Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

van Ee

Zeer vakkundig en vriendelijk

Comunicatie

Albert Willemsen

Keurige montage en afhandeling 👍👍

Duidelijke afspraken en ouderwets betrouwbaar.

W. Lagerweij

Echt werkelijk een bedrijf wat na komt wat afgesproken is. Een degelijk product wat snel gemonteerd is en waar ik tot nu een hoop plezier en gemak van heb. Aanbevelingswaard!!

Weten waar men het over heeft, de klant een duidelijke uitleg geeft en plezierig in de omgang!

Zou ik zo gauw niet weten.

P.Vosters-Averson

Prettig contact aan de telefoon. En ook de medewerkers die de glaswand op het balkon hebben geplaatst hebben netjes en prettig gewerkt.

Dat ze bereid waren om de opdracht aan te nemen, glaswand plaatsen op een balkon.

Particulier

Heel goed advies, en snelle en mooie rolluiken voor goede prijs. Vriendelijke mensen allemaal heel hulpvaardig.

Service en interesse in de klant waardoor je goed advies krijgt.

Geen prima zo.

Jos Giesbers

Vanaf het begin in de showroom tot en met de oplevering, fijne samenwerking, goede adviezen en topkwaliteit bij het plaatsen van onze nieuwe screens. Zeer tevreden.

Goede service en advisering met een topkwaliteit bij het plaatsen.

Ga zo door.

VvE Telefoonweg

Heel goed vriendelijk meedenkend en heel netjes te werk gegaan.

Vriendelijk

Nvt

Frank Goedhart

In het weekend brak de veer van de 50 jaar oude kanteldeur van mijn vader. Maandagochtend gebeld met Nick van de planning en diezelfde middag zijn er twee fonkelnieuwe veren geplaatst en kan de deur... In het weekend brak de veer van de 50 jaar oude kanteldeur van mijn vader. Maandagochtend gebeld met Nick van de planning en diezelfde middag zijn er twee fonkelnieuwe veren geplaatst en kan de deur alweer gebruikt worden. Topservice! Dank!

Snel telefoon opnemen, snel reageren en snel oplossen

A. de Bruin

Wij zijn netjes geholpen in de showroom. Het plaatsen van de overkapping is snel en volgens afspraak gedaan.

Goede informatie gekregen.

Marjanne Hartkamp

Goed advies en uitleg in de showroom over aanschaf van markiezen, van begin tot het installeren perfect geregeld!

Van begin tot het eind goed geregeld.