top!

Klantvriendelijk, accuraat, servicegericht, vriendelijk

Alles is naar wens verlopen

Thissen

Zeer goed geholpen, heel klantvriendelijk. De monteurs hebben prima werk geleverd en heel netjes gewerkt

Klantvriendelijk

Buurman

Super service en fijn geholpen

Hazeleger

Best gelopen, we zijn dik tevreden!

Snelle levering, houden zich ook aan de planning.

A Nijland

Wat een fantastische service levert Ruiter!! Gebeld voor een storing aan mijn zonwering (rolluik ging niet meer omhoog het was heel donker in mijn kamer) en binnen een kwartier stond er iemand voor... Wat een fantastische service levert Ruiter!! Gebeld voor een storing aan mijn zonwering (rolluik ging niet meer omhoog het was heel donker in mijn kamer) en binnen een kwartier stond er iemand voor de deur! Ondanks het feit dat het vanwege de warmte zeer druk was. Ook de monteur was erg vriendelijk en behulpzaam. Dit kom je nog zelden tegen. Aarzel niet en kies voor Ruiter!

Klantvriendelijk, snel, flexibel

Ruiter garagedeuren

Top geholpen door dit bedrijf, speciale dank naar Nick

geweldige klantgerichte service

n/a

Last

Goed geïnformeerd en geadviseerd. Betrouwbaar en klantvriendelijk.

snelle afhandeling en het nakomen van afspraken. Kennis en deskundigheid van zaken. Weten waarover ze praten. Meedenken met de klant.

niet van toepassing

Bram en Miriam van den Broek

Via Google terecht gekomen bij Ruiter in Barneveld. Een afspraak ingepland en een leuk gesprek gehad met Henri, die ons alles goed uitlegde en een uitgebreide offerte mee gaf.
Een paar weken...
Een paar weken later werd alles ingemeten door Gerwin en kon het wachten beginnen.
Communicatie tussendoor verliep prima en snel.
Vorige week is door 3 man onze overkapping geplaatst en nadat er 2 dagen later getegeld was, bleek de glasdeur niet goed te sluiten. Eén belletje en binnen no time is dit ook gefixt en kan het genieten van onze "tuinkamer" beginnen.
Wij zijn zeer tevreden en gaan onze zonwering ook via Ruiter laten plaatsen.

Snelle reactie op mail, er wordt goed werk geleverd en ook eventuele nazorg is geen enkel probleem.

Ik zou het niet weten 😉

Sansyl

Geweldig geholpen. Voor deze tijd waarin er zoveel bedrijven het moeilijk hebben met producten op tijd te krijgen en personeel te vinden is dit echt een verademing. Meedenken en oplossen. Dit... Geweldig geholpen. Voor deze tijd waarin er zoveel bedrijven het moeilijk hebben met producten op tijd te krijgen en personeel te vinden is dit echt een verademing. Meedenken en oplossen. Dit bedrijf mag heel trots zijn op zijn personeel.

Snel antwoord en oplossingsgericht aan de slag.

Familie Roordink

Super goed en netjes geholpen.

Denken mee en doen wat men beloofd.